czwartek, 20 lipca 2006
Według danych zebranych przez Izbę Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) wielkość sprzedaży wyniosła w drugim kwartale 2006 roku 152,4 mln zł...
Aneta Tupta jest od lipca PR managerem hotelu Holiday Inn Kraków City Center. To nowo utworzone stanowisko w hotelu. Tupta...
Firma reklamowa Glob Media specjalizująca się w rozwiązaniach z zakresu reklamy zewnętrznej oraz ambient mediów przygotowała nową ofertę w związku...
Firma US Pharmacia rozpoczęła kampanię reklamową leku przeciwbiegunkowego Stoperan. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Esense. W zespole przygotowującym reklamę...
NetSprint.pl i Wirtualna Polska uruchamiają nową funkcjonalność w wyszukiwarce. W odpowiedzi na pytania zadane przez internautę wyszukiwarce prezentowane będą nie...
Agencja Q&A Consulting rozpoczęła współpracę ze spółką Iplay. Zadaniem agencji jest kompleksowa obsługa portalu Iplay.pl i innych projektów spółki, które...
Agencja Kostrzewa PR wygrała konkurs na obsługę PR teatru Montownia. Agencja będzie odpowiedzialna za kreowanie wizerunku teatru w mediach oraz...
Radio Polonia - Program dla Zagranicy Polskiego Radia SA objęło patronatem medialnym Festiwal Muzyki Młodej Białorusi "Basowiszcza", który odbędzie się...
W Opolu na częstotliwości 104,1 MHz rozpoczęło nadawanie radio Złote Przeboje 104,1 FM. To już druga - po Złotych Przebojach...
Skoda Auto Polska przygotowuje się do jedynej tegorocznej premiery nowego modelu - samochodu Roomster. Kampania rozpocznie się we wrześniu. Będzie...
Interia w ostatnich latach przygotowywała większość kampanii we własnym zakresie, nie przygotowywała ich agencja Art FM, jak napisaliśmy w DS...
B/S/H, producent sprzętu AGD marki Bosch i Siemens, kontynuuje współpracę z agencją promocji Jet w zakresie obsługi BTL. Zatrudnieni przez...
Wydawnictwo G+J Polska w połowie sierpnia br. uruchomi nowy serwis kobieta.pl. Grupę docelową wortalu wydawca określił jako kobiety między 15....
Publiczne Radio Rzeszów SA przygotowało dla swoich klientów specjalną wakacyjną ofertę handlową. W jej ramach sprzedawane są specjalne pakiety reklamowe...
Bronisław Wildstein, prezes TVP, zapowiedział, że strategia zmian w telewizji publicznej zakłada wyraźne sprofilowanie głównych anten nadawcy. - Docelowo TVP1...
Kamis-Przyprawy SA chce umocnić pozycję w sektorze business-to-business. Efektem przyjęcia tej strategii jest wprowadzenie nowej struktury działu oraz nowej nazwy...
Agencja reklamowa Paralotna wzmocniła zespół kreacji o dwie nowe osoby. Do agencji dołączyli Piotr Matecki - poprzednio copywriter agencji Martis,...
Primum Public Relations rozpoczęła polską edycję europejskiej kampanii "Zdrowe i przyjazne miejsce pracy". Projekt realizowany jest dla Europejskiej Agencji Zdrowia...
Polska Telefonia Cyfrowa (PTC) zakończy współpracę z firmą marketing services Peppermint nad projektami dla marki Heyah, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Najbliższe...
Agencja reklamowa DSK rozpoczęła współpracę z firmą farmaceutyczną Genexo Pharmaceuticals. Agencji powierzono opracowanie linii kreatywnej leku przeciwcukrzycowego stosowanego przy leczeniu...
E-Kiosk.pl to nowy gracz na rynku sprzedaży e-wydań czasopism. Jego operatorem jest firma Digital Content założona przez byłych pracowników wydawnictwa...
Kompania Piwowarska wspiera nową markę Peroni przez zamknięte spotkania dla trend-setterów. Jest to kontynuacja launchu tego brandu piwa należącego do...
Agencja Inventive Communications wygrała przetarg na obsługę public relations firmy Olympus Polska - działu systemów obrazowania (sprzęt fotograficzny marki Olympus)....
Agencja marketing services Peppermint wygrała przetarg na obsługę BTL firmy Wrigley Poland - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Przetarg dotyczył przede wszystkim...
Dziennik "The New York Times" planuje zmniejszenie formatu gazety. Redukując koszty druku, chce zaoszczędzić 42 mln dolarów rocznie. Ogłoszenie tych...
Raport Entertainment Music Research pokazuje, że ponad połowa konsumentów pozytywnie reaguje na marki wspierane muzyką. 51 proc. respondentów stwierdziło, że...
Mark Rosenthal, szef mediów Interpublic Group, ze względów zdrowotnych czasowo rozstaje się z firmą. Rosenthal ma poddać się zabiegom związanym...
Universal Music Group wystawia do przeglądu swój budżet wart 8 milionów funtów na planowanie i zakup mediów. Dotychczas zarządzał nim...