środa, 5 lipca 2006
Agencja Edelman Polska poprowadzi działania PR inicjujące wprowadzenie na polski rynek marki Lagostina oferującej ekskluzywne włoskie naczynia kuchenne. Edelman będzie...
Piotr Rzepka został szefem muzycznym radia Vox FM należącego do Grupy Radiowej "Time". Dotychczas pełniącym obowiązki szefem muzycznym był Alek...
Saverio Cacopardo został nowym country managerem spółek finansowych grupy Fiat w Polsce. Są to spółki: Fiat Bank Polska SA, Fidis...
Na wakacje kanał telewizyjny Jetix zaplanował drugą edycję promocji "Zbieraj kody, łap nagrody". Pierwsza edycja konkursu zakończyła się w połowie...
Spółka Gadu-Gadu uruchomiła sezonowy serwis "Wakacje z Gadu-Gadu" (wakacje.gadu-gadu.pl). Kontent serwisu to przede wszystkim spis wydarzeń wakacyjnych z podziałem na...
Portal Interia.pl uruchamia serwis tv.interia.pl, pilotażową telewizję internetową na żywo. Jej największym walorem ma być połączenie przekazu wideo z narzędziami...
CR Media Consulting przygotowała raport poświęcony debiutującemu niedawno na GPW Bankierowi.pl. Raport był sprzedawany przed giełdowym debiutem Bankiera, teraz CR...
Jacek Hensler, dyrektor generalny agencji reklamowej BBDO Warszawa i prezes grupy BBDO w Polsce, odchodzi z firmy. Swoje obowiązki przestanie...
Agata Materkowska, dyrektor wydawnicza segmentu pism luksusowych w Wydawnictwie Bauer, rozstaje się z firmą za porozumieniem stron. 14 lipca będzie...
Aneta Bura, dotychczasowy product manager marki Delecta, została nowym dyrektorem marketingu Rieber Foods Polska SA, właściciela marek: Delecta, King Oscar,...
Nestlé Waters Polska SA ruszyła wczoraj z kampanią telewizyjną Nałęczowianki ze Smakiem - nowości w portfolio Nałęczowianki. Kampania potrwa do...
W połowie października Marks & Spencer utworzy czwarty sklep w Warszawie, w centrum handlowym Złote Tarasy. Pojawi się w nim...
Jacques Aymar de Roquefeuil, dyrektor zarządzający spółki Canal Plus Cyfrowy, zapowiedział, że strategia rozwoju firmy zakłada rozszerzanie zakresu oferowanych usług...
LG Electronics Polska wprowadza do sprzedaży nowy telefon komórkowy KG800 o nazwie Chocolate. Cechą wyróżniającą ten aparat jest elegancka obudowa...
Wkrótce po premierze RMF Active Maxxx, pakietu łączącego RMF, RMF Maxxx i Radio Eska, na rynku debiutuje Potencjometr, wspólny pakiet...
Karol Prussak objął stanowisko junior art directora w Ogilvy Interactive. Będzie odpowiedzialny za nadzór artystyczny nad powstającymi w agencji reklamami...
Agencja TBWA/PR nawiązała współpracę w zakresie działań public relations z firmą Nowakowski Sklepy Sp. z o.o. Głównym zadaniem agencji będzie...
Spółka Bakalland SA (dawne Uno Fresco Tradex) nabyła 100 proc. udziałów firmy Hordgal, właściciela marki bakalii Bakal-nuss. Akwizycja ma otworzyć...
General Motors Poland rozpoczął kampanię telewizyjno-kinową wspierającą modele Meriva i Zafira. 30-sekundowy spot emitowany będzie w TVN, TVN24, TVN Style...
Carlsberg Polska zmienia zakres odpowiedzialności menedżerów za marki. Modyfikacje struktur marketingowych dotyczą przede wszystkim marek Carlsberg i Harnaś. Prowadzona od...
Należące do Grupy ITI spółki TVN SA i TVN24 Sp. z o.o. mają zamiar połączyć się. W komunikacie napisano, że...
Producent czekolady Cadbury Wedel uruchomił nowy serwis internetowy. Pod adresem www.wedel.pl znaleźć można informacje na temat historii firmy i oferowanych...
Dom mediowy Starcom wygrał przetarg na obsługę planowania i zakupu mediów firmy Pekpol. W przetargu brały udział jeszcze dwa inne...
Ikea planuje launch magazynu "Ikea Family Live" w Wielkiej Brytanii. Publikacja ukazuje się w 13 językach, za jej przygotowanie odpowiada...
Indesit, producent sprzętu AGD, ogłosił krótką listę agencji przetargu dotyczącego obsługi mediowej na rynkach europejskich. W finale znalazły się domy...
Ana Ivanovic i Daniela Hantuchova wystąpią w nowej telewizyjnej kampanii Sony Ericsson wspierającej launch telefonów "fotograficznych" K800 i K790 Cyber-Shot....
Międzynarodowa sieć hoteli Sheraton odnowi swoją stronę internetową. Na nowej stronie użytkownicy będą mogli zamieszczać swoje historie z wakacji i...
Koalicja producentów żywności i napojów oraz społeczności reklamowej przedłożyła pakiet propozycji organizacji Ofcom (brytyjski regulator mediów), która chce wprowadzić w...