wtorek, 18 października 2005
Piotr Szczepański i Wojciech Smarzowski zdobyli pierwsze miejsca w konkursie Nokia Mobile Movie Competition w ramach 21. Warszawskiego Międzynarodowego Festiwalu...
Agros Nova prowadzi w internecie i kinie (sieć Cinema City) kampanię egzotycznych dżemów z serii Śniadania Świata marki Łowicz. Kampania...
Wystartowała szósta tegoroczna kampania telewizyjna marki Pysio z portfolio Agros Novej. Przygotowała ją agencja Ad Fabrika FCB. Kampania obejmuje telewizję...
Polskie Linie Lotnicze LOT rozpoczęły internetową kampanię reklamową, która obejmie zasięgiem kilka rynków europejskich, w tym Francję, Wielką Brytanię i...
Zbigniew Zegler, ostatnio dyrektor muzyczny w Antyradiu, objął stanowisko dyrektora programowego Radia Pogoda 89,6 FM w Łodzi. Beata Fiedorow, która...
Radio Eska sprzedaje muzykę na telefon komórkowy na antenie. Na telefon lub komputer można ściągnąć hit "Hypnotizing me" Gosi Da...
Kilka tygodni po podpisaniu umowy sponsorskiej z klubem piłkarskim Kolporter Korona Kielce Browar Belgia rozpoczyna działania marketingowe związane z promocją...
Tchibo Warszawa testowo wprowadza do wybranych sieci handlowych czekolady stałe pod marką Tchibo Exclusive. Produkt występuje w trzech odmianach: San...
Hochland Polska wspiera wizerunek serów marki Valbon. - Chcemy poprzez działania reklamowe zachować wysoki poziom świadomości marki i zapewnić dodatkowy...
Katarzyna Czerwiakowska awansowała na stanowisko dyrektora ds. rozwoju marki w kategorii produktów do smarowania pieczywa i użytku w kuchni na...
Libet SA, producent kostki brukowej, zdecydował się powierzyć obsługę swojej marki korporacyjnej oraz brandów produktowych Agencji Reklamowej Anny Turkiewicz. Agencja...
Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) przedstawiła dane o wielkości sprzedaży za III kwartał br. Z wynikiem 121 mln zł trzeci...
Nowym klientem Imago Public Relations została firma Śląska Agencja Finansowa specjalizująca się w obrocie wierzytelnościami w sektorze BtoB. Jednym z...
Firma Sport Management Polska (SMP) będzie pracować dla Polskiego Związku Pływackiego (PZP). Strony podpisały umowę w tej sprawie. Umowa dotyczy...
Stroer, firma reklamy zewnętrznej, przedstawił ofertę handlową na rok 2006. Od połowy marca będą obowiązywały nowe ceny nośników - podwyżka...
Adam Łapiński, właściciel domu mediowego Star Media oraz większościowy udziałowiec firmy public relations 2.P.R., rozważa opcję inwestycji w agencję reklamową....
Migut Media rozbudowuje serię "Apartamenty i mieszkania" z cyklu "Villa Apartamenty", który jest rozwinięciem magazynu "Villa". Od 22 października br....
Miesięcznik "Cafe" (Direct Publishing) wraz z firmą Reebok przygotowali ekskluzywną edycję magazynu "Cafe by Reebok". Będzie się ukazywać co kwartał,...
Sieć reklamy internetowej IDMnet wprowadza do swojej oferty dwie nowe formy reklamy: welcome screen i super watermark. Welcome screen polega...
Orange (PTK Centertel) będzie sponsorem sieci kin Cinema City (ponad 200 sal kinowych w całej Polsce) oraz Imax (5 kin...
Stacja TV4 (Polskie Media) wzmacnia czwartkowe pasmo wieczorne. W listopadzie kanał rozpocznie emisję amerykańskiego formatu reality show "Narzeczony dla mamony"...
Agencja reklamowa Upstairs Young & Rubicam rezygnuje z członu Upstairs w swojej nazwie. - W świetle ogólnoeuropejskiej strategii wszystkie biura...
Agencja reklamowa Just przygotowała telewizyjną kampanię reklamową kredytu mieszkaniowego banku BPH. Ofertę przedstawia Bogusław Wołoszański, którego wizerunek jest motywem przewodnim...
Toyota Motor Poland rozpoczyna właściwą część kampanii launchującej na naszym rynku model Aygo. Po zakończeniu kampanii ATL, która trwała tylko...
Metro Warszawskie zdecydowało się na przedłużenie umowy ze Stroerem. Przynajmniej do kwietnia 2007 roku ta firma reklamy zewnętrznej będzie operatorem...
W przetargu na obsługę reklamową marki piwa Strong pozostały już tylko dwie agencje, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Eliza Panek, PR manager...
Agencja reklamowa Schulz wygrała przetarg na kampanię telewizyjną dla firmy Natur Produkt Zdrovit. Zlecenie obejmuje kreację i produkcję spotu telewizyjnego...
Wydawnictwo Hachette Filipacchi Polska wybrało nowy dom mediowy. Zwycięzcą przeglądu ofert jest MindShare Polska. W przeglądzie brało udział 7 firm,...
Grupa strategiczno-kreatywna Koledzy wygrała przetarg na obsługę najnowszej kampanii reklamowej firmy doradztwa finansowego Open Finance. Wiodącym medium jest telewizja (kanały...
FPC Kaliszanka Sp. z o.o. zawiesiła przetarg reklamowy, którego celem był wybór agencji do przygotowania kompleksowych działań kreatywno-mediowych dla flagowej...
Vincent Bollore, prezes grupy Havas, powiększa swoje udziały w Aegis do ponad 17 proc. Według brytyjskiego prawa akcjonariusze, którzy mają...
Francuski koncern alkoholowy Pernod Ricard za pośrednictwem spółki zależnej Irish Distillers zamierza zainwestować 40 mln euro w globalne działania reklamowe...
Okładka magazynu "Rolling Stones" ze stycznia 1981 r. przedstawiająca nagiego Johna Lennona przytulającego się do ubranej Yoko Ono, w obiektywie...
McDonald's otrzymał nagrodę organizacji RSPCA za wkład w poprawę życia zwierząt w Wielkiej Brytanii. Nagroda jest pierwszą, którą otrzymała firma,...
Brytyjski bank Barclays rusza z największą od czterech lat kampanią reklamową (budżet: kilka milionów funtów), która ma promować jego wizerunek...
Google otworzył biuro w Waszyngtonie, którego zadaniem ma być lobbing związany z regulacjami prawnymi mogącymi wpływać na biznes tego giganta...