czwartek, 1 czerwca 2006
Pod hasłem "Życie jest łatwe" ruszyła kampania reklamowa aparatów cyfrowych Nikon Coolpix z serii L. Kampania ma charakter image'owy, podkreśla...
Agencja Option One nawiązała współpracę z Wyborową SA. Ma organizować akcje promocyjne dla głównych marek producenta na terenie stoisk alkoholowych...
Tomasz Grudzień, dotychczasowy account director, objął stanowisko partnera zarządzającego w agencji reklamowej STGR Stargraphics Creative Services. Grudzień ma zachować dotychczasowe...
McCann Erickson przygotował kreację, a Initiative Warszawa zaplanował i kupił media do pierwszej w historii kampanii lodów Zapp (Algida). Kolorowe...
Agencja interaktywna OS3 Multimedia wprowadzi na rynek nową markę Ostryga, pod którą prowadzić będzie działania z zakresu advergamingu i innych...
Metsa Tissue, która od kwietnia do czerwca realizuje intensywną kampanię reklamową marki Mola (patrz: DS "MMP" z 6 kwietnia), podała,...
Grey Worldwide będzie musiał bronić jednego ze swoich kluczowych biznesów - obsługi Nokii, swojego wieloletniego klienta. Centrala Nokii rozpoczęła rozmowy...
Cadbury Wedel rozwija koncept pijalni czekolady, który od strony strategicznej był opracowany wspólnie z agencją reklamową G7. Przez wiele lat...
Po wakacjach zadebiutuje magazyn "Spa & Beauty Profit" (Forten Media). Obecnie "Spa & Beauty Profit" jest dodatkiem do innego produktu...
Marta Pawelec objęła stanowisko PR & marketing specialist w firmie Delegata Consulting świadczącej usługi w zakresie marketingu i PR oraz...
Edipresse Polska wesprze kampanią trzy wydania dwutygodnika "Viva!", którym towarzyszy Wielka Loteria Wakacyjna Viva! Riviera. Akcję promuje aktorka Grażyna Wolszczak,...
Nissan Sales Central & Eastern Europe (NSCEE) wprowadza do Polski pełną gamę samochodów dostawczych i ciężarowych. Do tej pory koncern...
Kompania Piwowarska SA ruszyła z mundialową kampanią reklamową piwa marki Tyskie, które jest oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej....
McDonald's Polska ruszy 10 lipca br. z nowym programem marketingowym, którego celem jest przedstawienie informacji żywieniowych na opakowaniach produktów. Zgodnie...
Rynek reklamy telewizyjnej wzrósł w kwietniu br. o 60,1 proc. rok do roku, wynika ze wstępnych szacunków domu mediowego Starlink....
Universum Promotion Group, firma reklamy wielkoformatowej, rozszerza portfolio nośników o sieci dedykowane. Firma zaoferuje powierzchnie reklamowe w różnego typu punktach...
"Trailer Magazine" (wydawnictwo Fabas Polska), pismo poświęcone transportowi drogowemu, wydał z okazji Dnia Dziecka dodatek "Trailer Junior". Będzie on ukazywał...
UPC Polska wprowadza do swojej oferty kanał Polsat Sport Extra. Operator sieci kablowej deklaruje, że główną przyczyną włączenia stacji jest...
Spółka GT wydająca magazyn o tuningu "GT" wydała specjalny pakiet "Drifting". Na pakiet składa się wydanie specjalne "Drifting", które po...
"National Geographic" (G+J RBA) w wydaniu czerwcowym kończy dołączaną do tytułu serię "Tabu" na DVD. Seria rozpoczęła się w tegorocznym...
W stołecznym wydaniu "Gazety Wyborczej" (Agora SA) rozpoczął się cykl "Spacerownik". Składają się na niego bezpłatne dodatki - przewodniki po...
Ambient Media, ambientowy dom mediowy, sprzedaje na wyłączność kampanie na nośnikach reklamowych w sieci salonów Empik. Nośniki umieszczane są na...
Dominet Bank został partnerem finansowym klubu Wisła Kraków. W ramach współpracy obok bezpośredniego dofinansowania klub będzie uczestniczył w programie pośrednictwa...
Schenker Sp. z o.o., operator logistyczny należący do grupy Schenker AG, wprowadził system informatyczny e-connect służący do komunikacji online. System...
Robert Kostka-Zawadzki, media and consumer researcher w domu mediowym Starcom, odchodzi z firmy po dwóch latach pracy. W Starcomie zajmował...
Joerg Hackenbuchner objął stanowisko business unit managera działu kosmetyków w Henkel Polska. Dotychczas działem tym kierował Bernd J. Wasserrab, który...
SSL Healthcare Polska, właściciel marki Durex, wprowadził do sprzedaży nakładkę wibracyjną, którą zamierza wesprzeć kampanią reklamową w telewizji. Jak wynika...
Platforma Cyfra Plus rozpoczyna ogólnopolską outdoorową kampanię wizerunkową. Celem działań jest wskazanie atutów platformy cyfrowej. Strategię i kreację kampanii przygotowała...
Z początkiem czerwca ruszyła kampania sieci hoteli Ibis na taksówkach. W siedmiu miastach Polski: Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Łodzi, Katowicach, Szczecinie,...
Towarzystwo ubezpieczeniowe Commercial Union Polska przygotowało na okres wakacji promocję ubezpieczeń mieszkań. Każdy, kto od czerwca do końca sierpnia wykupi...
Ruszyła tegoroczna (druga) edycja letniej promocji konsumenckiej lodów Extreme firmy Nestlé. Kampanię mobilną przygotowała agencja marketingu mobilnego EL2. W SMS-owej...
Polski Instytut Sztuki Filmowej, który po raz pierwszy szuka agencji reklamowej (patrz: wczorajszy DS "MMP"), rozważa także możliwość wyboru domu...
Znana piosenkarka Madonna prowadzi rozmowy z siecią odzieżową Hennes & Mauritz odnośnie do wykorzystania jej wizerunku w działaniach promocyjnych firmy....
Smirnoff (koncern Diageo) odświeżył design etykiety swojej wódki premium Black no 55, planowana jest również kampania prasowa, którą opracuje agencja...
Sony Electronics zatrudniło Stuarta Redsuna na nowym stanowisku senior VP-corporate marketing. Rozpocznie on pracę 19 czerwca. Będzie raportował bezpośrednio do...
Ikea poszukuje agencji marketingu bezpośredniego do zarządzania kontaktami z klientami. Agencja miałaby się zająć m.in. działaniami internetowymi i mailingiem. Aktywność...
Wydatki reklamowe w USA w I kwartale br. osiągnęły poziom 34,9 mld dol. Jest to o 5,2 proc. więcej niż...
Siedem europejskich organizacji biznesowych chce wspólnie wpłynąć na zmianę dyrektywy Unii Europejskiej dotyczącej telewizji. Zdaniem tych organizacji przyjęte rozwiązania dyskryminują...
Europejski Trybunał Sprawiedliwości uznał, że przekazywanie przez europejskie linie lotnicze danych pasażerów do amerykańskiego biura imigracyjnego jest niezgodne z prawem....