środa, 7 grudnia 2005
Wydawnictwo Prószyński Media podpisało umowę z Wydawnictwami Szkolnymi i Pedagogicznymi (WSiP) dotyczącą przejęcia pisma "Świat Nauki". Z tego segmentu magazynów...
W połowie stycznia TVP2 rozpocznie emisję nowego polskiego serialu komediowego "Codzienna 2 m. 3". Premierowe odcinki filmu pokazywane będą w...
Firma Perfetti Van Melle, właściciel m.in. marek Mentos, Fruitella i Alpenliebe, po przetargu, który dotyczył sześciu krajów centralnej i południowej...
W pięciu dziennikach Polskapresse ("Dziennik Łódzki", "Dziennik Bałtycki", "Dziennik Zachodni", "Słowo Polskie - Gazeta Wrocławska" i "Gazeta Krakowska") oraz jednym...
Lidia Rostkowska, dyr. rozwoju w firmie Jutrzenka SA, od 1 stycznia 2006 r. przejmie opiekę nad zintegrowanymi działaniami marketingowymi firm...
Drugi tom "Leksykonu Budki Suflera", dodatku sprzedawanego łącznie z dziennikiem "Nowy Dzień" Agory, będzie dodrukowany. Wydawca zdecydował się na to...
Wydawnictwo Axel Springer Polska rozpoczyna wydawanie pisma "AudioVideoFoto Świat". To nowe pismo rozbudowujące tematykę magazynu "Komputer Świat" wydawanego od 7...
Polskie Centrum Marketingowe (PCM) wprowadza do oferty komunikację SMS i e-mail. Firma będzie oferować marketerom masową wysyłkę wiadomości w tych...
Zoltan Lukac został chief marketing officerem firmy AmRest, która zawiaduje restauracjami Pizza Hut i KFC. Jest to nowe stanowisko w...
Zakończono przyjmowanie prac do 4. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS (hasło tej edycji brzmi: "Wszyscy jedziemy na jednym wózku"). Audytor,...
Telewizyjny kanał dokumentalny Planete chce budować świadomość marki stacji w oparciu o dwa eventy festiwalowe. Wybrano dwie imprezy filmowe związane...
Przedstawiciele Grupy Żywiec oraz książę Karol Stefan Habsburg podpisali porozumienie kończące wieloletni spór dotyczący browaru w Żywcu. Na mocy tego...
Wydawnictwo Prószyński Media wzmacnia się personalnie. Za działania promocyjne dla wszystkich jego tytułów odpowiada Zuzanna Gałuszka. Doświadczenie na rynku prasowym...
Według wstępnych danych AGB Nielsen Media Research charytatywny mikołajkowy blok reklamowy w Polsacie (6 grudnia, godz. 18.45) obejrzało prawie 5,8...
Axel Springer Polska podniesie ceny reklam w dzienniku "Fakt". Ceny powierzchni reklamowych na stronach redakcyjnych wzrosną średnio: w poniedziałki i...
Telewizja Puls zamierza znacząco rozbudować pasmo dokumentalne. Nowe cykle pojawią się na antenie stacji w okresie Bożego Narodzenia. Dokumenty uporządkowane...
Agencja reklamowa Moby Dick Warszawa pozyskała nowego klienta - szczecińskiego armatora, firmę EuroAfrica Shipping Line. Moby Dick ma zaprojektować system...
Karolina Roos objęła stanowisko product managera magazynu "Samo Zdrowie" w dziale marketingu Hachette Filipacchi Polska. Zastąpiła Sabinę Stępniak-Welc, która przejęła...
Kredyt Bank jest sponsorem konkursu "Wymarzony prezent", który ruszył właśnie na antenie Radia Zet. Konkurs trwa codziennie od 6 do...
Zarząd grupy wydawniczej Polskapresse wręczył swoje tradycyjne nagrody Lwy Polskapresse przyznawane w dwóch kategoriach: redaktora naczelnego roku i menedżera roku....
Firma Schober Information Group, dostawca informacji oraz broker list adresowych, rozszerza swoją europejską działalność i otwiera przedstawicielstwo w Warszawie. -...
Koncern Procter & Gamble przekazał budżet mediowy Gillette do domu mediowego MediaCom Warszawa. Jak powiedziała Małgorzata Mejer, rzecznik prasowy Procter...
Wyniki badania pilotażowego mediów EstyMedia.pl prowadzonego przez firmę Estymator mają być zaprezentowane najpóźniej na początku stycznia 2006 r. Pierwsze wyniki...
Bogusław Kalwala został dyrektorem artystycznym segmentu pism telewizyjnych w Wydawnictwie Bauer. Jest to nowe stanowisko w firmie. Bogusław Kalwala ostatnio...
Agencja reklamowa S4 wygrała przetarg na projekt opakowań dla firmy Samsung Electronics Polska. Liczba i nazwy pozostałych agencji nie zostały...
Izabela Miłosz objęła stanowisko dyrektora sprzedaży w firmie Mini Media działającej na rynku reklamy zewnętrznej. Przejęła obowiązki Dominika Damaziaka, który...
Agencja reklamowa Aha promuje własne usługi w tytułach prasowych "Forum", "Fluid" oraz "Ozon". Reklama ukazuje w nietypowy sposób działanie różnych...
Firma reklamy zewnętrznej Mini Media prowadzi kampanię BtoB swojej zimowej oferty nośników reklamy zewnętrznej. Tablice Mini Media zapewniają dotarcie do...
Cenos, producent kaszy, ryżu i soli, wprowadza na rynek markę Solaria - sól do zmywarek. Na razie nie wesprze jej...
Dariusz Letkiewicz objął stanowisko dyrektora handlowego Jazz Radia. Letkiewicz będzie łączył obowiązki dyrektora handlowego Jazz Radia z dotychczasową pracą specjalisty...
Polskie Linie Lotnicze LOT SA rozpoczęły kolejną odsłonę swojej kampanii reklamowej. Tym razem prowadzona jest pod hasłem "Inspiracje" i ma...
Agencja public relations Liberty Group rozpoczęła obsługę firmy Sagem Communication Poland. Obejmie ona doradztwo strategiczne, crisis management oraz budowanie relacji...
Agencja GGK Public Relations zwyciężyła w przetargu rozpisanym przez firmę Aquila Park. Liczba i nazwy pozostałych agencji nie są znane....
Przedstawiciele Kompanii Piwowarskiej SA spotkali się z pięcioma domami mediowymi, które wezmą udział w przeglądzie ofert, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Paweł...
Koncern Ford zaprzecza informacjom, wedle których zaprzestał kampanii w pismach gejowskich pod presją konserwatywnych środowisk chrześcijańskich. Pogłoski takie pojawiły się...
Initiative Futures, struktura badawcza sieci domów mediowych Initiative, powołała na stanowisko international research directora Tony'ego Diamonda. Diamond pracował wcześniej w...
Koncern Unilever wybrał agencję reklamową Naked do paneuropejskiej obsługi reklamowej lodów Magnum. Chodzi o obsługę reklamową marki w 2006 r....
W najnowszej brytyjskiej kampanii wizerunkowej Honda przedstawia swoją historię i swoje najbardziej znane produkty. W spocie "Impossible Dream" ("Nierealne marzenie")...
Universal Pictures w związku z premierą filmu przygodowego pt. "King Kong" przygotował kampanię internetową, która będzie prowadzona w 50 krajach....
Samochodowy koncern Opel wybrał paryską agencję Marcel do obsługi reklamowej limitowanej edycji samochodów Corsa Silver Line. Agencja będzie odpowiedzialna za...