poniedziałek, 26 września 2005
Stowarzyszenie Agencji Reklamowych uruchomiło nową stronę internetową pod adresem: www.sar.org.pl. Przygotował ją zespół Zentropy Partners. Znalazły się w niej informacje...
Jury szóstej edycji konkursu efektywności reklamowej Effie Awards 2005 oceniło 102 nadesłane prace, 60 w kategorii kampanie reklamowe i 33...
Do oferty platformy cyfrowej Cyfra Plus włączona została stacja Trace TV - francuski kanał muzyczny poświęcony kulturze i muzyce miejskiej....
Spółka OnePlayFrame (OPF) podpisała z Polskim Radiem umowę, na mocy której nadawca przekazał spółce licencję na wykorzystanie utworów i efektów...
Nokia wprowadza submarkę XpressMusic dla telefonów z rozbudowanymi funkcjami muzycznymi. Ma ona "wprowadzić porządek" do portfolio Nokii, ułatwiając konsumentom rozpoznawanie...
Agencja trzy,14 event marketing & field management przygotuje otwarcie piewszego w Polsce Instytutu Diora. Koncepcja eventu będzie nawiązywała do trzech...
Znany dziennikarz muzyczny i prezenter Wojciech Mann reklamuje nową ofertę bonusów w doładowaniach kont Heyah (Polska Telefonia Cyfrowa). Kampania ma...
Rada nadzorcza TVP na dzisiejszym posiedzeniu będzie omawiać m.in. wstępne wyniki kontroli, jaką przeprowadzono w Biurze Reklamy TVP po ujawnieniu...
Agnieszka Stolarska rozstała się z grupą medialną DD Media, gdzie od 1,5 roku pracowała jako specjalistka ds. public relations. Jej...
Wydawnictwo Agora wstrzymało na razie prace nad nową makietą dziennika "Gazeta Wyborcza". Informację tę potwierdził Piotr Pacewicz, zastępca redaktora naczelnego...
Spółka CR Media zapłaciła za udziały w Nadawcy, spółce będącej właścicielem warszawskiej koncesji Radia Plus Łagodne Przeboje. Zdaniem CR Media...
Pod hasłem "Sprzedaż kategorycznie zakazana" rusza promocja magazynu kolorowego DD Media "Dzień dobry Student". Pismo w nakładzie 100 tys. egz....
Bank BPH zdecydował się na promocję na biletach PKP swojej oferty kredytowej. Kampania na nośnikach Ad-verto realizowana jest na ośmiu...
W ramach Stowarzyszenia Agencji Reklamowych rozpocznie działalność Szkoła Strategii SAR. Zaoferuje ona roczny cykl wykładów i ćwiczeń praktycznych z zakresu...
Polskie Centrum Marketingowe (PCM) oferuje marketerom bazę konsumentów zainteresowanych kartami płatniczymi. Z badań przeprowadzonych przez PCM metodą CATI wynika, że...
Suzuki Motor Poland rozpoczyna drugą fazę kampanii nowej generacji Grand Vitary. Hasło: "Veni, vidi...", eksponowane na outdoorze i w prasie...
Spółka Canal Plus Cyfrowy rozpoczyna ogólnopolską kampanię wizerunkową stacji Canal Plus. Celem działań jest wzmocnienie rozpoznawalności oraz wizerunku marki. Kampania...
"Farmer", dwutygodnik skierowany do rolników, będzie intensywniej promowany. Jego wydawca, Przedsiębiorstwo Wydawnicze "Rzeczpospolita" SA (PWR SA), zapowiada także zmiany w...
"Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) we wczorajszym wydaniu, kilkanaście godzin po zamknięciu lokali wyborczych, zamieścił "blok wyborczy", a w nim...
Prawie 50 tys. zdjęć nadesłano na pierwszą edycję Wielkiego Konkursu Fotograficznego magazynu "National Geographic Polska" w ciągu trzech miesięcy od...
Agencja reklamowa G7 przygotowała kreację materiałów BTL na potrzeby promocji pralek Siemens z programem outdoor (do prania i impregnowania odzieży...
Agencja Partner ASM wygrała przetarg na obsługę merchandisingową dla wód Uzdrowiska Krynica-Żegiestów SA: Kryniczanka, Zuber, Jan i Słotwinka. Są to...
Agora dołączy do najbliższego piątkowego wydania "Gazety Telewizyjnej", stałego dodatku do "Gazety Wyborczej", płytę "Co jest grane Live Informator Kulturalny"....
Na początku 2006 r. mOne, struktura zajmująca się mediami interaktywnymi w ramach sieci mediowej MindShare, zmieni nazwę na MindShare Interaction....
Z danych telemetrycznych AGB Nielsen Media Research wynika, że finał Mistrzostw Europy w Siatkówce Kobiet, zwycięski dla polskiej reprezentacji, w...
Wczoraj ruszyła druga odsłona telewizyjnej kampanii soków Fortuny przygotowanej dla Agros Novej przez DDB Warszawa i MediaCom Warszawa (o starcie...
Samsung Electronics rozpoczyna w Polsce kampanię brandingową, która jest częścią kampanii globalnej. Ma ona ocieplić wizerunek marki Samsung, dobudować do...
Anita Gwizdek, dotychczas marketing manager w firmie Uniq Lisner Sp. z o.o., odchodzi ze spółki. Na razie nie ma osoby,...
Tom Dudreck, chief operating officer Leo Burnett Worldwide w USA, został awansowany w sieci na stanowisko global president multinational accounts....
Management może przejąć Lowe Worldwide w wypadku podziału lub sprzedaży grupy Interpublic - informację taką przekazał Ed Powers, CEO Lowe...
Wizerunek George'a Busha, prezydenta USA, został wykorzystany obok dyktatorów Adolfa Hitlera oraz Nicolae Ceaucescu w kampanii społecznej zorganizowanej przez Romania...
GE Consumer Finance (GECF), firma zajmująca się usługami finansowymi dla ludności, a należąca do amerykańskiego koncernu General Electric, podkupiła Milesa...
Media Contacts, interaktywny oddział Media Planning Group, przejmuje francuską agencję Iando, zajmującą się reklamą przy wyszukiwarkach internetowych. Należąca do grupy...
Znany sędzia piłkarski Pierluigi Collina wystąpi w Wielkiej Brytanii w kampanii reklamowej wspierającej samochód Vauxhall (Opel), która ruszy z początkiem...
Grupa Omnicom, do której należy sieć OMD, planuje ekspansję drugiej ze swoich sieci domów mediowych PHD na rynki Europy, Azji...