środa, 30 listopada 2005
Marka Cadillac wchodzi do Polski, jednocześnie na nasz rynek zostanie też wprowadzony brand Corvette (który de facto jest luksusowym subbrandem...
Odnowiona "Panorama", której wprowadzeniu 3 października towarzyszyła kampania reklamowa, przyciąga sporo więcej widzów niż przed rokiem. W październiku br. główne...
Bartłomiej Jędrzejak został nowym prezenterem w TVN Meteo. Poprowadzi także wkrótce nowy cykliczny program poradnikowy "Czy wiecie, że..." poświęcony pogodzie,...
4 grudnia rozpoczyna się trzynasta edycja telewizyjnej akcji charytatywnej "Reklama Dzieciom" organizowana przez telewizję publiczną. Jej głównym punktem będzie jedyny...
AmRest Holdings N.V., operator Pizza Hut i KFC, zamierza w 2006 r. rozwinąć dwie nowe marki restauracji w Polsce. Pierwszą...
SPI International Polska, niezależny dystrybutor filmowy, przeprowadza reorganizację w firmie. Od 1 grudnia dyrektorem zarządzającym jest Ewa Lipińska, dotychczasowa dyr....
Microsoft ogłosił nową ogólnoświatową strategię dla segmentu średnich przedsiębiorstw, której podstawę stanowią aplikacje biznesowe. Oficjalną marką i nazwą grupy produktów...
"Fakt" (Axel Springer Polska) ma od dziś dwa kolejne, szóste i siódme, wydania lokalne, tym razem w Krakowie i w...
Izabela Sarnecka objęła stanowisko dyrektora ds. sprzedaży krajowej bezpłatnego dziennika "Metropol" (TPP Sp. z o.o.). Jest to nowe stanowisko w...
Agencja reklamowa Locomotiva zakończyła rekrutację na wybrane stanowiska w firmie. Agnieszka Rekłajtis objęła funkcję account directora. W latach 2001-2005 pracowała...
Zespół firmy badawczej Expert Monitor opuściło trzech pracowników - Aneta Targosz z działu radiowego, Marcin Suszycki z działu prasowego oraz...
Firma jubilerska Apart rozpoczęła kampanię wizerunkową, której celem jest zbudowanie świadomości marki. Kampania telewizyjna, która rozpoczęła się w drugiej połowie...
Agencja San Markos pracuje dla sieci księgarń Dom Książki nad zmianą strategii pozycjonowania. Firma przechodzi obecnie gruntowne zmiany, jest to...
Firma MEMRB będzie badać zachowanie konsumentów w sieciach dyskontowych. Nowy produkt badawczy nazywa się Discount Store Shopper Insight i został...
Wydawnictwo Bauer podnosi jakość techniczną dwóch swoich tygodników kobiecych. "Takie jest życie" już wprowadziło zmiany, a "Bella Relaks" w nowej...
Robert Boczkowski, prezes agencji reklamowej Image Art, zamierza skierować do sądu sprawę przeciwko firmie Goodyear Dunlop Tires Polska Sp. z...
Anna Traczewska, brand manager kanału telewizyjnego TVN Meteo, odeszła ze stacji. Jej obowiązki przejął Tomasz Jaros. Anna Traczewska pracowała w...
Zbigniew Biskupski został pierwszym zastępcą redaktora naczelnego "Gazety Prawnej". Z jej właścicielem, Grupą Wydawniczą "Infor", związany jest od 10 lat....
Agencja Young & Rubicam przygotowała kampanię wprowadzającą markę Bliska - nową markę stacji ekonomicznych należących do koncernu PKN Orlen (patrz:...
Max Maj awansował w agencji Euro RSCG 4D ze stanowiska szkoleniowca na training managera i obecnie zajmuje się szkoleniem zespołów...
Ksenia Biber objęła stanowisko dyrektora marketingu UPC Polska. Jest odpowiedzialna za planowanie i realizację strategii marketingowej firmy, w szczególności potrójnej...
Business Media Group przejęło firmę Korporacja Reklamy "Air Com", wydawcę m.in. magazynów "Business Media" i "Outdoor Media". Wartość transakcji wyniesie...
Axel Springer Polska zamierza na początku przyszłego roku przeprowadzić głęboką analizę pracy biura reklamy magazynów. Jak mówi Małgorzata Cetera-Bulka, dyrektor...
Aleksandra Stremlau rozstała się z Grey Worldwide Warszawa i założyła własną agencję reklamową. Stremlau pracowała w Greyu jako senior copywriter...
Do stycznia włącznie operator telekomunikacyjny Netia SA zdecydował się przedłużyć swoją kampanię reklamową nowych taryf dla biznesu. Rozpoczęła się ona...
Żagiel SA planuje do końca br. wybranie domu mediowego do obsługi w 2006 roku, poinformował Antoni Pawela, dyr. marketingu Żagla....
Grupa Żywiec SA rozstrzygnęła przetarg na kompleksową obsługę marketingową piwa Strong. Zwycięską agencją została Locomotiva. - Koncept zaproponowany przez agencję...
Towarzystwo Ubezpieczeniowe Allianz Polska SA na short-listę w swoim przetargu kreatywnym wybrało dwie agencje: PZL i DDB Warszawa. Poza nimi...
Steve Harrison będzie przewodniczącym przyszłorocznego jury Cannes Lions Direct. Pełni on funkcje dyrektora zarządzającego i partnera kreatywnego agencji Harrison Troughton...
Niemiecki wydawca Gruner + Jahr dzięki przejęciu 50 proc. udziałów w wydawnictwie Daphne Communications zadebiutował na rynku greckim. Daphne jest...
Koncern Coca-Cola w Wielkiej Brytanii rozbudowuje dział, który zajmie się marketingiem i promocją produktów zdrowych i tzw. wellness, w tym...
The Canadian Tourism Commission zajmująca się promocją Kanady jako atrakcyjnego miejsca wizyt turystycznych rozpocznie realizację globalnej strategii brandingowej. Podstawą prac...
Herve Philippe został mianowany nowym chief financial officerem w Havasie. Zastąpił na tym stanowisku Jacques'a Heraila, który odszedł w ubiegłym...
Jak informuje amerykański magazyn "Advertising Age", Hewlett-Packard Co. przegląda swój wart 2 mld dol. biznes reklamowy. To efekt odejścia od...
Procter & Gamble zdecydował się na wykorzystanie niestandardowych form komunikacji w reklamach odżywek marki Rejoice. W Bangkoku pojawiły się gigantycznej...