wtorek, 16 maja 2006
Grupa ITI uruchomi jesienią br. własną platformę cyfrową, która ma być oparta na rozwiązaniach technicznych dotychczas niedostępnych na polskim rynku....
Firma ATM Grupa, producent programów telewizyjnych, uzyskała w I kwartale br. przychody w wysokości 18,7 mln zł, co oznacza wzrost...
Monika Styś objęła stanowisko strategy & analysis managera w dziale strategii agencji Demo Effective Launching. Przez ostatnie dwa lata pracowała...
Radosław Różycki odszedł ze stanowiska prezesa zarządu agencji reklamowej Soda Advertising i rozstał się z firmą. Jego obowiązki przejął Jacek...
Dom mediowy Macroscope OMD organizuje konkurs na najlepiej zapamiętane kampanie reklamowe. Co tydzień prowadzi badanie w grupie 340 respondentów i...
Pod koniec maja br. TV Biznes (nadawca: Media Biznes) rozpocznie kampanię wizerunkową. Hasło działań brzmi "Liczą się pieniądze". Kampania obejmie...
Komitet Badań Radiowych zapowiada przeprowadzenie jeszcze w tym roku testów badań z wykorzystaniem metodologii pasywnej. Ich wynik będzie miał wpływ...
Średnia sprzedaż "Dziennika" wydawanego przez Axel Springer Polska po dwóch tygodniach od debiutu wyniosła powyżej 240 tys. egz., dowiedzieliśmy się...
Wydatki na reklamę w internecie wzrosły w I kwartale br. o 47,1 proc., wynika z "Ad.media Raportu" przygotowanego przez CR...
Algida rozpoczęła promocję konsumencką "Szczęście sprzyja lodożercom". Akcja obejmuje zarówno lody impulsowe Big Milk, jak i markę familijną Algida Śmietankowa....
Arkadiusz Tomala został nowym dyr. zarządzającym i członkiem zarządu Mitsubishi Motors Company Car Poland (MMC Car Poland). Wcześniej przez trzy...
O 9,1 proc. wzrósł rynek reklamy w I kwartale br., wynika z opublikowanego wczoraj przez CR Media Consulting "Ad.media Raportu"....
Portal finansowy Ipo.pl oraz "Puls Biznesu" (Bonnier Business Polska) rozpoczną współpracę w zakresie opracowywania i cyklicznych publikacji rankingów oraz raportów...
Wydawnictwo Forum, wydawca tytułów specjalistycznych, dotąd o charakterze wymiennokartkowym, inwestuje od tego roku w rozwój magazynów branżowych. W czerwcu ma...
Biuro Reklamy TVP sprzedało główne pakiety sponsorskie związane z transmisjami meczów mistrzostw świata w piłce nożnej w Niemczech. Dwa najważniejsze...
"Rzeczpospolita" (Presspublica) rozpoczyna trzypłytowy cykl edukacyjny "Zabytki kultury". Kolejne części: "Architektura", "Literatura" i "Muzyka", będą się ukazywać w środy wraz...
Andrzej Izraelski, dyrektor marketingu spółki Polski Ogród, rozstał się z firmą. Polski Ogród należy do Hortex Holding i zajmuje się...
Kamila Kicińska będzie odpowiedzialna za public relations marki odzieży Top Secret należącej do spółki Redan. Zajmie się również opracowaniem strategii...
Spółka Canal Plus Cyfrowy uruchomi jesienią br. nowy kanał tematyczny Kuchnia.tv. Będzie to pierwszy kanał kulinarny na polskim rynku. Zawartość...
Marketerzy wykorzystujący w komunikacji marketingowej wizerunek piłkarzy, którzy nie znaleźli się w kadrze na tegoroczne mistrzostwa świata w piłce nożnej...
Agencja reklamowa DSK opracowała i zrealizowała 15-sekundowy spot reklamowy bezprzewodowych czajników marki Romix należącej do firmy Team Polska. Telewizyjna kampania...
Gdańska spółka Gwaranty wydała nowy miesięcznik "Sternik - Magazyn na Fali". Pismo przeznaczone jest dla żeglarzy morskich i osób zainteresowanych...
Ogilvy Group Poland podjęło decyzję o realizacji nowej koncepcji biznesowej w zakresie oferty usług public relations. Zmiany dotyczą struktury o...
WGI Dom Maklerski (część konsorcjum WGI Consulting) pomimo utraty licencji maklerskiej zamierza wydać kolejny numer miesięcznika "Inwestor Finansowy". Wojciech Pysiewicz,...
Firma Kupiec, dystrybutor ryżu i kasz, rozpoczęła promocję swoich produktów z wykorzystaniem komunikacji za pomocą SMS. Jest to pierwsze użycie...
W związku z napływem nowych zleceń agencja Fresh zdecydowała się powiększyć zespół pracowników o nowego junior account executive. Na to...
Ewa Zimmerman awansowała na stanowisko koordynatora sprzedaży i marketingu w Taxi-Ad Polska, firmie specjalizującej się w realizacji kampanii na taksówkach...
Do zespołu firmy marketing services Euro RSCG Marketing House dołączył Robert Woźniakowski na stanowisko project managera. Jest odpowiedzialny za obsługę...
Sieć sklepów meblowych Ikea rozpoczęła kampanię reklamową, której tematem jest wyposażenie sypialni, obejmującą telewizję, prasę, radio i internet. Na potrzeby...
Do zespołu firmy public relations Ciszewski PR dołączył Piotr Cywiński, który objął podwójną funkcję: new business managera i account managera....
Miesięcznik "Golf & Life" (Orbi Plus & European Center) rusza z pierwszą w swojej historii kampanią reklamową. W porozumieniu z...
"Gazeta Bankowa" (wydawca: Media Skok) dołączy do czerwcowego wydania dodatek "Rekiny reklamy" w osobnym grzbiecie. Na łamach dodatku znajdzie się...
Serial "Magda M." pokazywany w telewizji TVN będzie też dostępny za pośrednictwem usługi Mobilne Wideo sieci komórkowej Orange (PTK Centertel)....
Young & Rubicam Brands podjął decyzję o rozbudowie działu kreacji agencji reklamowej Wunderman. Do zespołu agencyjnego dołączyli: Szymon Augustyniak, który...
Brazylijski gwiazdor futbolu Ronaldo reklamuje telefony BenQ/Siemens EF81. BenQ Poland rozpoczyna multimedialną (m.in. telewizyjną) kampanię reklamową nowego telefonu (jest to...
Obecna od dekady na czeskim rynku Grupa Sanitec zajmująca się sprzedażą wyrobów wyposażenia łazienek wzmacnia swoją pozycję na tym rynku,...
Estee Lauder Companies, firma odpowiedzialna za dystrybucję kosmetyków Donny Karan, wybrała Starcom do obsługi mediowej pierwszej telewizyjnej kampanii jej perfum...
Agencja reklamowa Red 8 Communication wygrała przetarg na obsługę kreatywną Hoop Fruti, marki napojów gazowanych i niegazowanych należącej do Hoop...
Chemiczno-Farmaceutyczna Spółdzielnia Pracy "Espefa" rozpoczęła procedury związane z przetargiem mediowym. Do czterech agencji trafiły informacje o planach rozpoczęcia przetargu. Dariusz...
US Pharmacia rozesłała zaproszenia do przetargu i w przyszłym tygodniu chce spotkać się z agencjami, które zdecydują się na przystąpienie...
Nancy Hill objęła stanowisko CEO Lowe Worldwide na obszar Ameryki Północnej. Razem z Markiem Wnekiem, chairman-chief creative officerem nowojorskiego oddziału...
Juan Jose Perez Cuesta, president Masterfoods odpowiedzialny za kategorię snacków na terenie Europy, po sześciu miesiącach działalności został odwołany ze...
Martin Sorrell, chief executive officer WPP Group, jest jedną z osób związanych z biznesem reklamowym, która wystąpi w kampanii reklamowej...
Chris Boothby, dotychczas global investments director sieci domów mediowych Vizeum, objął stanowisko szefa global tradingu nowej struktury w grupie Aegis...
WPP Group przejęła udziały w dwóch agencjach reklamowych w Chinach. Transakcja dotyczy pakietu 49 proc. udziałów w pekińskiej Hua Yang...
MTV wspólnie z Microsoftem uruchomi serwis Urge, który ma być konkurentem dla serwisu muzycznego iTunes należącego do Apple. Urge będzie...
Sieć restauracji fast food McDonald's utworzyła Globalny Panel Mam. Skupia on dziewięć kobiet - zarówno celebrities, jak i nieznanych szerzej...
Amerykański producent telefonów komórkowych Motorola dołączył do inicjatywy Red firmowanej m.in. przez Bono, wokalistę zespołu rockowego U2, która ma zbierać...
Sieć firm marketing services Arc Worldwide zatrudniła Johna Frooda na stanowisko nowego dyrektora do spraw planowania. Pozyskanie Frooda ma na...