wtorek, 29 listopada 2005
Polska jest najdynamiczniej rosnącym rynkiem sieci Germanos - wynika z raportu firmy opublikowanego po trzech kwartałach br. Wyniki osiągnięte w...
Główny Inspektorat Farmaceutyczny nakazał natychmiastowe zaprzestanie ukazywania się w telewizji reklamy produktu leczniczego Mucosolvan z portfolio Boehringer Ingelheim. Jak podaje...
Ambra SA, producent m.in. wina musującego marki Cin & Cin, rozpoczęła telewizyjną kampanię reklamową przed zbliżającym się okresem świątecznym i...
Spółka Polskie Badania Czytelnictwa (PBC) zakończyła przetarg na instytut badawczy, który będzie prowadził badania czytelnictwa prasy. Rada nadzorcza firmy podjęła...
Rafał Wolnomiejski, dotychczas dyrektor buyingu w domu mediowym Initiative Warszawa, awansował na nowe stanowisko commercial directora tej agencji. Wolnomiejski będzie...
Firma Bacardi-Martini buduje wizerunek ginu Bombay Sapphire przez konkurs designerski Szklane Inspiracje. Zadaniem postawionym przed projektantami szkła jest stworzenie naczynia...
Agencja reklamowa DSK przygotowała kilka kampanii produktów z portfolio Panasonic Polska. Ruszyły akcje ATL i BTL dla golarek i telefonów...
Witold Tomaszek awansował z funkcji dyrektora marketingu na dyrektora działu konsumenckiego w dziale druku i przetwarzania obrazu (Imaging & Printing...
Paweł Oświęcimski objął stanowisko art directora w dziale projektów specjalnych funkcjonującym w ramach biura reklamy magazynów Axel Springer Polska. Wcześniej...
Wydawnictwo Zwierciadło zamierza w przyszłym roku wydać ok. 4,5 mln zł na działania promocyjne wspierające magazyn "Zwierciadło". Obecnie spółka prowadzi...
Firma kosmetyczna Soraya wprowadziła na rynek nową linię kosmetyków do oczyszczania twarzy marki St. Ives. W skład serii wchodzą cztery...
Jerzy Dudek, bramkarz grający w reprezentacji kraju i drużynie Liverpoolu, jest inicjatorem i założycielem Fundacji Promocji Sportu "Dobry Start". Fundacja...
Wojciech Mroczyński został dyrektorem zarządzającym i członkiem zarządu AmRest Holdings N.V. Od września br. jest członkiem zarządu American Restaurants (AmRest),...
Sąd apelacyjny oddalił apelacje władz miasta Warszawy i spółki TPP, wydawcy bezpłatnego dziennika "Metropol", od wyroku sądu okręgowego z grudnia...
NFI Empik Media & Fashion kupił 9,45 proc. akcji firmy Coffeeheaven International PLC. Kwota transakcji wyniosła1,1 mln funtów brytyjskich. Spółka...
Agencja reklamowa TBWA/Warszawa przejmuje od DDB Warszawa obsługę budżetu Nissana w Polsce. DDB Warszawa obsługiwała Nissan Poland od 1998 r....
Firma badawcza Brand Masters zmieniła nazwę na Semiotic Solutions Polska. Zmiana ma na celu podkreślenie korzeni firmy oraz stosowanej metodologii...
Motorola Polska wprowadzi na rynek jeszcze w tym roku telefon muzyczny, który jest następcą modelu E398, jednego z hitów sprzedażowych...
Albedo Marketing, poznańska agencja reklamowa specjalizująca się w działaniach BTL, przeprowadza akcję skierowaną do środowiska agencji reklamowych przy okazji andrzejek...
Raiffeisen Bank Polska zakończył przyjmowanie ofert od agencji kreatywnych. Jak mówi Danuta Musiał, dyrektor marketingu firmy, w ciągu kilku dni...
Miesięcznik "Zdrowie" (Wydawnictwo Murator) po raz pierwszy ukazuje się w całości nakładu z kalendarzem zdrowotnym "Zdrowie 2006", którego sponsorami są...
Jury konkursu Epica 2005 zadecydowało ostatecznie, że polski oddział sieci Arc Worldwide zostanie uhonorowany srebrną nagrodą Epiki w kategorii website....
Agata Brzozowska, szef marketingu działu podróże w Wydawnictwie Murator, który obejmuje miesięczniki "Podróże" i "What Where When Poland", jest także...
Od dziś z "Nowym Dniem", nowym dziennikiem Agory SA, co środa ukazują się odcinki "Leksykonu Budki Suflera 1974-2005" powstałego w...
Dom mediowy U2 Media, wprowadzony na rynek we wrześniu br. przez McCann WorldGroup w Polsce, kierowany przez prezesa Marka Jaszczura,...
Zarząd Oczyszczania Miasta (ZOM) w Warszawie przygotował kampanię społeczną pod hasłem "Zmień gumy na zimowe". Kampanię realizuje wraz z Radiem...
Stowarzyszenie ProMarka i Stowarzyszenie Agencji Reklamowych zamierzają w styczniu 2006 r. opublikować i wypromować w branży zbiór dobrych praktyk dla...
Frima tytoniowa Gallaher Polska w przetargu wybrała strukturę marketing services Lowe Activation do obsługi dwóch marek papierosów ze swojego portfolio....
Fabryka Mebli "Forte" SA prowadzi procedury przetargowe, których celem jest wybór agencji kreatywnej do planowanych na przyszły rok działań reklamowych....
W 2006 r. będą rosnąć wydatki na BTL w Wielkiej Brytanii - wynika z badania firmy AP Information Services. Około...
Koncern farmaceutyczny Merck ograniczy liczbę miejsc pracy o 7 tys. w ciągu najbliższych trzech lat. To wynik kryzysu finansowego, który...
Alison Wright, business director agencji WCRS, została szefem marketingu internetowego banku Egg. Wright zastąpi Andy'ego Dellera, który przechodzi na stanowisko...
Agencja reklamowa FutureBrand rozda po raz trzeci nagrody w konkursie FutureTalent organizowanym dla młodych designerów w Wielkiej Brytanii. Konkurs oceniający...
David Herro, chief investment officer w Harris Investment, nazwał Vincenta Bollore'a w wywiadzie dla "Financial Timesa" największą nadzieją na dalszy...
Agencja sponsoringowa Prism należąca do WPP Group wdraża w Europie najnowszą wersję swojego narzędzia sponsoringowegop o nazwie Six Sigma. Strategia...
Amerykański producent odzieży Gap Inc. przygotowuje się do wprowadzenia zmian w strategii marketingowej, które mają powstrzymać notowane spadki poziomu sprzedaży....