poniedziałek, 12 czerwca 2006
Maciej Mielnicki objął stanowisko kierownika ds. akcji specjalnych w PM, biurze reklamy telewizji Polsat, TV4 i Puls. Mielnicki będzie odpowiedzialny...
Agencja badawcza Inquiry nawiązała współpracę z rosyjską firmą ze swojej branży Workline Research COMCON-SPb, mającą oddziały w Sankt Petersburgu i...
W pierwszym badaniu reputacji marek PremiumBrand 2006 1500 konsumentów oceniło najlepsze działające w Polsce brandy i 63 z nich przyznało...
Oprawa graficzna TVP1 "Kwiaty" została nagrodzona podczas seminarium Europejskiej Unii Nadawców (EBU) w Dubrowniku poświęconego promocji antenowej w europejskich mediach...
Telewizja TVN SA złożyła wniosek do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji o przyznanie koncesji na nadawanie dla nowego kanału tematycznego...
Publicis przygotował nową kampanię dla Garnier Warszawa, która wspiera gamę produktów Podstawa Pielęgnacji do codziennej pielęgnacji twarzy: mleczko, tonik i...
Radio RMF FM nieznacznie, bo o 0,2 proc., zwiększyło udział w rynku słuchalności w grupie 15 + - wynika z...
Łukasz Figielski zastąpi Zuzannę Ziomecką na stanowisku redaktora naczelnego miesięcznika "Aktivist" (Valkea Media). Ziomecka jako wydawca "Aktivista" oraz "Exklusiva" zajmie...
Creative Labs Sp. z o.o., polski oddział globalnego potentata w branży cyfrowej muzyki, rozważa przeprowadzenie jesienią kampanii z wykorzystaniem telewizji...
AGB Nielsen Media Research zamierza włączyć kanał satelitarno-kablowy Polsat Sport Extra do swojego monitoringu w tzw. środowisku satelitarnym. Polsat Sport...
Firma Tchibo Warszawa powierzyła agencji Option One Sales & Marketing Services akcję wsparcia wdrażania standardów merchandisingowych w tradycyjnych sklepach detalicznych....
Krzysztof Śliwiński, były dyrektor marketingu firmy odzieżowej LPP, zostanie nowym dyrektorem marketingu firmy CCC prowadzącej największą w kraju sieć sprzedaży...
Paul Masselink został szefem działu Schwarzkopf Professional w firmie Henkel Polska. Do tej pory działem zarządzał Holger Loof. Paul Masselink...
W sumie osiem polskich projektów PR zrealizowanych przez agencje zrzeszone w Związku Firm Public Relations zostało nominowanych do nagrody Golden...
Acxiom Polska wprowadził do swojej oferty nowy produkt umożliwiający prowadzenie akcji samplingowych. Produkt nazywa się Sample Pack i jego idea...
Główny Inspektorat Farmaceutyczny (GIF) nakazał natychmiastowe wstrzymanie reklamy telewizyjnej leku dostępnego bez recepty Zyrtec UCB (producent: Vedim Sp. z o.o.)....
Spółka CCC prowadząca największą w kraju sieć sprzedaży obuwia w sierpniu otworzy pierwszy salon pod nową marką Quazi. Będzie tam...
Steve Goldstein został nowym prezesem sieci aptek i drogerii Super-Pharm Poland. Zastąpił na tym stanowisku Rona Droriego, który był odpowiedzialny...
Platforma Mediowa "Point Group" stanie się spółką giełdową, po tym jak Michał M. Lisiecki, prezes zarządu Platformy, objął jednocześnie stanowisko...
Agora SA, wydawca "Gazety Wyborczej", wprowadziła zmiany w strukturze działu sprzedaży reklam i ogłoszeń. Oddział warszawski, który dotychczas wchodził w...
Według AGB Nielsen Media Research mecz mundialowy Polska - Ekwador (9 czerwca) oglądało 10,7 mln widzów (grupa 4+). Udział stacji...
Rusza nowy serwis internetowy wrocławskiej agencji reklamowej ARRS Effectica, który ma pełnić funkcję platformy informacyjnej służącej porozumiewaniu się z klientami....
Telewizja Polska wycofała się z organizacji festiwalu filmowego w Kazimierzu Dolnym. Wcześniej TVP organizowała Lato Filmów. W 2005 r. impreza...
Creative PR, agencja public relations z Poznania, koordynuje działania PR dla Q-Workshop.com. Jest to poznańska firma zajmująca się produkcją oraz...
Ukazał się kolejny magazyn customer publishing dla firmy Reebok Poland przygotowany przez Direct Publishing. Pierwsze wydanie "Magazynu RBK" ukazało się...
Agencji PRimoloko powierzono kształtowanie wizerunku nowej marki na polskim rynku - marki Boynq (komputerowe urządzenia peryferyjne, których wyłącznym dystrybutorem w...
Miesięcznik "Architektura-Murator" wydawnictwa Murator ukazał się w czerwcu z nowym bezpłatnym dodatkiem "Euro Architektura". Nosi on tytuł "Dania" i zapoczątkowuje...
Otwarty Fundusz Emerytalny "Commercial Union" przygotował radiowo-internetowo-outdoorową kampanię reklamową pod hasłem: "Ty wybierasz, my działamy". Wystarczy, że osoba zainteresowana przystąpieniem...
Samsung Electronics Polska wprowadził na rynek ekskluzywny telefon P300 ze skórzanym etui. Telefon wyróżnia się też designem (9 mm grubości),...
Agencja reklamowa Salt & Pepper odświeżyła całą linię opakowań płynów i żeli czyszczących marki Sansed, których producentem jest firma Libella...
Spółdzielnia Mleczarska "Mlekpol" planuje rozpoczęcie procedur przetargowych dotyczących flagowej marki Łaciate. Agencje będą poproszone o przygotowanie projektu komunikacyjnego w zakresie...
Agencja Activeweb Medical Solutions specjalizująca się w projektowaniu i wdrażaniu rozwiązań IT dla medycyny i przemysłu farmaceutycznego wygrała przetarg na...
Agencja Schulz dotarła do finału międzynarodowego przetargu na projekt opakowań dla cukierków Kopiko produkowanych przez koncern Mayora. Agencję reprezentuje jej...
Shell rozpoczyna w Wielkiej Brytanii wartą 200 mln funtów kampanię prezentującą firmę jako najbardziej innowacyjną. Główne hasło kampanii przygotowanej przez...
Grupa wydawnicza Emap jest coraz bliżej sprzedaży francuskiego oddziału, prowadzi negocjacje z włoską grupą mediową Arnoldo Mondadori Editore. Umowa szacowana...
Seokhee Won został global vice-presidentem odpowiedzianym za biznes marki Clear z portfolio Unilevera. Będzie odpowiedzialny za rynki Azji, Europy, Turcji...
Dom mediowy Carat wygrał w przetargu na obsługę mediową odzieżowej marki Gap w Stanach Zjednoczonych. Wartość tegorocznego budżetu tego marketera...
W Wielkiej Brytanii koncern farmaceutyczny Pfizer rozpoczyna program edukacyjny skierowany do mężczyzn, a poświęcony problemowi dysfunkcji erekcyjnej. Pfizer jest producentem...
Kanał Extreme Sports uruchomił przebudowaną internetową stronę www.extreme.com przygotowaną przez agencję kreatywną Mashie & Niblick. W nowym serwisie znalazły się...
Koncern Volvo po raz pierwszy zaangażował się mocno w działania marketingowe związane z promocją nowego filmu. Volvo jest partnerem Disneya,...
Saatchi & Saatchi Interactive wygrała trzyetapowy przetarg i zrealizuje internetową kampanię wprowadzającą na rynek nowe laptopy Qosimio G30 Toshiba. Nazwy...