środa, 28 czerwca 2006
PTK Centertel, właściciel marki Orange, prawdopodobnie przekazał agencji Testardo Red Cell projekty związane z Orange Ekstraklasa. Jacek Kalinowski, kierownik działu...
Izabela Cieślikowska jest nowym art directorem w agencji Polymus Integrated Communication. Ostatnio pracowała jako designer w Testardo Red Cell. Tam...
Agencja marketingu mobilnego MobiJoy! przygotowała dla sieci sklepów Piotr i Paweł akcję "7 dni z nagrodami" - pierwszy projekt detalisty...
Dwutygodnik "Viva!", wydawany przez Edipresse Polska, zakupił od agencji Getty Images na wyłączność zdjęcia Angeliny Jolie, Brada Pitta i ich...
Dominik Tzimas obejmie stanowisko dyrektora zarządzającego "Dziennika" wydawanego przez Axel Springer Polska. Jest to nowe stanowisko w strukturach wydawnictwa. Nowe...
Go Sport Polska rozpoczyna proces odświeżenia marki. Jest to implementacja strategii przygotowanej dla tej międzynarodowej sieci na poziomie centralnym przez...
Agencja Świeża Bazylia PR & event agency pozyskała nowego klienta firmę Interhandler Sp. z o.o., wyłącznego przedstawiciela w Polsce J.C....
Kolejny etap kampanii społecznej "Kupując polskie produkty - dajesz pracę" prowadzonej od dwóch lat przez Fundację Dajesz Pracę PL zaplanowany...
Aleksander Banach objął stanowisko dyrektora ds. klientów kluczowych w Wydawnictwie Jezierski. Odpowiada za budowę działu agencyjnego w ramach powstającego właśnie...
Miesięcznik "National Geographic" edycja polska (G+J RBA) otworzył kolejną wystawę fotografii, ale pierwszą plenerową. Pierwszym miastem, gdzie pokazywanych jest 90...
Audycja muzyczna "Selector" zadebiutuje 1 lipca na antenie BiS Polskiego Radia. Będzie emitowana w soboty od godziny 20.00. "Selector" poświęcony...
Agnieszka Zawistowska, dyr. marketingu Ruchu SA, przestała pełnić swoje obowiązki. W firmie pozostanie do końca czerwca br. Jej obowiązki przejął...
Kamis-Przyprawy SA wprowadza na rynek submarkę Kamis Fit up!, którą określana będzie nowa linia przypraw wpisująca się w modę na...
Dom mediowy PRO Media House ma dwóch pracowników: Kinga Ligęza objęła stanowisko new business representative, a Carolina Pietyra media plannera/buyera....
Agencja Weber Shandwick rozpoczęła pierwszy etap działań związanych z "Raportem Feminatalu N" firmy farmaceutycznej Merck. Raport zawiera wyniki badania stylów...
"Home & Market" (wydawnictwo NuMedia) będzie kontynuował na jesieni wydania specjalne, które wprowadził przed wakacjami. Są to "Business Young" oraz...
Spółka Złote Tarasy jesienią tego roku ruszy z kampanią reklamową nowego centrum handlowego Złote Tarasy w Warszawie. Dokładny termin rozpoczęcia...
Na lekko zmienionych opakowaniach mlek modyfikowanych firmy Nutricia Polska pod markami Bebiko i Bebilon wprowadzono nowy znaczek z nowym hasłem...
Paweł Romanowicz objął stanowisko new product sales managera w firmie outdoorowej Stroer. Będzie odpowiadał za rozwój i sprzedaż kampanii na...
Wydawnictwo Internet Prasa Media (IPM) oraz korporacja International Business Systems (IBS) przygotowały nową edycję "Motoryzacyjnego Raportu Specjalnego", która obejmie drugi...
Z końcem lipca z Grey Worldwide Warszawa odchodzi Marta Karpińska, art director. Z Greyem związana była 3 lata, ale zdecydowała...
Cyfrowy Polsat jako wirtualny operator komórkowy (tzw. MVNO) Polskiej Telefonii Cyfrowej (PTC), operatora sieci Era i Heyah, chce rozwijać usługi...
"Poradnik Domowy" (Agora SA) od najbliższego, sierpniowego wydania (na rynku od 13 lipca) zmienia makietę. Jak przekazała Ilona Szajkowska, wydawca...
Prowincja zakonu braci mniejszych konwentualnych (oo. franciszkanie), właściciel koncesji Telewizji Puls, odsprzedała 48,98 proc. udziałów w spółce TV Investycje, do...
Spółka Canal Plus Cyfrowy, właściciel platformy Cyfra Plus, dotychczas obsługiwanej od strony ATL przez Euro RSCG Warsaw, prowadzi procedury przetargowe...
Spółka Media4mat, wydawca bezpłatnej gazety "Echo Miasta", kontynuuje przetarg reklamowy, w wyniku którego chce wyłonić agencję do obsługi działań kreatywnych....
Brytyjski fundusz inwestycyjny Mecom odkupi od Orkli aktywa mediowe. Wartość tej transakcji szacowana jest na 1,1 mld dol. Jednocześnie Orkla...
Sieć domów mediowych Naked Communications uruchomi 1 lipca swój oddział w Paryżu. Jego szefem będzie Eric de Rugy, były CEO...
Z walki o budżet mediowy Prudential wyeliminowano już Universal McCann i PHD. Szansę na przejęcie obsługi mają ciągle MediaCom i...
Koncern Danone wystartował z przeglądem ofert domów mediowych w Wielkiej Brytanii. Chodzi o planowanie i zakup mediów dla produktów mlecznych...
WPP Group ogłosiła wyniki finansowe grupy za pierwsze pięć miesięcy 2006 roku: zanotowano wzrost przychodów na poziomie 17 proc., wzrost...
Wydawcy magazynów w Wielkiej Brytanii zaapelowali do posłów, aby nie popierali projektu, który nakazywałby sprzedawcom umieszczać magazyny dla panów na...
W Wielkiej Brytanii firma Durex, producent prezerwatyw, przygotowała specjalną kampanię outdoorową związaną z występami angielskiej drużyny narodowej na mistrzostwach swiata...