środa, 19 października 2005
Sarantis rozpoczął realizację promocji konsumenckiej pod hasłem "Kuchnia pełna nagród" dla marki Jan Niezbędny. Główne cele akcji to wzrost sprzedaży...
Agencja marketing services IQ Marketing debiutuje na rynku ze strukturą field-marketingową Sales Force 1. Jest to osobna spółka powiązana kapitałowo...
Arteria, firma wyspecjalizowana w działaniach wspierających sprzedaż oraz CRM, będzie pracować dla grupy ubezpieczeniowej ING Nationale-Nederlanden Polska. Umowa dotyczy obsługi...
Joanna Karwat, dotychczas szef działu psychologii i seksu w magazynie "Samo Zdrowie" (Hachette Filipacchi Polska), objęła stanowisko redaktora naczelnego. Hachette...
Dorota Wellman przeszła z tygodnika "Gala" (G+J Polska) do miesięcznika "Twój Styl" (Wydawnictwo Bauer), gdzie będzie pracowała w dziale reportażu....
TPP Sp. z o.o., wydawca dziennika bezpłatnego "Metropol", poinformował, że tytuł odnotował największe przychody od początku swojej działalności. Przychód ze...
Electro World Polska Sp. z o.o. należąca do międzynarodowego koncernu DSG International (do niedawna Dixons) uruchamia dziś swój pierwszy polski...
Z okazji 10. rocznicy śmierci Andrzeja Woyciechowskiego, twórcy Radia Zet, zostanie przyznana nagroda jego imienia. Otrzyma ją dziennikarz, którego praca...
Fiat jest ciągle najpopularniejszą marką samochodów w Polsce, wynika z badania TNS OBOP. Fiaty dominują zarówno w kategorii aut nowych,...
Spółka Maspex kupiła markę Apenta, jeden z najstarszych znaków towarowych na węgierskim rynku wody mineralnej. Marka, sięgająca korzeniami 1899 r.,...
Firma Mieszko SA wprowadzi w sezonie jesienno-zimowym nowy produkt - Chałwę Tradycyjną. Ma być dostępna w kilku smakach - waniliowym,...
PKP Intercity ruszają z kampanią reklamową pod hasłem "Fotel Pięciogwiazdkowy", która ma kształtować wizerunek firmy. Strategię, kreację oraz planowanie i...
Na mocy kontraktu pomiędzy spółką Canal Plus Cyfrowy i firmą Bonivest, właścicielem praw telewizyjnych do koszykarskiej Euroligi, przez trzy najbliższe...
PKP Intercity Sp. z o.o. wprowadza szereg nowych rozwiązań usprawniających podróżowanie koleją. W grudniu br., w 30. rocznicę istnienia Dworca...
Renault Polska prowadzi kampanię reklamową modelu Thalia z ofertą kredytową 50/50. Hasło kampanii wprost nawiązuje do oferty kredytowej: "Tylko 15,4...
Firma reklamy zewnętrznej AMS zmieniła sposób funkcjonowania działu sprzedaży. Zlikwidowano stanowiska kierowników zespołów. Jako product managerowie odpowiedzialni za sprzedaż określonych...
Pod marką miesięcznika dla kobiet "Olivia" (Axel Springer Polska) ukazało się wydanie specjalne "Olivia Dziecko". Jest to praktyczny poradnik o...
Firma Red Bull Poland rozwiązała umowę o współpracy z domem mediowym Initiative Warszawa. - Kontrakt obowiązuje do końca 2005 roku....
Dom mediowy MPG Media Planning wprowadza zmiany w strukturze firmy. Tomasz Ramza zajmie nowo utworzone stanowisko media directora, przy czym...
"Polityka" Spółdzielnia Pracy, wydawca tygodnika "Polityka", jest współwydawcą, obok Instytutu Wydawniczego "Latarnik", wprowadzonej właśnie na rynek książki "Kanon królewski. Jego...
Firma farmaceutyczna US Pharmacia wprowadza markę produktów Meteo. Są to preparaty z kategorii suplementów diety skierowane do osób odczuwających dolegliwości...
Aleksandra Olczak, Baltic & Poland manager w domu mediowym Initiative Warszawa, odchodzi z firmy. Wkrótce obejmie stanowisko dyrektora Europejskiego Centrum...
Agencja public relations Sigma International (Poland) rozpoczęła regularną współpracę PR z dwiema firmami: Domem Wydawniczym ABC (DW ABC) i grupą...
UPC realizuje drugą odsłonę kampanii telewizyjnej marki Chello, przygotowaną przez agencję reklamową TBWA/Warszawa. Akcja ma na celu poinformowanie o nowej...
Na zlecenie agendy ONZ ds. rozwoju (UNDP), Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) i agendy ONZ ds. uchodźców (UNHCR) ruszyła kampania społeczna...
Firma audytorska Media Strategy działająca w Czechach, na Słowacji, Węgrzech i w Polsce zakończyła ostatnią falę badania TV Price Pool...
Na rynku debiutuje nowy magazyn o tematyce off-roadowej "Wyprawy 4x4". Wydawcą jest firma OMS Michał Horodeński zajmująca się organizacją wypraw,...
Beata Gryzik, dotychczas strategic planner w domu mediowym Starcom, objęła stanowisko retail marketing managera w firmie Nike Poland. Dotychczas funkcję...
Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej przedstawiła korektę raportu o wielkości sprzedaży branży reklamy zewnętrznej w III kwartale br. Okazało się, że...
Jarosław Kalbarczyk, dyrektor biura reklamy ds. agencji i kluczowych klientów w Bonnier Business Polska, wydawcy "Pulsu Biznesu", rozstaje się z...
Studio produkcyjne Graffiti Film podpisało porozumienie o współpracy ze słynnym brytyjskim studiem Production International. - Zachowujemy pełną niezależność, nie sprzedaliśmy...
Agencja reklamowa DougFaberFamily wygrała przetarg na obsługę akcji promocyjnej dla marki Knorr (Unilever), która ruszy wiosną 2006 r. Będzie to...
Inter Ikea, właściciel pięciu centrów handlowych w Warszawie, Poznaniu, we Wrocławiu i w Gdańsku, rozstrzygnął przetarg na obsługę swojego budżetu...
Dodoni, producent napojów, rozpoczął przetarg reklamowy, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Przegląd dotyczy zarówno obsługi kreatywnej, jak i mediowej. Przyszłoroczny budżet marki...
Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne "Lek-Am" Sp. z o.o. realizuje radiową kampanię reklamową preparatu Biosteron. Jej autorem jest agencja reklamowa Legend Group, wyłoniona...
Akcje Interpublic Group of Cos. odnotowały najgorsze wyniki od dwóch lat, osiągając poziom cenowy 10,05 dol. Przyczyną spadku cen papierów...
Znany aktor Russell Crowe zarzucił George'owi Clooneyowi złamanie wewnętrznej umowy, według której aktorzy nie występują w reklamach. Clooney dotychczas wystąpił...
Vincent Bollore, prezes holdingu reklamowego Havas, kontroluje już 19,5 proc. udziałów w konkurencyjnej grupie Aegis. Spekuluje się, że w związku...
News Corporation gotowa jest zapłacić 64 mln dol. za australijski serwis internetowy poświęcony nieruchomościom - realestate.com.au. Wcześniej koncern oferował za...
Unilever Bestfoods wybrał agencję designerską Jones Knowles Ritchie (JKR) do obsługi globalnej marki Flora (na kilku rynkach znanej jako Becmel)....
Operatorzy nośników outdoorowych Maiden i Clear Channel zostały wyeliminowane z przetargu na zarządzanie powierzchnią reklamową na stacjach londyńskiego metra, kolejki...
Producent zabawek Mattel chce rewitalizować klasyczną markę lalek Barbie na rynku brytyjskim. Przed świętami Bożego Narodzenia promocję lalek postanowił powiązać...
Agencja reklamowa Bartle Bogle Hegarty (BBH) wygrała europejski przetarg na obsługę budżetu marki Zanussi (koncern Electrolux). Jego wartość szacuje się...
Volvo wyda 750 tys. funtów na kampanię reklamową w internecie, której celem będzie wsparcie imprezy żeglarskiej Volvo Ocean Race, sponsorowanej...