środa, 24 sierpnia 2005
Marta Obłuska, do niedawna account manager w agencji reklamowej Upstairs Young & Rubicam, rozpoczęła pracę w Leo Burnett Warszawa. Prawdopodobnie...
Cztery nowe seriale i cztery nowe programy publicystyczne w Jedynce oraz trzy nowe programy rozrywkowe, jeden publicystyczny, a także cztery...
Ewa Wagner, dotychczas specjalista ds. marketingu w firmie Hyper Hygienics, awansowała na stanowisko brand managera marki Cleanic Dzidziuś. Wagner jest...
Na zlecenie "Avanti" (Agora SA) duet Paprocki & Brzozowski zaprojektował kolekcję ubrań firmowanych marką magazynu. Ubrania będą dostępne w sprzedaży...
W informacji we wczorajszym DS "MMP" na temat promocji margaryny Delma Extra skierowanej do sklepów detalicznych pojawił się błąd w...
Wydawnictwo Ozon Media rozpocznie we wrześniu br. trzymiesięczną kampanię reklamową tygodnika "Ozon". Jej budżet wyniesie 4 mln zł. Wydawca oczekuje,...
Wkrótce na rynku pojawią się zupy i produkty owocowo-warzywne pod marką Krakus z nową identyfikacją wizualną. Autorem "liftingu" jest agencja...
Spółka Polskie Badania Czytelnictwa (PBC) opracowała założenia badania PBC 2006. Istotna proponowana zmiana dotyczy sposobu finansowania badania. Każdy wydawca występujący...
Hachette Filipacchi Polska ogłosiło przegląd ofert w zakresie obsługi mediowej wydawnictwa. Lista agencji nie jest jeszcze zamknięta. W tej chwili...
Reserved (LPP SA) rozpoczyna kampanię jesienno-zimowej kolekcji Young & Fashion pod hasłem: "REcollection!". Jak wyjaśnia Mariusz Kozak-Zagozda, dyr. marketingu LPP...
Lenovo Technology Polska, rozpoczynający właśnie działalność polski oddział globalnego giganta komputerowo-elektronicznego, przygotowuje strategię wprowadzenia nowej marki na polski rynek. Chiński...
Jacek Tryfon, dotychczas broadcast production manager w agencji reklamowej Upstairs Young & Rubicam, z początkiem września przechodzi do Gruppy 66...
Lenovo Technology Polska oficjalnie zainaugurowała wczoraj działalność w Polsce. Jest to polski oddział globalnego giganta rynku komputerowego i elektroniki użytkowej...
List do redakcji: "Szanowni Państwo, we wczorajszej rozmowie z dziennikarkami "MMP" poinformowałem je o częściowym ograniczeniu wydatków na promocję magazynu...
Wojciech Krajewski objął nowo utworzone stanowisko event managera w agencji marketing services Eskadra-Promarket. Krajewski pracował wcześniej jako specjalista ds. marketingu...
Firma SC Johnson poszerzyła portfolio produktów dostępnych w Polsce o markę Oust. Jak powiedziała Magdalena Jańczuk-Zdunek, senior key account z...
Sieć supermarketów Leader Price zakończyła przetarg mediowy i postanowiła kontynuować współpracę z domem mediowym MPG Media Planning, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie....
Korporacyjny bank NORD/LB Bank Polska rozstrzygnął przetarg na obsługę jesiennej kampanii reklamowej. W konkursie zwyciężyła agencja VA Strategic Communications, która...
Sokpol, producent soków i nektarów, rozstrzygnął przetarg kreatywny. Wygrała agencja Demo Effective Launching, która w drugim etapie konkursu pokonała agencje...
Biuro Programowe Telewizji Polskiej SA anulowało przetarg na realizację badania opinii nt. kanałów tematycznych. Według organizatorów firmy, które złożyły oferty,...
Sieć JWT należąca do WPP Group zakłada agencję kreatywną w Sztokholmie. Pokierują nią Jacob de Geer i Olle Nordell. JWT...
Brytyjska organizacja Advertising Standards Authority (ASA) na wniosek jednego z czytelników zarzuciła dziennikowi "Daily Mail", że w swojej reklamie podaje...
Rich Hamilton, dotychczasowy CEO sieci domów mediowych ZenithOptimedia Americas, niespodziewanie zrezygnował z pełnionej funkcji. W oficjalnym komunikacie powody odejścia określone...
Agencja Bartle Bogle Hegarty (BBH) wybrała Stephena Harty'ego, byłego kierownika Lowe Plus Consulting, do kierowania swoim oddziałem w Nowym Jorku....
Rozstrzygnął się kolejny zatarg znanego ze skandalizujących kampanii reklamowych producenta zegarków Accurist z brytyjskim Advertising Standards Authority (Urząd ds. Przestrzegania...