poniedziałek, 17 października 2005
Ponad 15 tys. narzędzi jest do wygrania w konkursie organizowanym dla marki Dębowe Mocne z portfolio Kompanii Piwowarskiej. Za strategię...
Producent jednodniowych soków marchwiowych Marwit rozpoczął działania promocyjne o charakterze ogólnopolskim. Chce w ten sposób podkreślić swoją pozycję oraz budować...
Agencja IQ Marketing przeprowadziła akcję mailingową promującą usługę redemption house realizowaną wspólnie z siecią HDS. Projekt adresowany jest do aktualnych...
Pion czasopism Agory SA powiadomił o rekordowej w tym roku sprzedaży miesięcznika "Avanti". Numer wrześniowy magazynu miał rozpowszechnianie 151 tys....
Olimpia Osińska-Rudowicz, dotychczas senior brand manager w Kompanii Piwowarskiej (KP) SA, 1 stycznia 2006 r. obejmie stanowisko regionalnego menedżera marketingu...
Nivea Polska w ramach relaunchu marki Nivea Lip Care prowadzi niestandardową akcję pod hasłem Badania Całowania. Projekt obejmie 12 największych...
Nowy kanał sportowy Polsat Sport Extra, który wystartował 15 października, prowadzi rozmowy na temat praw do transmisji meczów hokejowych NHL....
Telewizja Polska uruchomiła międzynarodowy internetowy serwis typu business to business. To interaktywne narzędzie wspierające strategię informacyjną i marketingową TVP, które...
Firma farmaceutyczna Janssen-Cilag prowadzi telewizyjną kampanię reklamową szamponu leczniczego marki Nizoral. Kreacją zajęła się agencja reklamowa Cytryna, wybrana w drodze...
Firma Wasa Barilla zdecydowała, że będzie promować włoską markę Barilla, pod którą sprzedaje w Polsce makarony i sosy typu pesto....
Około 600 tys. egzemplarzy może osiągnąć sprzedaż najnowszego, obecnego na rynku numeru miesięcznika "Świat Kobiety" Wydawnictwa Bauer według jego prognoz....
Dwa zachodnie kanały telewizyjne rozważają możliwość startu w Polsce. Są to EuroNews i The History Channel. Chęć aktywniejszej obecności w...
Firma reklamowa Glob Media, specjalizujaca się w realizacji projektów w zakresie ambient media, zaprezentowała ofertę handlową na sezon zimowy 2005/2006....
- Ostrożnie, z rozwagą, ale bez obaw podchodzi Dom Prasy Regionalnej "Mediatak" do zapowiadanych projektów dzienników ogólnopolskich - mówi Jacek...
"Gazeta Wyborcza" (Agora SA) uruchamia dwa nowe projekty kolekcjonerskie pod tytułami: "Encyklopedia zdrowia Gazety Wyborczej" i "Wielcy kompozytorzy". Pierwszy ruszył...
Wielkoformatowa reklama Continental Opony Polska zawisła na ścianie frontowej gmachu wydziału inżynierii lądowej przy Trasie Łazienkowskiej w Warszawie. Siatkę o...
Firma public relations Partner of Promotion zdobyła najwięcej nominacji do nagród w konkursie Złote Spinacze organizowanym przez Związek Firm Public...
Telefonia Dialog SA rozpoczęła wczoraj kampanię wizerunkową, która strategicznie nawiązuje do wcześniejszych działań firmy i komunikuje ją jako eksperta w...
Agencja interaktywna Janmedia Interactive przygotowała serwis www dla Pekao SA kierowany do klientów korporacyjnych banku. Kreacja serwisu Korporacje.pekao.com.pl i jego...
Marka odzieżowa House (Artman SA) i telewizja 4fun.tv przygotowują wspólnie cykl programów "Ubieraj się!". Premierowy odcinek programu zostanie wyemitowany 22...
Herbaty są pierwszą kategorią produktową ocenianą w ramach nowego konkursu Oskary FMCG (Media Direct, wydawca m.in. "Życia Handlowego"). Najwyższe noty...
Iwona Kwiecień została redaktor naczelną miesięcznika dla dziewcząt "Filipinka" (Wydawnictwo Bauer). O jej nominacji, na podstawie nieoficjalnych źródeł, pisaliśmy już...
Teresa Biernacka awansowała w Leo Burnett Warszawa z copywritera na stanowisko creative grouphead Procter & Gamble (P&G). Jako copywriter tworzyła...
Producent papierów higienicznych Metsa Tissue SA zawiesił na pewien okres prowadzony od lipca br. przetarg dotyczący obsługi ATL nowego produktu...
Agencja Upstairs Young & Rubicam wygrała przetarg na strategiczno-kreatywną obsługę firmy Toora Polska (wiodącego producenta na rynku aluminium) przed jej...
Grupa ubezpieczeniowa Aviva wybrała sieć mediową Starcom i zamierza wkrótce rozpocząć paneuropejskie działania promujące markę. Szacowany budżet mediowy wynosi 10...
Agencja Reutera wykorzystuje multimedia do promocji w internecie. Kampania przygotowana przez agencję Mook jest adresowana do profesjonalistów szukających wiadomości ze...
Morgan Stanley, bank inwestycyjny, przekazuje obsługę reklamową Ogilvy & Mather (WPP Group). Budżet banku szacowany jest na mniej więcej 75...
Mike Polk został nowym group vice presidentem koncernu Unilever w Stanach Zjednoczonych. Jego nominacja jest związana z konsolidacją operacji biznesowych...
Po 35 latach Mike Kirkham odchodzi z sieci badawczej Taylor Nelson Sofres (TNS). Ostatnio sprawował funkcję CEO. Na stanowisku zastąpi...
Ogilvy PR zaczyna raportować do Ogilvy & Mather, a nie, jak dotychczas, bezpośrednio do WPP Group. Marcia Silverman, CEO Ogilvy...
Bracia Noel i Liam Gallagher, liderzy zespołu muzycznego Oasis, podpisali kontrakt z firmą Toshiba, dotyczący promocji nowych telefonów komórkowych. Ich...
Aegis sfinalizował przejęcie brytyjskiej firmy Just Media, specjalizującej się w realizacji działań komunikacyjnych w obszarze business-to-business. Wartość transakcji wyniosła 14,6...