środa, 17 sierpnia 2005
Wydawnictwo Direct Publishing rozpoczęło akcję promocyjną magazynu "Cafe". W ramach akcji przygotowano specjalne wieszaki z egzemplarzami pisma, które rozmieszczono w...
Agata Ubysz, redaktor naczelna miesięcznika "Marie Claire", odeszła z wydawnictwa Hachette Filipacchi Polska. Rozstanie nastąpiło za porozumieniem stron. Nie wiadomo,...
Telefoniczna Agencja Informacyjna Sp. z o.o. (TAI) wspiera działania promocyjne zespołu Voo Voo. Pod numerem infolinii 9477 prowadzonej przez TAI...
Radio Tok FM wprowadza nową listę muzyczną. Grany dotąd klasyczny rock zastąpią utwory jazzowe, soulowe, folkowe oraz muzyka funky. Nową...
Agencja marketing services Tequila/Polska jest autorem designu podręcznika kitesurfingu. Książkę "KITE - Szkoła kitesurfingu" napisał Dariusz Ziomek, instruktor kitesurfingu i...
Do zespołu agencji eventowej Jamboree dołączyły trzy nowe osoby. Dział produkcji imprez został wzmocniony przez Agnieszkę Kurkiewicz i Kamę Kowalczyk,...
Jaguar Land Rover Polska (JLR Polska), wyłączny generalny importer samochodów Jaguar i Land Rover w Polsce, zamierza zintensyfikować swoje działania...
Telewizja TVN ujawniła szczegóły swojej jesiennej ramówki - w sumie pojawi się 8 nowych formatów. Będą to trzy nowe seriale...
Zarząd TVN24 podjął decyzje o zmianach w strukturze działu programowego TVN24. Sebastian Podkościelny, dotychczas szef zespołu wydawców, został zastępcą dyrektora...
Komitet Badań Radiowych (KBR) opublikował roboczą wersję "Kodeksu dobrych praktyk marketingowych" dla stacji radiowych. Kodeks ma regulować zasady wykorzystywania badań...
Agencja reklamowa Wanilia wygrała przetarg na restyling etykiet produktów marki Gerber (Alima-Gerber). Linia obejmuje przeszło 60 opakowań. Do zadań agencji...
Dorota Sikora-Berezowska, dotychczasowy dyrektor badań w instytucie badawczym Inquiry, odchodzi z firmy. Przyczyny jej odejścia nie zostały ujawnione. Przed rozpoczęciem...
Polski oddział globalnego serwisu aukcyjnego eBay podpisał z agencją Sigma International Poland umowę dotyczącą obsługi PR w naszym kraju. Umowa...
Wirtualna Polska zacieśnia współpracę z TV Biznes, kanałem telewizyjnym o tematyce ekonomicznej. Efektem ustaleń jest nowy serwis tvbiznes.wp.pl z kontentem...
Dariusz Raczko obejmie stanowisko redaktora naczelnego miesięcznika "Wiedza i Życie" wydawanego przez Prószyński Media. Zastąpi on Irenę Szymczak, która wyjeżdża...
Wódka Wyborowa Single Estate będzie dostępna w sklepach wolnocłowych na lotniskach w Polsce. Produkt ten do tej pory nie był...
Agata Zakrzewska 1 września obejmie stanowisko product managera w firmie Philips Polska, w dziale DAP (Domestic Appliances and Personal Care)....
Agencja Men at Work ponownie wygrała przetarg na obsługę marki Johnnie Walker Red Label z portfolio firmy Diageo. Przetarg dotyczył...
Spółka XL Energy Marketing, producent napojów energetycznych XL Energy Drink i XL Sugar Free, planuje wybranie agencji, która zajmie się...
Agencja reklamowa GPD zwyciężyła w przetargu Jutrzenki na obsługę marki Mella. Kampania, którą dla Melli zrealizuje GPD, prowadzona będzie w...
Portal Interia.pl prowadzi przetarg reklamowy, w wyniku którego chce wybrać agencję, która zaproponuje i opracuje strategię komunikacji ATL. Mariusz Kuziak,...
Raiffeisen Bank Polska rozpoczął przetarg na agencję, która przygotuje strategię i kreację planowanej na jesień kampanii banku. Lista startujących agencji...
David Beckham ma ostatnio problemy z aktywistami walczącymi o prawa zwierząt - konflikt wyrósł wokół noszonych przez niego butów Adidasa...
Organizatorzy igrzysk olimpijskich w Pekinie ogłosili, że firma Haier Group, producent sprzętu gospodarstwa domowego, została oficjalnym sponsorem igrzysk olimpijskich w...
Jim Heekin, były CEO Euro RSCG Worldwide, ma objąć takie samo stanowisko w Grey Global Group - donosi "The Wall...
Dziecięcy kanał MTV Network - Nickelodeon - powiększył swój skład personalny. Nowo utworzone stanowisko vice presidenta ds. międzynarodowego rozwoju objęła...
Agencja FutureBrand zajmie się przygotowaniem świątecznych opakowań dla firmy Cadbury, podobnie jak zrobiła to na Wielkanoc tego roku. FutureBrand przygotuje...
Najwięksi marketerzy motoryzacyjni coraz mocniej naciskają na amerykańskich wydawców magazynów, by ci zgadzali się na niestandardowe działania reklamowe, coraz częściej...