środa, 12 kwietnia 2006
Agora SA zdecydowała się obniżyć cenę "Gazety Wyborczej" do 1,50 zł w całym kraju. Decyzję uzasadnia ogłoszeniem ceny nowego produktu...
Katarzyna Nazarewicz-Sosińska 18 kwietnia obejmie stanowisko redaktora naczelnego tygodnika "Naj" (G+J Polska). Zastąpi na tym stanowisku Magdalenę Hennig-Rosiecką, która po...
Walne zgromadzenie Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy (ZSRR) wybrało Wojciecha Pawlaka na prezesa tej organizacji. Pawlak jest doradcą Zygmunta Solorza-Żaka, przewodniczącego...
Obok agencji reklamowej DDB Warszawa w prace nad drugim etapem projektu wizerunkowego dla "Gazety Wyborczej" została zaangażowana grupa kreatywna Jasieński/Stadnicki....
TVP na podstawie umowy z UEFA nabyła wyłączne prawa do transmisji w telewizji otwartej piłkarskich rozgrywek Ligi Mistrzów w trzech...
Firma reklamy zewnętrznej Jet Line przygotowała wielkoformatową reklamę "Dziennika" wydawnictwa Axel Springer Polska. Reklama pojawi się na Pałacu Kultury i...
W konkursie na prezesa Telewizji Polskiej wystartowało 13 kandydatów. Rada nadzorcza TVP przyjmowała zgłoszenia do konkursu do wczoraj. Wiadomo, że...
Apteka Vitanea.pl rozpoczyna kampanię reklamową w internecie. Pierwszy etap kampanii zaplanowano na kwiecień br. Działania reklamowe przygotowane zostały przez agencję...
Do zespołu agencji PR Multi Communications dołączyły Edyta Miszczuk i Ilona Smyklińska. Edyta Miszczuk objęła stanowisko account manager assistant. Będzie...
Agencja marketing services Eskadra odnotowała w ub.r. 85-proc. wzrost przychodów. - Ma to związek m.in. z realizacją dużych projektów dla...
Firma Coca-Cola Poland zdefiniowała 10 trendów, które wyznaczą jej strategię rozwoju w najbliższych latach. Są to tzw. glokalizacja, koncentracja handlu,...
Komitet Badań Radiowych na ostatnim posiedzeniu nie podjął decyzji, czy wybór firmy badawczej, która od 2007 r. będzie dostarczać badania...
TVP zamierza zwiększyć wydatki na produkcję programową w 2006 r. - Wszystko wskazuje na to, że będzie to rekordowy rok....
Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów podtrzymał decyzję prezesa UOKiK w sprawie zawarcia zakazanego prawem porozumienia między spółką Ruch SA a...
Cityboard Media, firma reklamy zewnętrznej, zleciła Laboratorium Komunikacji i Reklamy badanie efektywności reklamy wykorzystującej element 2D. Na potrzeby analiz stworzono...
Od początku roku trzej klienci grupy Euro RSCG: Danone (Lu Polska i Danone Waters), Orco Group i Peugeot, są obsługiwani...
Świąteczny numer tygodnika "Ozon" (Ozon Media) promowany będzie od czwartku m.in. przez intensywną kampanię radiową. Wykorzystane zostaną: Jedynka PR, Trójka,...
Związek Harcerstwa Polskiego (ZHP) rozpoczął kampanię społeczną pod hasłem "Jeden procent Twojego udziału w każdym dobrym uczynku". Akcja wystartowała w...
W strukturach firmy public relations Sensors (grupa Euro RSCG) został wyodrębniony siedmioosobowy zespół do obsługi klientów farmaceutycznych. Zarządza nim Janusz...
Bank Gospodarki Żywnościowej podpisał trzyletnią umowę sponsorską z PZKol. Decydując się na sponsoring kolarstwa, BGŻ brał pod uwagę popularność tego...
Firma kosmetyczna L'Oreal Polska wkrótce rozpocznie kampanię reklamową szminek Color Riche marki L'Oreal Paris. Promowane będą pomadki z kolekcji Star...
Nałęczów Zdrój zaplanował na tegoroczny sezon wiosenno-letni silne wsparcie flagowego produktu, wody mineralnej Cisowianka. Kampania reklamowa "Wszyscy mówią Cii..." rozpocznie...
Interia.pl uruchomiła nowy serwis pozwalający posiadaczom telefonów komórkowych na karty pre-paid doładowywać stan konta. Usługa została uruchomiona we współpracy z...
Miesięcznik "Villa" (Migut Media) wydał album "Najpiękniejsze polskie wille". Redakcja miesięcznika wybrała 23 polskie wille, które przedstawia i opisuje w...
Agencja interaktywna K2 Internet została wyróżniona przez jury 10. międzynarodowego konkursu Webby Awards nominacją w kategorii Najlepsza Telekomunikacyjna Witryna Roku...
Grupa Wydawnicza "Infor" uruchamia radio internetowe RadioInfor.pl. Obecnie na stronie www.radioinfor.pl dostępna jest wersja testowa radia. Pełna wersja zostanie uruchomiona...
PM Sp. z o.o., biuro reklamy telewizji Polsat, TV4 i Puls, zajmie się ponownie sprzedażą czasu reklamowego w Polsacie Sport....
Miesięcznik "Spotkania z Zabytkami" (wydawca: Towarzystwo Opieki nad Zabytkami) obniżył ceny reklam średnio o 10 proc. Całostronicowa reklama kosztuje teraz...
Majowe wydanie "Focusa" (G+J Polska) wspiera rozbudowana kampania reklamowa wykorzystująca m.in. telewizję. Do całości nakładu miesięcznika dołączono film DVD "Memento"....
Magazyn popkulturalny "Machina" objął sponsoring nad I Festiwalem Plakatu Reklamowego, który odbywać się będzie pod nazwą Barbakan 2006 w Krakowie....
Nowy zarząd Stowarzyszenia Agencji Reklamowych wyłonił wiceprezesa, którym został Marek Żołędziowski, prezes i dyrektor zarządzający Saatchi & Saatchi Group. Sekretarzem...
Katarzyna Wabik awansowała na stanowisko account executive w teamie Agnieszki Kowalskiej w agencji reklamowej S4. Wabik jest absolwentką Akademii Ekonomicznej...
Agencja reklamowa E.P. Creative Services wygrała w przetargu kreatywnym MMC Car Poland, importera samochodów Mitsubishi. Przetarg, w którym wystartowało pięć...
Prezes holdingu reklamowego Havas Vincent Bollore zwiększył swoje udziały w Aegis Group z 25,5 do 26 proc. W marcu br....
Arabska stacja informacyjna Al-Dżazira ma w czerwcu br. rozpocząć emisję 24-godzinnego programu angielskojęzycznego. Nigel Parsons, managing director projektu, powiedział, że...
W ofercie operatora telefonii komórkowej T-Mobile pojawi się na europejskich rynkach specjalna limitowana edycja muzycznych telefonów komórkowych Sony Ericsson Walkman...
Muhammad Ali, ikona świata boksu, sprzedał prawa do swojego wizerunku i nazwiska amerykańskiej firmie CKX. Transakcja opiewa na 50 mln...
Bang & Olufsen, duński producent highendowego sprzętu audio-wideo, prowadzi globalny przegląd agencji mediowych. Wartość budżetu marketera wynosi 50 mln funtów....
Piłkarz angielskiego klubu Arsenal i reprezentacji Francji Thierry Henry rozstaje się z firmą Nike i przechodzi do Reeboka. Sportowiec podpisał...
Google kupiło prawa do nowej zaawansowanej technologii wyszukiwawczej, wyprzedzając najgroźniejszych rywali - Yahoo! i Microsoft, którzy także byli zainteresowani zakupem...
Adidas i National Basketball Association (NBA) podpisały 11-letni kontrakt na produkcję oficjalnych strojów dla zawodników NBA, Women's National Basketball Association...