środa, 26 października 2005
Telewizja Polsat zakończyła współpracę z Jerzym Kamińskim, szefem magazynu "Interwencja", oraz Jackiem Marciniakiem, dziennikarzem "Interwencji". Powody podjęcia tej decyzji nie...
Magazyn "Absolut Reflexions" będzie dostępny w Polsce. Jest to anglojęzyczny kwartalnik obecny w 40 krajach na świecie, którego inicjatorem jest...
Firma Rieber Foods Polska prowadzi kampanię reklamową budyniów instant "Prosto do kubka!" marki Delecta. W kampanii promowane są budynie na...
Sport Management Polska, firma specjalizująca się w marketingu i konsultingu sportowym, przygotowała we współpracy z Polskim Związkiem Pływackim "produkt" dla...
Polska jest już największym rynkiem zbytu Finlandia Vodka - marki z portfolio Brown-Forman Polska. Dotychczas nasz rynek był wiceliderem sprzedaży...
Agencja Great Open House zajmująca się field marketingiem i usługami z zakresu BTL-u wygrała przetarg na obsługę działań merchandisingowych dla...
Aleksandra Mątkiewicz objęła stanowisko dyrektora zarządzającego w agencji reklamowej Brainshop U-Boot. Zastąpiła na tym stanowisku Magdę Kot, która odeszła z...
Sieć Orange (PTK Centertel) ma już ponad 9,1 mln klientów - według danych na koniec września br., a więc w...
Agencja Reklamowa Anny Turkiewicz zaprojektowała nową identyfikację wizualną marki Pool-Spa, która jednocześnie stanowi początek repozycjonowania marki. Pool-Spa to producent urządzeń...
Magazyn "Laif" (Vindobona Development & Publishing Polska) zrezygnował z formuły pisma o clubbingu i poszerza swoją zawartość o tematy związane...
Koncern kosmetyczny Coty Polska wprowadza na rynek nowy podkład do twarzy Anti Stress & Lift marki Astor. Jest to jedna...
Pion czasopism Agory SA poinformował o rekordowym rozpowszechnianiu wydania październikowego miesięcznika "Dziecko", które wyniosło według wydawcy 143 tys. egzemplarzy. Numer...
Agencja Akwizycji Commercial Travellers, wydawca dziennika "Giełda Samochodowa", uruchomiła nowy cykl magazynów kolorowych poświęcony konkretnym markom samochodów. Pomysłodawcą i redaktorem...
Szwedzka firma teleshoppingowa Tvins i irlandzkie linie lotnicze Aer Lingus są nowymi klientami domu mediowego Starcom. Firma Tvins podpisała umowę...
Agencja Neuron PR będzie obsługiwać firmę Brandlay, właściciela witryny Grono.net, pioniera tzw. internet societies w Polsce. Użytkownicy Grono.net tworzą zamkniętą...
Koreański koncern Samsung Electronics zdecydował bez przetargu o przeniesieniu części swojego globalnego budżetu reklamowego obsługiwanej dotąd przez agencje Berlin Cameron...
Portfolio Appetity (Ziołopex) zostało na początku października powiększone o zupy typu instant. Pozycjonowane są one w segmencie value. Na razie...
Producent sprzętu AGD Indesit Company Polska rozpoczął promocję nawiązującą do zimowych igrzysk olimpijskich w Turynie. To element strategii powiązania marki...
"Machina" będzie nie tylko tytułem prasowym. Stanie się multimedialnym przedsięwzięciem, zapowiada Michał M. Lisiecki, prezes zarządu Platformy Mediowej Point Group,...
Spółdzielnia Mleczarska Gostyń rozpoczęła kampanię sponsoringową Mleka Zagęszczonego pod marką Gostyń. Za kreację i produkcję billboardu sponsorskiego odpowiada studio produkcyjne...
Na początku stycznia 2006 r. ruszy kampania informacyjno-promocyjna Stowarzyszenia Mrożonej Żywności. Ma ona na celu podniesienie świadomości społecznej na temat...
Sagem Communication Poland Sp. z o.o., krajowe przedstawicielstwo francuskiego producenta elektroniki i telefonów komórkowych, wprowadza na rynek nowy model telefonu...
Bartosz Konopka dołączył do zespołu handlowego agencji reklamowej Schulz, gdzie objął stanowisko senior new business specialist. Konopka wcześniej pracował w...
Wczoraj zapadła w sieci Lowe decyzja o powierzeniu warszawskiej agencji Lowe GGK funkcji regionalnego lighthouse'a (zgodnie z nową strategią rozwoju...
Jarosław Sroka, dotychczas I zastępca redaktora naczelnego, został redaktorem naczelnym "Gazety Prawnej" (Grupa Wydawnicza "Infor" SA). Zastąpił Zbigniewa Maciąga, który...
Media Markt prowadzi w Warszawie nietypową kampanię billboardową. Potrwa ona do poniedziałku, a prowadzona jest pod hasłem "Na to Warszawa...
Henkel Polska wprowadził do sprzedaży nową linię płynów do płukania tkanin Silan z dodatkiem esencjonalnych olejków zapachowych - Silan Aroma...
Jacek Rakowiecki dołączył do zespołu, który pracuje nad projektem nowego dziennika w wydawnictwie Axel Springer Polska. Zespołem kieruje Robert Krasowski,...
Krystyna Franków dołączyła do zespołu agencji badawczej Navigator specjalizującej się w badaniach dzieci i młodzieży w wieku 3-25 lat. Jako...
Agencja Hand Made przygotowała koncepcję graficzną nowej linii opakowań marki Lirene (Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris) - Folacyna Intense! -...
Firma kosmetyczna Dax Cosmetics przygotowała z okazji świąt Bożego Narodzenia specjalne upominkowe zestawy kosmetyków. Przygotowano ich w sumie 17. Wykorzystywane...
Telewizyjny kanał sportowy NASN ogłosi przetarg na brokera czasu reklamowego w Polsce. Szczegóły na temat planowanego konkursu nie zostały ujawnione....
Do końca tego roku Geant Polska ogłosi i rozstrzygnie dwa przetargi - na obsługę kreatywną i mediową. O planowanym przetargu...
McDonald's będzie podawać dane o kaloryczności na opakowaniach. Pojawią się także informacje o składzie, w tym o zawartości sodu. Dane...
Włoska modelka Mariacarla Boscono będzie nową twarzą marki H&M, zastępując skompromitowaną modelkę Kate Moss. Boscono pojawi się w reklamie telewizyjnej...
Biznesowy magazyn "Forbes" zadebiutuje na rynku tureckim. Będzie wydawany przez firmę Merkez Magazine Group należącą do grupy Ciner. Magazyn kosztuje...
Firma reklamy zewnętrznej JCDecaux ze względu na spowolnienie na rynku reklamy outdoorowej w Europie zamierza obniżyć prognozy przychodów w 2005...
Projektant butów Patrick Cox znalazł się pod ostrzałem Advertising Standards Authority (ASA) za najnowszą kampanię prasową, którą opublikowały pisma "Harpers...
UPC Broadband należąca do Liberty Media zatrudniła niezależną agencję Wieden & Kennedy Amsterdam. Agencja ma repozycjonować markę UPC; działania promocyjne...