poniedziałek, 22 maja 2006
Walne zebranie członków Polskiego Stowarzyszenia Wytwórców Produktów Markowych "ProMarka" wybrało Małgorzatę Faraś, kierownika ds. komunikacji Kraft Foofds Polska, na prezesa...
W informacji w DS "MMP" z 19 maja br. na temat kampanii ING Banku Śląskiego w TVP błędnie napisaliśmy, że...
Apsys Polska prowadzi kampanię reklamową centrum Manufaktura w Łodzi. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja TBWA/Warszawa. Za planowanie i obsługę...
Natalia Głowacka została nową dyrektor marketingu marki House należącej do giełdowej spółki Artman SA. Głowacka, która była szefem marketingu Ectaco...
Agora SA zawiesiła wydawanie motoryzacyjnego miesięcznika "Magazyn Wysokie Obroty" (dawniej "Auto+"). Według komunikatu spółki "powodem zawieszenia miesięcznika jest utrzymujący się...
Agencja Toolbox Creative Communications poprowadzi kompleksowe działania PR dla firmy Suwary SA, wytwórcy akcesoriów samochodowych i opakowań z tworzyw sztucznych....
Instytut Blend-a-med utworzony przez koncern Procter & Gamble rozpoczął ogólnopolski "Program poprawy zdrowia jamy ustnej", który potrwa do jesieni 2006...
Ruszył pierwszy etap kampanii wizerunkowej Podkarpacia - konkurs "Podkarpacie - żyj z pasją" skierowany do młodych kreatywnych osób. Organizatorami kampanii...
Spółka Media4mat rozpoczęła akcję promocyjną bezpłatnego dziennika "Echo Miasta". Celem działań jest wzmocnienie wizerunku gazety i zwiększenie świadomości marki. Działania...
W ramach programu pilotażowego "Program edukacji ekologicznej - czysta akcja Kraków" zaplanowanego na bieżący rok grupa Eskadra przygotowuje dla Urzędu...
Dariusz Bąk, ostatnio brand manager w dziale shopper marketingu Procter & Gamble, zostanie szefem marketingu w firmie Telepizza Poland, dowiedzieliśmy...
Prowincja Braci Mniejszych Konwentualnych oo. Franciszkanów szuka inwestora dla spółki Telewizja Puls, która jest właścicielem koncesji telewizji Puls. - Prowadzimy...
Polskie Wydawnictwa Profesjonalne zmieniły nazwę na Wolters Kluwer Polska. Zmianie marki towarzyszy kampania przygotowana przez agencję Adwertajzing, ale szczegóły działań...
Hewlett-Packard Polska (HP Polska) wprowadzi nową strategię komunikacji w sprzedaży swoich komputerów osobistych. Prawdopodobnie jesienią ruszy kampania reklamowa z komunikacją...
Direct Publishing finalizuje rozmowy z firmą zainteresowaną zakupem sieci dyspenserów w klubach i kawiarniach. Jak powiedział Michał Sztand, dyrektor generalny...
Na polskim rynku zadebiutuje nowa marka odzieżowa Gelco. W czerwcu zostanie otwarty pierwszy jej salon w warszawskim centrum handlowym Reduta....
W pierwszy weekend czerwca zainaugurowany zostanie cykl wyścigów samochodowych Kia Picanto Cup stworzony przez Kia Motors Polska. Partnerami Kii w...
Polska Telefonia Cyfrowa z marką Era Tak Tak została sponsorem pierwszej edycji Summer of Music Festival, który odbędzie się w...
Zentropy Partners, agencja interaktywna z grupy McCann Erickson, przygotowała nietypowy serwis internetowy na potrzeby kampanii Plusa "Nowe taryfy - wybiły...
Firma farmaceutyczna Polfa Kutno, producent Bestpirinu, leku zapobiegającego zawałom serca, chorobie wieńcowej oraz udarom mózgu, rozpoczyna kampanię edukacyjną wśród aktywnych...
Kanał MTV rozpoczyna emisję nowej serii programu "N-style" sponsorowanego przez Nokię. Program omawia tematykę sportów ekstremalnych, skupia się na dyscyplinach...
Polscy internauci mają wysoki poziom świadomości nowych usług typu VoD (wideo na żądanie) czy IPTV (telewizja internetowa), mimo że są...
Nowy zarząd Telewizji Polskiej SA dokonał podziału kompetencji prezesa i pozostałych członków zarządu. Prezes Bronisław Wildstein będzie nadzorował pracę TVP1,...
Cinema City uruchamia nowy multipleks 14-salowy i kino Imax w nowo otwartym centrum handlowym Manufaktura w Łodzi. Tym samym oferta...
W związku z urlopem macierzyńskim Katarzyny Warzechy, dyrektor marketingu Kamis-Przyprawy SA, jej obowiązki tymczasowo przejął Robert Kamiński, założyciel i prezes...
Dostawca usług internetowych Inotel SA oferujący m.in. telefonię internetową pod marką Ipfon rozpoczyna jej pierwszą kampanię reklamową w internecie. Dostawca...
Christian Fiedler zostanie CEO powstającej spółki joint venture Hachette Filipacchi Burda Polska. Christian Fiedler obecnie jest odpowiedzialny za reklamę Burdy...
Katarzyna Rucińska została group account directorem w agencji interaktywnej Digital One należącej do grupy Euro RSCG. Będzie współpracowała z innymi...
Towarzystwo ubezpieczeniowe Allianz Polska rusza z silną kampanią reklamową polis mieszkaniowych. Ubezpieczycielowi zależy na zmianie wizerunku - Allianz kojarzony silnie...
Agencja reklamowa MI Polska wygrała przetarg na kompleksową obsługę (w tym zakup przestrzeni reklamowej) kampanii internetowej tabletek na gardło Mucoangin....
Grupa mniejszościowych akcjonariuszy proponuje rewizję zasad przyznawania bonusów dla szefów Interpublic. Na walnym zgromadzeniu akcjonariuszy planowanym na 25 maja ma...
Xerox ruszył z kampanią outdoorową na lotnisku Heathrow w Londynie. Wykorzystuje w niej kolorowe podświetlane trójwymiarowe nośniki. Instalacje wznoszono przez...
Travel Channel i MPG International przygotowują konkurs Media Pop Star, który skierowany jest do osób pracujących w mediach międzynarodowych -...
Koncern Royal Dutch Shell szuka agencji interaktywnej, która zaprojektuje mu nowy website oraz poprowadzi nową komunikację online. Wybór koordynuje dział...