czwartek, 29 czerwca 2006
Artur Maćkowiak, zarządzający dotychczas programem lojalnościowym Club Nokia w firmie Nokia Poland, objął stanowisko marketing managera w P4, czwartym operatorze...
Na zlecenie firmy CCNS GmbH poznańska firma Holicon Contact Center weryfikuje poziom usług dostarczanych przez kilka niemieckich call centers. CCNS...
Marka dezodorantów Lady Speed Stick (Colgate-Palmolive Poland) została sponsorem letniej edycji programu "MTV Bazar". Marka będzie towarzyszyła prowadzącej program Katarzynie...
Cityboard Media udostępnia w lipcu warszawskie billboardy na prezentację zwycięskich prac w pierwszej edycji Konkursu Fotografii Prasowej. Zorganizowały go Fundacja...
Przygotowujący się do debiutu na GPW One-2-One - dostawca rozwiązań mobilemarketingowych - jest coraz bliższy akwizycji firmy z Czech lub...
Alima-Gerber w związku z wprowadzeniem nowej linii produktów pod nazwą Menu Smakosza przeprowadza kampanię reklamową. Przygotowały ją agencja reklamowa Lowe...
Wydania lipcowe i sierpniowe "Avanti" (Agora SA) oprócz standardowego formatu ukażą się w wersji małej, tzw. kompaktowej. Wydanie lipcowe w...
"Gazeta Wyborcza" (Agora SA) w sezonie letnim, 30 czerwca - 31 sierpnia, wprowadza specjalne letnie strony pod szyldem "Gazeta Ogórkowa"....
"Think:act", korporacyjny magazyn, otrzymał nagrodę Best of Corporate Publishing Awards 2006 przyznawaną przez Forum Corporate Publishing i jego partnerów medialnych....
Jogurty i kefir z serii Biała Linia marki Campina zmieniają opakowania. Nowością jest zakrętka, która ułatwia otwieranie i nalewanie produktów....
Jaguar Land Rover Polska (JLR Polska) rozpoczyna współpracę z EquinoxMedia, domem mediowym z grupy ZenithOptimedia Group. Equinox ma zaplanować media...
Jesienią tego roku Presspublica przeprowadzi kampanię reklamową dziennika "Rzeczpospolita". Jak mówi Grzegorz Gauden, prezes spółki Presspublica i redaktor naczelny gazety,...
Dragon Rouge odświeżył opakowania toniku Kinley z portfolio Coca-Coli. Opakowania unowocześniono i odmłodzono. Potrzeba zmiany podyktowana była chęcią dotarcia do...
"Audio Video" i "Video Mix" - dwa miesięczniki wydawnictwa Migut Media SA - poszerzyły zawartość i odnowiły szatę grafczną swojej...
Dzienniki Polskapresse przeprowadzą letnią loterię pod hasłem "Wielki wyścig". Wesprze ją kampania reklamowa. Za przygotowanie kreacji odpowiada krakowska agencja Schulz,...
Maciej Karolak został pełnomocnikiem zarządu ds. strategii marketingowej spółki Ruch SA. Przejął m.in. obowiązki ustępującej ze stanowiska dyr. marketingu Agnieszki...
Firma Johnson & Johnson Poland (dział consumer) zanotuje w pierwszej połowie tego roku 16-18-proc. wzrost przychodów ze sprzedaży w porównaniu...
Do działu marketingu tygodnika "Ozon" (Ozon Media) dołączyły Małgorzata Polańczyk i Joanna Sobierajska. Polańczyk jest odpowiedzialna za koordynację działań BTL,...
Nowy zarząd Ruchu SA podtrzymuje chęć wprowadzenia spółki na warszawską Giełdę Papierów Wartościowych w czwartym kwartale br. Spółka zdaniem Adama...
Tegoroczny Sopot Festival, organizowany przez telewizję TVN, zaplanowany został na 1-3 września. Sponsorem edycji 2006 będą trzy firmy: Sokołów, Zbyszko...
Anna Szymczak awansowała w dziale obsługi klienta agencji Peppermint Medical na stanowisko client managera. Od ponad roku pracowała na stanowisku...
Grupa Żywiec SA rozpocznie pierwszą od lutowego relaunchu i zmiany opakowania wizerunkową kampanię reklamową piwa marki Strong. Kreację spotu zatytułowanego...
Zbigniew Grabowski objął stanowisko dyrektora ds. marketingu korporacyjnego i public affairs. Funkcje te połączy z obowiązkami dyrektora ds. programu zarządzania...
Monolith Films przygotowuje się do swoich największych jak dotychczas działań crosspromocyjnych związanych z premierą nowego filmu. Chodzi o film "Artur...
Firma farmaceutyczna Lifetech rozszerza współpracę z agencją On Board PR. Wiąże się to z planami dotyczącymi wprowadzania w najbliższym czasie...
Agencja reklamowa Fresh przygotowuje materiały promocyjne dla sieci supermarketów Marcpol. Projekt obejmuje między innymi kreację graficzną plakatów wizerunkowych sieci oraz...
PKO Bank Polski (PKO BP) zdecydował się ogłosić dwa przetargi ograniczone na wybór agencji reklamowej i domu mediowego. O przygotowaniach...
Agencja Afekt w wyniku rozstrzygnięcia przetargu zajmuje się komunikacją programów społecznych "Telefon do mamy" oraz "Internetowy uśmiech" Fundacji Grupy TP....
Agencja reklamowa GPD przygotuje jesienną kampanię reklamową delikatesów Piotr i Paweł. GPD zdobyła budżet w wyniku przetargu, w którym pokonała...
John Pepper, były manager w koncernie Procter & Gamble, przechodzi do Walt Disney Co. Z początkiem 2007 przejmie od George'a...
Jonathan Glazer, który jest współtwórcą reklamy "Balls" dla Sony, będzie współpracował z agencją Fallon przy produkcji kolejnego spotu reklamowego telewizorów...
Według badań Incorporated Society of British Advertisers przeprowadzonych wraz z Advertising Research Consortium, większość agencji w Wielkiej Brytanii - ponad...
Unilever w Wielkiej Brytanii nie był w stanie obronić tezy zawartej w haśle towarzyszącym reklamie margaryny Flora, że nie tylko...
Chorwacki koncern farmaceutyczny Pliva DD przekazał, że prowadzi zaawansowane rozmowy z amerykańską firmą Barr Pharmaceuticals Inc. na temat sprzedaży. Pliva...
Kanał BBC Two wybrał agencję Abbott Mead Vickers BBDO do przygotowania nowej identyfikacji wizualnej stacji. Abbott Mead Vickers wygrała ten...
Amerykański koncern Frito-Lay obsadza nowe osoby na stanowiska CEO (chief executive officer) oraz CMO (chief marketing officer). Al Carey, nowy...