czwartek, 24 listopada 2005
Jury konkursu Złote Spinacze 2005 organizowanego przez Związek Firm Public Relations przyznało swoje nagrody w dziewięciu kategoriach. Eskadra Promarket i...
Agencja reklamowa Advertiva przygotowała oraz zrealizowała relaunch marki Ser Wiedeński firmy Ceko, producenta serów typu ricotta. Rewitalizacja marki polegała na...
Agencja MMD Corporate, Public Affairs and Public Relations Consultants rozpoczęła współpracę z firmą Elitegroup Computer Systems. Agencja zapewnia firmie wsparcie...
W Szczecinie stanęły pierwsze wiaty przystankowe firmy reklamy zewnętrznej AMS. Nowe konstrukcje w barwach miasta, czerwone z granatowymi pasami, ustawiono...
John Domas, dyrektor zarządzający agencji Euro RSCG Warsaw, po pięciu latach pełnienia tej funkcji odchodzi z agencji i wyjeżdża z...
Dziennik "Fakt" (Axel Springer Polska) rozpoczyna dołączanie do nakładu kalendarza na 2006 r. Dzisiaj czytelnicy dziennika znajdą w nim ramkę...
Jerzy Dudek, słynny polski bramkarz grający w reprezentacji kraju i drużynie Liverpoolu, występuje w rozpoczętej właśnie kampanii reklamowej piwa marki...
Dom mediowy Universal McCann, którym od początku października br. kieruje na stanowisku prezesa Tadeusz Żórawski, powiększył się w ostatnim czasie...
Agencja Partner ASM została 67. członkiem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (SMB). Firma powstała w 1998 r. i oferuje m.in. usługi merchandisingowe,...
Sieć Daily Cafe kształtuje wizerunek przez cykl eventów Akademia Parzenia Kawy. W ramach imprez każdy chętny będzie mógł przejść bezpłatne...
Bank Pekao SA rozpoczął wczoraj kampanię przedświątecznej oferty konsumpcyjnej Pożyczki Ekspresowej. Komunikowane profity to: pożyczka na dowolny cel, niskie raty,...
Jarosław Bielas, który do tej pory odpowiadał za realizację sprzedaży słowackich tanich linii lotniczych SkyEurope Airlines na rynku warszawskim, awansował...
Agencja Brandy na zlecenie Polmosu Lublin SA, producenta wódki Żołądkowa Gorzka, przygotowała kampanię BTL-ową tego produktu. Twarzą marki został popularny...
Coty Polska rozpoczął pierwszą telewizyjną kampanię promującą damski zapach Pierre Cardin Emotion. Dotychczas reklamowane były tylko męskie kosmetyki zapachowe. Perfumy...
Time, dom sprzedaży Radia Eska, promuje ofertę sponsoringową akcji "Eska odwołuje zimę". Tym razem Eska ma wyprawić stu słuchaczy na...
Plebiscyt Studencki Produkt Roku wzbogacony zostanie od ogłoszonej właśnie szóstej edycji o nową kategorię Studenccy Pracodawcy. Najlepsze marki studenci mogą...
Koncern Reckitt Benckiser kupił od Boots Group PLC firmę Boots Healthcare International. Wartość transakcji szacowana jest na 3,42 mld dol....
Tomasz Jażdżyński został prezesem portalu finansowego Bankier.pl. Jego głównym zadaniem będzie wprowadzenie portalu na giełdę. Zastąpił na tym stanowisku Piotra...
Wirtualna Polska i wyszukiwarka Netsprint.pl wprowadziły wspólnie system pozwalający emitować reklamę w postaci boksów (nazwa usługi to Boksy Adkontekst). WP...
Agencja Lowe GGK, która od kilku tygodni pełni funkcję regionalnego lighthouse'u sieci, zaczyna wypełniać obowiązki wynikające z nowej pozycji. Tim...
Spółka Decentrum uruchomiła serwis internetowy www.lokalne.media.pl pomyślany jako platforma informacyjno-reklamowa dla i o rynku małych gazet lokalnych (na poziomie powiatowym,...
Sieć IDMnet przygotowała internetową kampanię dla Lukas Banku, część szerszej kampanii prowadzonej przez ten bank pod hasłem: "Ty też żądaj...
Na nośnikach Stroera ruszyła kampania promująca książkę poświęconą reklamie zewnętrznej. Autorem pracy podsumowującej historię i aktualne trendy na rynku outdooru...
Monika Jabłońska została zatrudniona na stanowisku dyrektora ds. sprzedaży w firmie reklamy wielkoformatowej XXL Communication. Przeszła do niej z domu...
Monika Wozińska dołączyła do zespołu domu brokerskiego Neolit Media. Pracuje na stanowisku logistic managera. Do jej zadań należy pozyskiwanie nowych...
Agencja reklamowa Paralotna przygotowała dla firmy Nikon kreację do kampanii promocyjnej typu cash back dla lustrzanki cyfrowej D50. W okresie...
KreacjaPro wykonuje całoroczną kampanię wizerunkową dla firmy Ruch SA, mającą na celu promowanie i rozpowszechnianie czytelnictwa prasy. Kampania nosi tytuł...
MTV Networks kupuje Gametrailers.com - portal dla graczy. Przejmowana firma posiada bazę ponad 8 tys. godzin kontentu wideo związanego z...
Acxiom w wyniku fuzji z Consodata i Claritas wprowadza na rynku brytyjskim trzy nowe produkty. Najważniejszym jest InfoBase Lifestyle Universe...
Logo firmy telekomunikacyjnej Vodafone wkrótce zniknie z koszulek piłkarzy klubu Manchester United. Spółka i klub postanowiły zakończyć współpracę, mimo iż...
Koncern farmaceutyczny Pfizer, zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, podjął decyzję o zwiększeniu wydatków marketingowych na działania direct-to-consumer, które wspierają sprzedaż marki...
Koncern Procter & Gamble przekazał sieci mediowej Starcom MediaVest Group budżet planningowy produktów marki Gillette. Wcześniej marketer przeniósł do Starcomu...
Agencja Clemmow Hornby Inge (CHI) odebrała Saatchi kolejną część budżetu Toyoty przewidzianą na relaunch modelu Yaris w Europie. Budżet Yaris...
W informacji w DS "MMP" z 23 listopada wśród firm, które zerwały współpracę z modelką Kate Moss, błędnie wymieniono firmę...