czwartek, 6 kwietnia 2006
Na zlecenie firmy farmaceutycznej Sanofi-Aventis, producenta preparatu wzmacniającego Magne-B6, agencja reklamowa Publicis i dom mediowy Zenithmedia przygotowały jego kampanię reklamową...
Od początku miesiąca do domu sprzedaży kanałów tematycznych At Media dołączyły cztery nowe osoby. Dagmara Staniewska, która przeszła z domu...
Piotr Kuzak został junior product managerem w firmie EMI Music Polska. Będzie zajmował się projektami związanymi z polskimi muzykami. Przez...
Nestle Waters Polska, dystrybutor wody Nałęczowianka, rozpoczął działania promocyjne adresowane do dystrybucji, których celem jest wzrost sprzedaży oraz znajomości marki...
Spółka TPP zwiększyła w Łodzi nakład bezpłatnego dziennika "Metropol". Jest to miasto, od którego wydawca rozpoczął proces powiększania nakładu gazety....
Clear Channel Poland, firma reklamy zewnętrznej, przejęła 100 proc. udziałów w spółce Mensa specjalizującej się w reklamie i promocji na...
Bank Pekao SA rozpoczął wczoraj kampanię reklamową promującą Pożyczkę Ekspresową. Potrwa ona w dwóch etapach do 18 czerwca, a obejmuje:...
Decyzją walnego zgromadzenia członków łódzkiego oddziału Polskiego Stowarzyszenia Public Relations stanowisko przewodniczącej objęła Justyna Jedlińska. Zastąpiła na tym stanowisku Joannę...
Koncern General Electric (GE) rozpoczyna swoją pierwszą w Polsce kampanię korporacyjną pod hasłem: "Ecomagination". Ten zwrot GE wymyślił i wprowadziło...
Stowarzyszenie Agencji Reklamowych (SAR) pracuje nad projektem badania ujmującym stawki wynagrodzeń pobierane przez agencje za oferowane usługi. - Chcemy zebrać...
Mariola Wiercińska, dyr. wydawniczy spółki Multico-Press, wydawcy miesięcznika "Sukces", wydała oświadczenie odnoszące się do ostatnich wydarzeń w tytule, o których...
Władysław Szaniawski zrezygnował z pełnienia funkcji prezesa spółki Bosman Browar Szczecin należącej do Carlsberg Polska. Stanowisko to zajmował od 2001...
Marek Żołędziowski, prezes grupy Saatchi & Saatchi, został powołany do europejskiego zarządu sieci Saatchi & Saatchi. Richard Hytner, CEO i...
Magdalena Staroń dołączyła do działu obsługi klienta agencji reklamowej S4. Jako account manager zasiliła zespół Agnieszki Cachro (group account managera)...
Oficyna Wydawnicza Wielkopolski, wydawca "Głosu Wielkopolskiego", dziennika powiązanego kapitałowo z grupą wydawniczą Polskapresse, nie musiała zgłosić do prezesa Urzędu Ochrony...
Bankier.pl, lider polskiego rynku wortali finansowych, zapowiada, że w kwietniu złoży prospekt emisyjny do KPWiG i, jeśli wszystko pójdzie zgodnie...
Agencja reklamowa Mediafocus została podzielona na dwie osobne spółki - Mediafocus Gdańsk oraz Mediafocus Warszawa. Podział nastąpił w konsekwencji przekształceń...
TVP jest zainteresowana zakupem praw do formatu firmy FremantleMedia "Prehistoric Park". Rozpoczęła na ten temat wstępne rozmowy na targach MIPTV...
Na targach MIPTV w Cannes rosyjska firma producencka Amedia rozmawia z ATM Grupa na temat zakupu formatu serialowego "Pierwsza miłość"....
Bis Polskie Radio rozpoczyna współpracę z "DJ Magazine", brytyjskim dwutygodnikiem poświęconym clubbingowi, sprzętowi muzycznemu i DJ-om. Współpraca obu mediów polegać...
Miesięcznik "Izolacje" (Dom Wydawniczy "Medium") wprowadził możliwość umieszczenia reklamy na okładce typu french cover. Usługa ta kosztuje jednorazowo 15 tys....
Izabela Sobierajska objęła stanowisko koordynatora marketingu i sprzedaży w Jazz Radiu. Będzie współorganizowała działania promocyjne dla stacji, ma się także...
Krzysztof Chomaniuk został dyrektorem sprzedaży w "Echu Miasta", ogólnopolskiej gazecie bezpłatnej spółki Media4mat należącej do grupy wydawniczej Polskapresse. Krzysztof Chomaniuk...
Dariusz Sachajko, dotychczas senior print buyer w domu mediowym Universal McCann, awansował na stanowisko head of print. Sachajko pracuje w...
Shell Polska Sp. z o.o. rusza z kampanią reklamową, która ma wesprzeć sprzedaż olejów silnikowych Shell Helix w okresie wiosennym....
Reserved (LPP SA) rozpoczęło największą swoją tegoroczną kampanię reklamową, którą zapowiadało wstępnie w lutym (patrz: DS "MMP" z 24 lutego)....
Ewa Kamińska-Lampart, dyr. marketingu "Faktu" (Axel Springer Polska), odpowiada także za działania marketingowe dla nowego projektu dziennika tego wydawcy, o...
Operator wortalu turystycznego Easygo.pl uruchamia nowy projekt www.EasyHotel.pl. Jest to system online'owej rezerwacji miejsc hotelowych w Polsce i jednocześnie uzupełnienie...
General Motors Polska rozpoczął kampanię modelu Opel Astra III. Spot przygotowała agencja McCann Erickson, za media odpowiada Universal McCann. W...
"Magazyn Rowerowy" (wydawnictwo Koncept) zmienia makietę oraz zawartość. Więcej miejsca będzie przeznaczone na testy oraz porady warsztatowe i zdrowotne. Pojawi...
Agencja reklamowa Ad Fabrika FCB na zlecenie Wydziału Turystyki i Promocji Urzędu Miasta Kraków przygotowała kampanię promującą Kraków jako "Miasto...
Małgorzata Wesołowska, dotychczas communication channel manager w Unilever Polska SA, objęła nowo utworzone stanowisko brand building excellence leadera. W ścisłej...
Ryszard Sybilski, dotychczas prezes ITI Film Studio, obejmie stanowisko dyrektora zarządzającego firmy producenckiej Endemol Polska. Zastąpi Sylweriusza Rudolfa, który rozstaje...
Janusz Gołębiowski został prezesem firmy Henkel Polska. Jest to pierwszy Polak w historii firmy, który objął to stanowisko. Do tej...
TBWA musi zlikwidować swój plakat reklamowy zamieszczony na nośniku AMS obok siedziby agencji. Został on oprotestowany przez właścicieli terenu, czyli...
Agencja reklamowa Gruppa 66 Ogilvy, agencja BTL-owa Ogilvy One i dom mediowy MindShare Polska przygotowały loterię promocyjną i kampanię reklamową...
W ciągu najbliższych sześciu tygodni Ruch SA chce wrócić do przetargu reklamowego i wyłonić agencję reklamową wraz z domem mediowym,...
Honda Poland rozstrzygnęła przetarg mediowy, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Według naszych informacji wygrał go Effective Media (poza nim w przetargu brały...
Dział event management agencji public relations Multi Communications wygrał przetarg organizowany przez Microsoft na realizację w Warszawie kongresu Microsoft Security...
Felix Dennis przygotowuje się do sprzedaży amerykańskiej części swego wydawnictwa Dennis Publishing, której wycena wynosi 250 mln dolarów (142,6 mln...
Ian Clark objął stanowisko global account directora w sieci domów mediowych OMD International. Do jego obowiązków będzie należeć współpraca z...
Angielska drużyna piłkarska Manchester United podpisała umowę sponsorską z amerykańskim towarzystwem ubezpieczeniowym AIG, której wartość szacuje się na 56,5 mln...
Browar Carlsberg debiutuje na rynku brytyjskim z kampanią marketingową związaną z tegorocznymi mistrzostwami świata w piłce nożnej, które odbędą się...
Nowa firma powstała z połączenia NTL i Virgin Mobile rozpoczęła przegląd wśród wiodących agencji reklamowych. Rzecznik NTL/Virgin Mobile podkreśla, że...
Należące do grupy Chrysalis brytyjskie radio Heart uruchomi serwis sprzedaży muzyki cyfrowej na telefony komórkowe w technologii DAB. Jest to...
Bacardi zamierza wzmocnić oddziaływanie swojej marki, startując z internetowym i mobilnym serwisem radiowym B-Live Radio o zasięgu globalnym. Będzie to...