poniedziałek, 13 lutego 2006
Wydawnictwo Bauer w reakcji na artykuł opublikowany przez dziennik "Nowy Dzień" (numer z 11-12 lutego br.) podejmie kroki prawne przeciwko...
Nestle Polska SA rozpoczyna dzisiaj 2,5-miesięczną (do końca kwietnia br.) promocję konsumencką swoich wafli marek Princessa, Kitkat, Lion i Aero,...
W nawiązaniu do opublikowanej wczoraj w DS "MMP" informacji o kampanii reklamowej soków pomidorowych Tymbark (Maspex Wadowice) przedstawiciele marketera informują,...
Aureliusz Mikos objął stanowisko redaktora naczelnego dodatku telewizyjnego "Tele Magazyn" dołączanego do 13 dzienników regionalnych i 3 tygodników regionalnych. Jego...
Banki spółdzielcze, skupione w trzech zrzeszeniach pod przewodnictwem Banku Polskiej Spółdzielczości (BPS), Gospodarczego Banku Wielkopolskiego (GBW) oraz Mazowieckiego Banku Regionalnego,...
Jolanta Plieth-Cholewińska, dyrektor biura komunikacji Wydawnictwa Murator, odchodzi z firmy. Powodem jej odejścia są nowe plany zawodowe, których na razie...
Firma marketing services Tequila/Polska wprowadziła do swojej oferty nową usługę Sales Network Service oferującą leasing sił sprzedaży (o planach jej...
Masterfoods Polska wprowadził do sprzedaży nowy produkt o nazwie Milky Way Minute. Jest pozycjonowany jako lekka poranna przekąska i dostępny...
"Gazeta Wyborcza" (Agora SA) rozpoczęła akcję promocyjną, w której oferuje czytelnikom w całym kraju nową formę prenumeraty - prenumeratę teczkową....
Skoki narciarskie były najchętniej oglądaną pozycją programową w miniony weekend, wynika z danych AGB Nielsen Media Reserch. Według monitoringu pierwszą...
Miesięcznik "Murator" (Wydawnictwo Murator) rozpoczął przy wsparciu kampanii reklamowej nową akcję edukacyjną planowaną na niemal rok pod nazwą "Dom bez...
Dziennik "Super Express" (Media Express) rozdaje dziś na ośmiu przystankach w Warszawie osiem tysięcy gorących serduszek sponsorowanych przez firmę Vattenfall....
Wydawnictwo Vogel Burda Communications (VBC) reorganizuje strukturę. Zmiany wynikają z przejęcia pod koniec 2003 r. 100 proc. udziałów w wydawnictwie...
Rozwój platformy z mobilnym kontentem wideo będzie jednym z priorytetów dla marki Orange (PTK Centertel) w tym roku. Jak zapowiada...
Sieć domów mediowych MediaCom rozpocznie obsługę koncernu Procter & Gamble w zakresie planowania i zakupu mediów na pięciu rynkach: w...
Netsprint.pl i Wirtualna Polska przygotowały wspólnie nowy pakiet reklamowy w wyszukiwarce przeznaczony dla klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw...
Nestle Polska wprowadziło w lutym br. do sprzedaży nowy wariant smakowy batonika Aero (35 gramów, w cenie ok. 1,40 zł)...
Firma kosmetyczna Oceanic Cosmetic & Pharmaceutic wprowadzi do sprzedaży nową linię kosmetyków do pielęgnacji skóry AA Help. Kosmetyki w sprzedaży...
Arkadiusz Grądkowski został dyrektorem zarządzającym w firmie telemarketingowej Holicon Contact Center. Jest absolwentem ekonomii na Uniwersytecie Gospodarczym w Wiedniu. Wcześniej...
Producent słodyczy Wawel SA zamierza zmienić wizerunek batonów Adaś, Jacek i Ikar. Marketer zaplanował kampanię reklamową, która potrwa od 18...
Aneta Lubańska, dotychczas media manager w Starcomie, przeszła do domu mediowego MediaVest, agencji reaktywowanej po kilku latach w ramach grupy...
Dział Researcher firmy telemarketingowej Call Center Poland nawiązał współpracę z wydawnictwem CityBusinessNetworkPoland - wydawcą m.in. "Biznesu Warszawskiego". Researcher realizuje badania...
Sklep Empik.com oficjalnie wznawia działalność. Internetowy salon z książkami i płytami działał już pod tym adresem, ale zniknął z rynku...
Nestle rozpoczęła realizację promocji konsumenckiej kawy Nescafe Classic, pod hasłem "Dzień dobry w nowym mieszkaniu". Promocja potrwa do 30 kwietnia...
W "Nowym Dniu" (Agora SA) ukazała się reklama firmy Aflofarm w nietypowym kształcie serca z okazji walentynek. Reklamowany jest Vicard,...
Bartek Winczewski, dziennikarz muzyczny, poprowadzi na antenie Radiostacji program "Berlin - Londyn - Nowy Jork". Jego audycja poświęcona trendom w...
Do zespołu agencji reklamowej Demo Effective Launching dołączyły nowe osoby. Katarzyna Maksyjan objęła stanowisko account executive. Przed rozpoczęciem pracy w...
W agencji interaktywnej Zentropy Partners wchodzącej w skład McCann Erickson WorldGroup doszło do wewnętrznych awansów. Marta Konys, od 3 lat...
Warta i Kredyt Bank, należące do belgijskiej grupy finansowej KBC, do obsługi swoich budżetów strategiczno-kreatywnych wybrały wspólnie agencję reklamową G7....
Dom mediowy Macroscope OMD wycofał się z przetargu na obsługę mediową Grupy Casino, w ramach której działają sieci handlowe Geant...
Krajowe Centrum ds. AIDS organizuje przetarg na kompleksową obsługę ogólnopolskiej multimedialnej kampanii społecznej. Do 31 marca br. agencje mogą składać...
Komitet Badań Radiowych (KBR) zaprasza instytuty badawcze do składania ofert. Celem przeglądu jest wyłonienie dostawcy badań radiowych na najbliższe lata....
W tegorocznej edycji konkursu The Fuel Awards na najlepsze rozwiązania mediowe powstałe w ramach grupy domów mediowych Starcom MediaVest Group...
Koncern telekomunikacyjny France Telecom zredukował liczbę agencji reklamowych, które biorą udział w przetargu na obsługę paneuropejskiego budżetu firmy. Obecnie marketer...
Zespół muzyczny Oasis podpisał z koncernem telekomunikacyjnym AT&T kontrakt wart 550 tys. funtów. Na jego mocy muzycznym tłem kampanii telewizyjnej...
Wino z winnicy należącej do Johna Hegarty'ego, założyciela i twórcy sukcesów agencji reklamowej Bartle Bogle Hegarty, znalazło się w zestawieniu...
Aegis Group kupuje w USA agencję Ammo Marketing. Jest to już trzecia w ciągu ostatnich 15 miesięcy akwizycja grupy na...
Nowa umowa podpisana pomiędzy holdingiem reklamowym Interpublic Group a firmą badawczą TNS Media Intelligence pozwoli 14 sieciom agencyjnym, w tym...
Omnicom Group wprowadza badanie, którego celem będzie ocena wartości celebrities pod kątem potrzeb marketerów. Usługę ma oferować jedna z firm...