poniedziałek, 10 kwietnia 2006
Multi Communications nawiązała współpracę w zakresie public relations z Centrum Medycznym LIM, niepubliczną placówką zdrowotną świadczącą abonamentowe usługi medyczne. Agencja...
Joanna Piszcz, do tej pory pełniąca obowiązki sekretarza redakcji, awansowała na stanowisko redaktor prowadzącej dziennika "Metropol" (wydawca TPP). Zastąpi na...
Firma public relations Headlines Brand & Corporate Communication rozpoczęła współpracę z Mio Technology Limited oferującą mobilne systemy komunikacji. Umowa obejmuje...
Interia.pl wdrożyła dla BPH TFI mechanizm bramek SMS-owych. Z usługi będą korzystać klienci zainteresowani otrzymywaniem na bieżąco informacji finansowych. Usługa...
Nokaut Sp. z o.o., właściciel porównywarki cenowej Nokaut.pl, rozpoczął współpracę z portalem Amazon.de. W jej ramach Amazon.de (niemiecki oddział największej...
Edward Korbel, dotychczas research manager w domu mediowym MindShare Polska, awansował na stanowisko research directora. Korbel pracuje w MindShare od...
Polskie Stowarzyszenie Wytwórców Produktów Markowych "Pro Marka" pracuje nad projektem trzeciej kampanii reklamowej wyrobów markowych. Kreację reklam przygotuje agencja DougFaberFamily,...
Firma badawcza Inquiry realizować będzie projekty badawcze na zlecenie Stowarzyszenia Producentów Kosmetyków i Środków Czystości dotyczące branży kosmetycznej. Inquiry przeprowadziła...
Brown-Forman Polska promuje Finlandia Vodka jako najczystszą wódkę na świecie. Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi przygotowała dla marketera strategię i...
Dom mediowy Mediaedge:cia prowadzi rozmowy z trzema firmami zajmującymi się planowaniem i realizacją kampanii reklamowych opartych na ambient mediach na...
Agencja reklamowa STGR Creative Agency (wcześniej działająca pod nazwą Stargraphics) przygotowała dla Polskiej Żeglugi Bałtyckiej "Polferries" dwumiesięczną kampanię outdoorową. W...
Michał Wójcik został nowym redaktorem naczelnym magazynu "Focus" wydawanego przez G+J Polska. Dotychczas szefem redakcji pisma był Michał Księżarczyk, który...
Acxiom Polska będzie brokerem bazy danych BtoB dla Polskich Książek Telefonicznych (PKT). Do tej pory firma działała wyłącznie w obszarze...
Piotr Bobrycki, dyr. marketingu Dr.Oetker, w nawiązaniu do przetargu reklamowego, o którym pisaliśmy w DS "MMP" z dnia 10 kwietnia...
Krzysztof Burmer został dyrektorem departamentu sprzedaży i biur obsługi klienta w firmie Vectra, a Ryszard Jezierski dyrektorem departamentu technicznego. Są...
Fabryka Pomysłów zwyciężyła w konkursie zorganizowanym przez taniego przewoźnika lotniczego Centralwings na obsługę nośników reklam na terenie samolotów. Pokonała w...
Karolina Malczyk została konsultantem ds. PR w firmie Axel Springer Kontakt. Będzie odpowiadała za wsparcie działu sprzedaży i marketingu w...
Spółka Power Media wynajęła firmę badawczą do zbadania efektywności oferowanych nośników. Power Media sprzedaje kampanie na ekranach reklamowych w aptekach....
Michał Kępiński, strategy planner w agencji reklamowej Elżbieta Pełka Creative Services, rozstaje się z firmą. Rozpoczyna pracę w Streetcomie, agencji...
Rafał Grabkowski, sprawujący do tej pory funkcję PR managera TBWA/PR, awansował na stanowisko client service directora. Zastąpił na tym stanowisku...
Telewizyjna stacja tematyczna Travel Channel uruchomiła polską stronę internetową. Witryna zawiera na razie zapowiedzi i fragmenty programów oraz ramówkę kanału....
Julita Raczko jest nowym account managerem w agencji marketing services Albedo Marketing. Do jej obowiązków będzie należeć obsługa m.in. Philips...
Miesięcznik "Mamo, to ja" (Edipresse Polska) po raz dziewiąty przyznał nagrody Hit Mamo, to ja - Najlepsze dla Dziecka. Nagrody...
Jerzy Marek Nowakowski został zastępcą redaktora naczelnego tygodnika "Wprost". Dołączył do Piotra Gabryela (pierwszego zastępcy) i Stanisława Janeckiego. Od czasu...
Przewodniki turystyczne Michelin wchodzą na nasz rynek. Partnerem wydawniczym Michelin w tym przedsięwzięciu zostało wydawnictwo Bezdroża, które zajmie się przystosowaniem...
Agencja reklamowa G7 przygotowała nową kampanię marki rogalików 7Days firmy Chipita Poland. Celem realizowanych działań reklamowych jest odświeżenie i wzmocnienie...
Agencja reklamowa Publicis wzmocniła ostatnio zespoły poszczególnych struktur. Do działu kreacji dołączyli: Tomasz Sawka na stanowisko art directora (wcześniej w...
Polska edycja niemieckiego pisma "Chronos" (wydawnictwo Unit) poświęconego luksusowym zegarkom została kwartalnikiem. Przez ostatnie dwa lata "Chronos" był jedynie rocznym...
Firma kosmetyczna Oceanic Cosmetic & Pharmaceutic prowadzi telewizyjną akcję sponsoringową linii kosmetyków AA Help. W stacjach telewizyjnych TVP2 i TVN...
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) zwrócił się do Komisji Europejskiej (KE) z wnioskiem o przejęcie sprawy utworzenia wspólnej...
Bank PKO BP do najnowszej kampanii reklamującej ofertę kredytową Szybkiego Serwisu Kredytowego (SSK) zatrudnił aktorkę Joannę Liszowską (znaną m.in. z...
PTK Centertel ruszył z ogólnopolską akcją reklamową sieci Orange przygotowaną przez Testardo Red Cell, wspierając usługę Pop Lepsze Numery. Kampania...
Agencja Optimum PR rozpoczęła współpracę z Akademią Pstryk. Celem wspólnych działań jest propagowanie niecodziennych projektów edukacyjnych skierowanych do dzieci i...
Na rynku zadebiutował kwartalnik "Media Skrypt" (wydawnictwo Olpress). Pismo jest adresowane do śląskiego środowiska dziennikarzy, pracowników public relations, rzeczników prasowych...
"Gazeta Wyborcza" (Agora SA) rozpoczęła drugą odsłonę kampanii wizerunkowej. Za kreację odpowiada agencja reklamowa DDB Warszawa, a za media -...
Wystartowała kampania reklamowa samochodu Nissan X-Trail Columbia przygotowana przez TBWA/Warszawa. Reklama ma na celu zaprezentowanie marki jako łączącej w sobie...
Agencja reklamowa Goahead przygotuje wiosenno-letnią kampanię reklamową firmy Sunset Suits, producenta odzieży męskiej. Na bazie sesji zdjęciowej fotografika Piotra Kłoska...
Należący do KGHM Polska Miedź operator telekomunikacyjny Dialog rusza z kampanią wizerunkową, która potrwa do 8 maja br. Promuje swój...
Agencja reklamowa Salt & Pepper po wygranym przetargu rozpoczyna współpracę z Bankiem Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych. Współpraca ma charakter full service i...
Mistrzostwa świata w piłce nożnej, które odbędą się w tym roku w Niemczech, mają wygenerować blisko 1 mld dol. przychodów...
Greg Brenneman, CEO sieci restauracji fast food Burger King, odchodzi z koncernu. Zapowiedział, że wraca do pracy we własnej firmie...
Saatchi & Saatchi w Londynie stworzyła muzyczny girlsband (na razie jeszcze bez nazwy), który może być przez marketerów wynajmowany do...
Koncern spożywczy Masterfoods przygotował nową strategię marketingową dla rynku USA. Chce zrezygnować ze wsparcia promocyjnego kilku marek, m.in. Aquadrops, ciastek...
Firma Harris Interactive pozyskała jednego z szefów Nielsen//NetRatings. Richard Goosey jest weteranem rynku badań. W Nielsen//NetRatings pełnił funkcję chief of...
General Motors Europe rozpoczyna paneuropejską kampanię reklamową wspierającą trzydniowe jazdy próbne Opla. Wykorzystywanych jest pięć filmów reklamowych, które pokazują, że...