czwartek, 25 maja 2006
Bronisław Wildstein, prezez TVP, odwołał ze stanowiska kierownika redakcji "Wiadomości" Roberta Kozaka. Od dzisiaj obowiązki szefa "Wiadomości" pełnił będzie dotychczasowy...
Z okazji wizyty papieża Benedykta XVI w Polsce "Dziennik. Polska Europa Świat" (Axel Springer Polska) przygotowuje specjalne bezpłatne wydanie dla...
Agencja marketingu medycznego Peppermint Medical przygotowała komunikację BTL dla Skin Mood - nowej linii kosmetyków Laboratorium Kosmetycznego "Dr Irena Eris"....
Anna Smółka objęła stanowisko dyrektora departamentu komunikacji korporacyjnej w spółkach Winterthur w Polsce. Od 2002 roku w ramach własnej firmy...
Do zespołu komunikacji Wirtualnej Polski dołączyła Dorota Trojanowska, obejmując stanowisko specjalisty ds. public relations. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w Radiu...
Telewizja TVN prawdopodobnie roześle do domów mediowych list, w którym poinformuje o tym, że zamierza obcinać zlecenia na czerwiec br....
Top Secret, producent odzieży, i dom mediowy PanMedia Western już nie współpracują. Marketer chce samodzielnie kupować i planować media do...
Dom mediowy MediaCom Warszawa wraz z siostrzaną agencją mediową Guideline rozpoczął wydawanie internetowego newslettera na temat aktualnych wydarzeń z rynku...
Clear Channel Poland, firma reklamy zewnętrznej, obsługuje na wyłączność siedem typów nośników reklamowych w Tesco Polska. Są to: reklama na...
Haribo rozszerzyło linię żelków o propozycje produktów funkcjonalnych, wychodząc tym samym naprzeciw potrzebom konsumentów, którzy poszukują produktów niskokalorycznych, z witaminami,...
Bożena Makowska od początku czerwca br. obejmie stanowisko redaktora naczelnego miesięcznika "Podróże" należącego do Wydawnictwa Murator. Zastąpi na tym stanowisku...
Sieć aptek i drogerii Super-Pharm szacuje, że w tym roku rozwinie działalność z 14 placówek do 17. Dzięki temu jej...
Portal branży piekarsko-cukierniczej Piekarnie.pl (spółka Magres) nawiązał współpracę z serwisem Jobs.pl. Na mocy umowy w portalu pojawią się ogłoszenia osób...
Firma badawcza GfK Polonia wyodrębniła w strukturach zespół Geomarketing Research & Consulting, który zajmie się dostarczaniem oprogramowania umożliwiającego przestrzenne analizy...
Orco Property Group, inwestor, deweloper oraz asset manager, przedstawia nową tożsamość marki. Celem wprowadzonych zmian jest odświeżenie i poprawienie wizerunku....
Tomasz Kliczkowski został przedstawicielem japońskiej Sanyo Electric Co. w Polsce i będzie koordynował obecność produktów tej marki na naszym rynku....
Interia.pl organizuje specjalną akcję z okazji wizyty Benedykta XVI. Podczas mszy na krakowskich Błoniach uczestniczącym w niej pielgrzymom zostanie zrobione...
Marka Pampers (Procter & Gamble) została partnerem obchodów Dnia Matki w portalu Gazeta.pl (Agora SA). Z okazji dzisiejszego święta mam...
Robert Kubica, pierwszy polski kierowca w wyścigach Formuły 1, został ambasadorem szwajcarskiej marki zegarków Certina. - Wykorzystanie wizerunku Kubicy będzie...
"TopDrummer" jest nowym dwumiesięcznikiem muzycznym wydawnictwa International Music Press, które niedawno wprowadziło pierwszy swój tytuł "TopGuitar". Adresatami tytułu są muzycy...
Agencja ITBC Communication podpisała umowę na obsługę PR w Polsce działu produktów konsumenckich Toshiba Europe GmbH. Zakres działań obejmuje prowadzenie...
Po raz pierwszy badanie czytelnictwa zostało zrealizowane w technice wspomaganej komputerowo (CAPI). Spółka Polskie Badania Czytelnictwa (PBC) dysponuje już wynikami...
Marka Logitech (Logitech Poland Sp. z o.o.) została drugim sponsorem tytularnym ligi gier komputerowych Cybersport. Zawody będą teraz nosić nazwę...
Miesięcznik "Moda na Zdrowie" (XXL Media) odnotował rekordową sprzedaż. Urodzinowy numer (pismo jest już trzy lata na rynku) sprzedał się...
Procter & Gamble prowadzi kampanię reklamową nowej linii płynów do zmiękczania tkanin Lenor Aromatherapy. Adaptację kampanii przygotowała agencja Grey Worldwide....
Agencja public relations PR Kwadrat rozpoczęła współpracę z Polonia Indoor Advertising. Współpraca obejmuje głównie media relations. Działania zostaną ukierunkowane na...
Firma producencka ATM Grupa realizuje koprodukcje telewizyjne z zachodnimi partnerami. Firma we współpracy z Francuzami przygotowuje m.in. teleturniej "I knew...
Spółka Canal Plus Cyfrowy nabyła na wyłączność prawa do transmisji cyklu zawodów lekkoatletycznych Golden League. Nadawca nabył te prawa na...
BRE Bank rozpoczyna prasowo-radiowo-internetową kampanię reklamową promującą pakiety Efekt dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP). - Główne hasło kampanii "4...
Euro RSCG Warsaw powierzono po raz pierwszy realizację lokalnej kampanii reklamowej Citroena - modelu Citroen C3. Film będzie ponadto wykorzystywany...
Jubileuszowy numer miesięcznika "Villa" (wydawnictwo Migut Media) ukazał się z dodatkiem "Wnętrza z klimatem". Magazyn obchodzi 3. urodziny. W dodatku...
Grzegorz J. Rejchel objął stanowisko new business directora w agencji reklamowej Focus Media Group. Będzie odpowiadał za rozwój biznesu agencji....
Dorota Dębowska dołączyła do działu marketingu firmy reklamy zewnętrznej AMS. Pracuje na stanowisku specjalisty ds. badań i analiz. Zastąpiła na...
ZenithOptimedia Group Poland (ZOG) rozważa rozwijanie specjalizacji w ambient mediach. Jakub Potrzebowski, CEO ZenithOptimedia Group, powiedział, że będzie rekomendował władzom...
Getin Bank rozpoczyna kampanię promującą lokaty. Głównym medium kampanii będzie prasa, zaplanowano 188 emisji w 14 dziennikach i tygodnikach ogólnopolskich...
Piotr Ręczajski awansował na stanowisko head of strategic planning agencji Saatchi & Saatchi. Pokieruje 5-osobowym działem strategii agencji. W Saatchi...
Do zespołu agencji reklamowej Tomorrow dołączył Sławomir Rostocki. Objął stanowisko head of art, będzie nadzorował pracę zespołu grafików. Rostocki pracował...
Stacja TVN24 wprowadzi do sobotniej ramówki nowy półgodzinny program zatytułowany "Lupa tygodnia", który będzie podsumowaniem najciekawszych fragmentów "Szkła kontaktowego" zebranych...
Co trzeci Polak podczas zakupów wybiera produkt, który akurat jest w promocji, a prawie co dziesiąty na bieżąco śledzi promocje...
Anna Gołębicka objęła nowo utworzone stanowisko menedżera zespołu strategii i produktów reklamowych TVN24 i kanałów tematycznych TVN. Będzie odpowiedzialna za...
Berlin-Chemie Menarini Polska prowadzi przetarg na obsługę reklamową Fastum, żelu przeciwbólowego. Na liście agencji zaproszonych do konkursu są Gruppa 66...
Zakończył się etap składania ofert w przetargu Agencji Rynku Rolnego na zorganizowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjnej dotyczącej rolnictwa ekologicznego (patrz:...
Agencja reklamowa Fresh wygrała przetarg na zaprojektowanie nowego przewodniego motywu graficznego dla Międzynarodowych Targów Poznańskich. Przetarg, w którym wzięło udział...
Spółka Lotos Paliwa (grupa Lotos) rozpoczęła procedury przetargowe, których celem jest wybór agencji reklamowej do strategiczno-kreatywnej obsługi. Liczba i nazwy...
Agencja Hand Made przygotowała założenia komunikacji oraz rozwiązania kreatywne dla dwumiesięcznej kampanii reklamowej krakowskiego osiedla Parkowe Wzgórze (inwestorzy: ING Real...
Agencja Proximity Poland wchodząca w skład grupy komunikacyjnej BBDO rozpoczyna współpracę ze Scandinavian Tobacco SA. Agencja wygrała przetarg na obsługę...
Clear Channel kupił brytyjskie nośniki firmy reklamy wielkopowierzchniowej Van Wagner. Koncern wszedł w posiadanie m.in. słynnego ekranu reklamowego na Picadilly...
Vincent Bollore, przewodniczący rady nadzorczej grupy Havas, potwierdził, że Alfonso Rodes, dotychczas chief corporate development officer w Media Planning Group,...
Nick Gyss w ZenithOptimedia Worldwide objął funkcję szefa nowego biznesu i marketingu na Europę, kraje Middle East i Afrykę (EMEA)....
Koncern Procter & Gamble Co. ogłosił zmiany, jakie przeprowadził na głównych stanowiskach menedżerskich w firmie Gillette, którą kupił w ub.r....
Neil French, do niedawna konsultant kreatywny holdingu WPP Group, przygotowuje się do stworzenia międzynarodowego konkursu na reklamę prasową. Przy realizacji...
Martyn Rattle, chief operating officer Vizeum, będzie nadzorował globalny marketing Aegis Media. Nie oznacza to jednak rezygnacji z dotychczasowej funkcji....
Krytycy prawie jednogłośnie go skrytykowali, publiczność na festiwalu w Cannes wyśmiała, ale "Kod da Vinci" nie przestaje intrygować. Wyszukiwarka dyskusji...
Firma Luxottica, producent okularów, wybrała agencję TBWA/San Francisco do obsługi globalnego budżetu marki Ray-Ban wartego 30 mln dolarów. W przetargu...