poniedziałek, 19 września 2005
Producent leków Lek Polska rozpoczął akcję "Sprawdź, jak działa Persen". Działania związane są z wprowadzeniem na rynek małego opakowania leku...
Dział kreacji agencji Red 8 Communications Group został wzmocniony o dwie nowe osoby: Jarosław Goleniewski został senior copywriterem, a Piotr...
Wydawnictwo Axel Springer Polska wprowadziło na rynek dwa wydania specjalne tygodnika "Pani Domu" - "Mieszkanie" i "Dziecko". Numery specjalne tygodnika...
PKN Orlen wprowadza do sprzedaży paliwa Verva. Jest to produkt z kategorii premium, który ma podnosić osiągi samochodu i przedłużać...
Acxiom Polska oferuje nowy produkt - bazę tematyczną Srebrni i Złoci uwzględniającą 150 tys. wymagających i lepiej sytuowanych klientów. W...
Firma kolporterska Ruch SA planuje pozyskanie 120 mln zł z oferty publicznej, co ma nastąpić w przyszłym roku. Obecnie trwają...
Wsparcie medialne otrzyma startująca 3 października promocja posiłków w słoiczkach i musów owocowych BoboVita (marka Nutricia Polska). Hasłem kampanii jest:...
Agencja PR Primoloko obchodząca właśnie pierwsze urodziny założyła stronę internetową. Autorem strony jest 3 Cube z Wrocławia. Strona powstała na...
Najnowszą kampanię reklamową dla Simplusa (oferta pre-paid Polkomtel SA) Simplus Happy Hours przygotowała agencja reklamowa PZL. Wprowadza ona nową wizualizację...
Rusza kampania odświeżonego "Fakt TV", dodatku telewizyjnego dziennika "Fakt" (Axel Springer Polska). "Fakt TV" ze zmianami (inna nawigacja, nowy layout)...
Proximity Poland, firma BTL-owa należąca do grupy BBDO Warszawa, planuje wiosną przyszłego roku po raz pierwszy w Polsce przeprowadzenie sieciowego...
W nawiązaniu do informacji "Best i FTM jednak nie będą współpracować, Best wypowiada umowę", która ukazała się w DS "MMP",...
Blisko 150-letnia klasyczna angielska marka Burberry od września jest już dostępna w Polsce. Pierwszy salon tego domu mody otworzyła spółka...
Agencja reklamowa E.P. Creative Services przygotowała kampanię prasową marki Parker. Adresatem działań jest młodzież szkolna, gimnazjalna i licealna, a pośrednio...
Tytuły Agencji Wydawniczo-Reklamowej "Wprost" (AWR Wprost) wprowadzają nowe elementy. Aktualne wydanie tygodnika "Wprost" ukazało się z dodatkiem publicystycznym "Europartia -...
Andrzej Adamczyk, do tej pory szef programu Radia Złote Przeboje we Wrocławiu, obejmie stanowisko dyrektora programowego wszyskich 16 stacji złotoprzebojowych...
Piotr Niedziela, dyrektor finansowy i dotychczasowy prezes zarządu agencji grupy BBDO Warszawa, ustąpił ze stanowiska i pełni obecnie funkcję dyr....
Miesięcznik "Financial Director Polska" skierowany do dyrektorów finansowych największych przedsiębiorstw w Polsce zadebiutuje w końcu września. Wydawcą magazynu na licencji...
Piotr Płocharski, szef agencji Spin Communications (grupa BBDO Warszawa), odszedł z agencji. Chwilowo jego funkcję sprawuje Jacek Hensler, dyr. generalny...
Kampania autopromocyjna w dzienniku "Puls Biznesu" (Bonnier Business Polska), w tygodniku "Wprost" i dwutygodniku "BusinessWeek" wspiera drugą edycję Filarów Polskiej...
Valkea Media, wydawca m.in. miesięczników "Aktivist", "Exklusiv" i tygodnika "Warsaw Business Journal", przeprowadził reorganizację wydawnictwa. W jej wyniku powstały dwa...
W nawiązaniu do informacji podanej w Dziennym Serwisie "MMP" 16 września br. informujemy, że agencja Sensors PR prowadzi aktualnie rozmowy...
"Love song" - to nowa reklama operatora telekomunikacyjnego Tele2 Polska, w której portfele i portmonetki jego klientów wyśpiewują miłosne zwrotki...
Lucyna Koba obejmie stanowisko dyrektora strategicznego w domu mediowym PanMedia Western, do którego wraca po ponadpółtorarocznej przerwie związanej z urlopem...
Agencja On Board Public Relations przygotuje część międzynarodowego raportu dotyczącego wartości korporacyjnych "Corporate Values Index". Przedsięwzięcie jest realizowane w 15...
Polski oddział niemieckich linii lotniczych Lufthansa rozpoczął drugą odsłonę swojej strategicznej kampanii mającej umocnić wizerunek Lufthansy na polskim rynku. 2,5-miesięczna...
"Gazeta Wyborcza" dołącza do dzisiejszego numeru płytę z prezentacją multimedialną "Matura 2006 - Ustna prezentacja z języka polskiego". Patronem płyty...
Firma Monini S.p.A, producent oliw z oliwek, rozpoczęła długofalową kampanię promocyjną. Kampania, przygotowana przez agencję Feedback/Hill and Knowlton przewiduje zwiększenie...
16 września wystartowała kampania reklamowa Lotos Oil SA, której celem jest budowanie pozycji lidera świadomościowego w kategorii olejów silnikowych poprzez...
Firma Krewel Meuselbach rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową leku OTC Hedelix Syrop. Budżet tej marki zdobył dom mediowy Star Media....
Invest Bank prawdopodobnie anuluje prowadzony obecnie przetarg reklamowy i przełoży jego realizację na przyszły rok. Przetarg ogłoszono na początku br.,...
Agencja reklamowa Lowe GGK wygrała w przetargu na obsługę Toyota Bank Polska. Do konkursu zaproszono agencje kreatywne, które prezentowały się...
ZenithOptimedia drugi raz z rzędu został uznany za Dom Mediowy Roku według brytyjskiego magazynu "Media & Marketing Europe". Tytuł Agencji...
Należący do WPP Group Ogilvy Public Relations Worldwide oficjalnie rozpoczął działalność w obszarze lobbingu poprzez sfinalizowanie przejęcia Federalist Group. Agencja...
Kraft, największy producent wyrobów spożywczych na rynku USA, poinformował, że zamierza wycofać reklamy swoich produktów bogatych w cukier, sól i...
Sześć agencji walczy o budżet reklamowy producenta opon Goodyear Tire & Rubber Co. wart 66 mln dol. Są to: Euro...
Firma VF Corp., właściciel marek odzieżowych Wrangler, Lee, Rustler i North Face, zaprosił kilka sieciowych agencji mediowych do rozmów na...
W styczniu 2006 r. w Stanach Zjednoczonych MTV Networks Music Group uruchomi kanał telewizyjny wysokiej rozdzielczości tzw. high-definition, umożliwiający odbiór...