czwartek, 15 września 2005
Agencję reklamową Grey Worldwide Warszawa opuścił dotychczasowy szef działu DTP Agnieszka Sobocińska. Jej dalsze plany zawodowe nie są znane. Redukcji...
Telewizja Polska składa do prokuratury zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa przez kilku pracowników i współpracowników TVP SA. To pierwszy efekt...
Na przełomie września i października TVP2 wprowadzi zmiany w swoim programie informacyjnym "Panorama". Zmieniona i unowocześniona ma zostać formuła -...
Agencja reklamowa DougFaberFamily rozpoczęła realizację kolejnej kampanii reklamowej dla DomBanku. "Kredyt na gębę" - pod takim hasłem reklamowany jest przez...
Axel Springer Polska jeszcze we wrześniu wprowadzi zmiany w dodatku telewizyjnym do dziennika "Fakt". "Fakt TV" otrzyma m.in. nowy layout...
Philips Polska wprowadza nową korporacyjną strategię pozycjonowania i komunikacji. Marketer zapowiada, że od przyszłego roku w sprzedaży telefonów komórkowych większy...
Rafał Tomasz Biegała został przyjęty w skład zarządu Radiostacji (Eurozet). Będzie trzecią osobą w zarządzie, obok mecenas Aldony Figurskiej i...
Telewizja Puls w jesiennej ramówce wprowadza zmiany w produkcjach własnych. Nową scenografię ma "Puls Wieczoru", program publicystyczny realizowany na żywo....
Agencja Communication Unlimited ma nowego dyrektora kreatywnego. Został nim Dariusz Wieromiejczyk. Dotychczasowy dyrektor kreatywny oraz prezes Communication Unlimited Paweł Kowalewski...
Gabriela Żółtaniecka została redaktorem naczelnym nowego magazynu wydawnictwa International Data Group Poland SA (IDG) "CMO Magazyn Dyrektorów Marketingu", a Zbigniew...
Kompania Piwowarska SA rozpoczęła telewizyjną kampanię reklamową marki Pilsner Urquell. - Celem kampanii jest budowanie pozytywnego wizerunku marki oraz rozszerzenie...
Nowy kanał tematyczny Grupy ITI TVN Gra wystartuje 3 października, w ósmą rocznicę uruchomienia kanału TVN. Informację tę potwierdził Piotr...
Dom prasy regionalnej Mediatak przygotował we współpracy z Polskim Towarzystwem Kardiologicznym (PTK) bezpłatne wydanie specjalne "Pamiętaj o sercu". Dodatek będzie...
Prawie jedna trzecia Polaków - 29 proc. - deklaruje, że zaciągnęłaby kredyt lub pożyczkę gotówkową, gdyby nie miała wystarczających środków...
Miesięcznik "Samo Zdrowie" (Hachette Filipacchi Polska) po raz pierwszy ma znaną twarz na okładce. Magazyn zaprosił na nią i do...
W październiku Agencja Badań Marketingowych (ABM) na zlecenie agencji reklamowej Martin & Jacob rozpocznie realizację badania Agribus 2005. Badanie, przeprowadzane...
Agencja Paralotna przygotowała kampanię dla nowego modelu Kia Rio. Kampania podkreśla, że w zależności od potrzeb konsumenci mogą wybrać pomiędzy...
Wyborowa SA postawiła gigantyczną konstrukcję lodową w warszawskim Pałacu Kultury i Nauki. Marketer 15 września zaprezentował dwa lodowe bary, ktorych...
US Pharmacia rozpoczęła kampanię telewizyjną leku OTC (dostępnego bez recepty) Vigor. Strategię i kreację działań przygotowała agencja Red 8 Communications...
Przez trzy najbliższe numery miesięcznik "Murator" (Wydawnictwo Murator) będzie dołączać tematyczne płyty CD, które stworzą poradnikową kolekcję "Urządzamy dom". Z...
Rozpoczęła się kampania reklamowa wprowadzająca na polski rynek nowego Opla Zafirę (General Motors). Kampania ATL budująca świadomość marki i generująca...
W poniedziałek marka Orange oficjalnie zadebiutuje na polskim rynku i jednocześnie rozpocznie się druga faza przemiany marki Idea w Orange....
Telewizja TVN otworzyła cennik na październik br. Jednym z ważniejszych wydarzeń w ramówce TVN-u w tym miesiącu jest telewizyjna premiera...
Agencja reklamowa Testardo Red Cell przygotowała kampanię reklamową dla Iberia Motor Company SA, głównego importera samochodów Seat. Po kampanii "Seat...
W filmie zatytułowanym "Highway", opartym na scenariuszu przygotowanym przez kabaret Mumio, znany z reklam marki Plus, nie będzie sponsoringu rzeczowego....
Anna Wróblewska objęła stanowisko dyrektora marketingu firmy Vox Industrie. Wróciła do firmy po dwuletniej przerwie. W tym czasie kierowała marketingiem...
Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. rozpoczyna kampanię reklamową poświęconą nowym produktom AGD w technologii Silver Nano (pralki, lodówki, odkurzacze,...
Agnieszka Grzymkowska odchodzi z agencji reklamowej Gruppa 66 Ogilvy, gdzie piastowała funkcję group account directora (informowaliśmy o tym w DS...
Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus GSM, który prowadzi przetarg strategiczno-kreatywny dotyczący obsługi marki Simplus, prawdopodobnie z końcem roku przekaże ją...
Springfield Polska, producent odzieży o rodowodzie hiszpańskim, po raz pierwszy zatrudnił agencję do stałej współpracy przy obsłudze reklamowej. Będzie to...
Dom mediowy Mediaedge:cia będzie kontynuował współpracę ze szwedzką firmą Hennes & Mauritz, właścicielem sklepów z odzieżą pod marką H&M, dowiedzieliśmy...
Gillette wprowadza maszynkę z pięcioma ostrzami i dodatkowo z trimmerem z tyłu. Nowa maszynka nazywa się Gillette Fusion i Fusion...
HP zamierza zakończyć sponsorowanie zespołu BMW Williams startującego w wyścigach Formuły 1. Współpraca wygaśnie wraz z końcem bieżącego sezonu rajdowego....
Firma Church & Dwight Co. kupiła od koncernu Procter & Gamble biznes szczoteczek do higieny jamy ustnej Spinbrush, płacąc za...
James Sinclair przestał pełnić funkcję global creative directora w sieci agencyjnej JWT. Pracował w niej od pół roku. Zmiana następuje...
Coca-Cola będzie sprzedawać mobilne gadżety, np. dzwonki i loga, w automatach do napojów w Wielkiej Brytanii. Content będzie przesyłany do...
Modelce Kate Moss grozi zerwanie kontraktów reklamowych z firmami kosmetycznymi po ostatniej publikacji na jej temat, która ukazała się w...
United Colors of Benetton, jeden z najbardziej kontrowersyjnych reklamodawców, planuje zatrudnienie agencji reklamowej. Oznacza to przyjęcie nowej strategii, która ma...