środa, 7 września 2005
ITI Holdings SA (ITI Group), notowany na luksemburskiej giełdzie papierów wartościowych, poinformował, że banki inwestycyjne CA-IB oraz J.P. Morgan Securities...
Członkowie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (KRRiTV) przyjęli rozporządzenie w sprawie konkursu na rezerwację częstotliwości na naziemne rozpowszechnianie programów RTV...
TV4 wprowadzi jesienną ramówkę pod koniec września. Obok zapowiadanych wcześniej programów "Bar Europa" (szósta edycja reality show) i teleturnieju "Taxi"...
Grupa Żywiec SA podsumowała pozycje marketingowe swoich marek podczas konferencji związanej z prezentacją wyników finansowych spółki po pierwszym półroczu. Według...
Wydawnictwo Edipresse Polska obniżyło cenę egzemplarzową tygodnika "Przyjaciółka" z 2,60 na 1,50 zł. Obniżka dotyczy wydania bez gadżetu. - Musimy...
Słowackie tanie linie lotnicze SkyEurope na początku września rozpoczęły nową kampanię reklamową na pojazdach komunikacji miejskiej w Warszawie i Łodzi....
Miesięcznik "Twój Styl" (Wydawnictwo Bauer) od najbliższego numeru rozpoczyna kampanię na rzecz walki z rakiem. W ramach tej akcji do...
Kredyt Bank i Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji "Warta" (TUiR Warta) liczą, że dzięki rozpoczętemu właśnie rebrandingowi poprawią swój wizerunek i...
Marcin Wojtulewicz, senior copywriter z agencji Wunderman (grupa Y&R), rozstał się z agencją. Od listopada dołączy on do działu kreacji...
Iwona Kołodziejek, dotychczas account director w domu mediowym Optimedia Poland odpowiedzialna za obsługę firmy L'Oreal Polska, awansowała na stanowisko deputy...
Z agencją McCann-Erickson rozstało się dwóch pracowników działu obsługi klienta: Michał Kazimierczak, growth and new business manager, i Konrad Zielniewicz,...
Miesięcznik studencki "Dlaczego" będzie się zmieniał. Wyraźniej przeobrażone ma być wydanie październikowe. Pierwsze zmiany uwidacznia już numer wrześniowy. - Nie...
Agencja TBWA i firma reklamy zewnętrznej AMS kontynuują kampanię antynikotynową, której pierwsze hasło "Nie gardź zasiłkiem pogrzebowym. Pal dalej" wywołało...
"Metro", bezpłatny dziennik Agory SA, podniesie od 9 września nakłady w wybrane dni w Warszawie. Tym samym zwiększy się nakład...
Europejski Fundusz Leasingowy (EFL) zdecydował się na współpracę z MindShare Polska. Najbliższa kampania zrealizowana we współpracy z tym domem ruszy...
Agora SA przygotowała ofertę pakietową dotyczącą Krakowa. W skład pakietu wchodzą: "Gazeta Wyborcza", krakowskie "Metro" i Radio Wanda Złote Przeboje....
Firma paliwowa BP Polska rozpoczyna jesienną kampanię marki paliwa BP Ultimate. Kampania ma na celu wsparcie sprzedaży produktu oraz edukację...
Dwie trzecie rodziców daje swoim dzieciom w wieku 4-18 lat przynajmniej raz na jakiś czas kieszonkowe. Średnio wynosi ono ok....
Firma Hortex Holding SA ruszyła z kampanią reklamową soków przecierowych Vitaminka. W kampanii wykorzystano stary spot reklamowy przygotowany przez agencję...
Ubrania z metką Tommy'ego Hilfigera wkrótce będą dostępne w centrum handlowym Wola Park. Na powierzchni 251 mkw. sprzedawane będą ubrania...
Wydawnictwo Migut Media SA poszerzyło dystrybucję swego miesięcznika "Villa". Tytuł jest we wrześniu promowany i sprzedawany na stacjach benzynowych Shell,...
Kanał telewizyjny ZigZap, skierowany do młodego widza, wprowadza zmiany do jesiennej ramówki. Przede wszystkim rozszerzono formułę głównych formatów programowych: "Maqulatura",...
Elite Cafe Sp. z o.o. za 100 mln zł kupiła prawa do marki MK Cafe od jej dotychczasowych właścicieli -...
Google otworzy w Polsce biuro. Poprzez stronę google.com/jobs oraz poprzez kilka serwisów firm rekrutacyjnych Google prowadzi obecnie rekrutację zespołu na...
W połowie października na rynku zadebiutuje magazyn fotograficzny "Foto Akt" wydawnictwa Silk Media. "Foto Akt" będzie kwartalnikiem poświęconym fotografii kobiecego...
Przy Akademii Ekonomicznej w Poznaniu powołano Sport & Business Foundation. Prezesem fundacji został Piotr Matecki, odpowiedzialny za marketing klubu Lech...
Tadeusz Żórawski, dotychczas strategic media planning director w domu mediowym Universal McCann, 1 października br. obejmie stanowisko prezesa Universal McCann....
WSP Społem Kielce, która szuka agencji do strategiczno-kreatywnej obsługi marki Majonez Kielecki, przesuwa zakończenie procedur przetargowych. Zaplanowane pierwotnie na początek...
News International zaprosiło do przetargu mediowego agencje MindShare, OMD i Carat. Wartość budżetu szacowana jest na 30 mln funtów. Konkurs...
Firma Coca-Cola debiutuje na rynku brytyjskim z napojem energetycznym Sprite 3G, który ma bezpośrednio konkurować z produktami marki Red Bull....
JCDecaux zaprezentował najwyższy dostępny w Wielkiej Brytanii format reklamowy - widziany przy wjeździe i wyjeździe z Londynu autostradą M4; jest...
Coca-Cola we Francji rozpoczęła przetarg reklamowy dotyczący marki Cola, w którym biorą udział cztery agencje reklamowe. Są to m.in.: Publicis...
Bollore Group, francuski koncern przemysłowy i inwestycyjny, kierowany przez Vincenta Bollore'a, sprzedaje firmę Delmas zajmującą się biznesem okrętowym. Nabywcą jest...