wtorek, 8 sierpnia 2006
Marek Lemański został dyrektorem kreatywnym w grupie reklamowej Soul and Mind Group. Wcześniej pełnił funkcję art directora. Na nowym stanowisku...
Małgorzata Szymczyk objęła stanowisko specjalisty ds. badań marketingowych w departamencie marketingu i relacji inwestorskich BRE Banku. Oprócz badań ma także...
W. Kruk SA, właściciel sieci salonów jubilerskich, planuje na jesień szeroko zakrojoną kampanię wizerunkową związaną z wdrażaniem nowej strategii komunikacyjnej....
Firma IMS rozpoczęła współpracę z siecią restauracji Sphinx. Dobiera muzykę, jakiej słuchają konsumenci w 64 lokalach tej sieci na terenie...
Łódzka agencja public relations Telma Group Communications rozpoczęła współpracę z instytucją szkoleniową WIFI Austria-Polska. Współpraca obejmuje kompleksową obsługę public relations,...
Orbi Plus & European Center we współpracy z agencją Smart przygotowuje na zlecenie Polskiego Związku Golfa dodatek do miesięcznika "Golf...
Karolina Sikora dołączyła do działu zakupu telewizji Zenithmedia. Została zatrudniona na stanowisku TV buying assistant. To jej pierwsza praca w...
Andrzej Godewski, partner zarządzający agencji Weber Shandwick, poinformował, że dzięki rekomendacji dotyczącej współpracy z polską agencją jeden z obsługiwanych przez...
Studia podyplomowe psychologia reklamy utworzone przez agencję reklamową Publicis i Wydział Psychologii UW ruszają od października tego roku. Słuchacze będą...
W pierwszym półroczu br. ogólnopolskie rozgłośnie zwiększyły w porównaniu z ubiegłym rokiem wydatki na autopromocję - wynika z raportu Expert...
Jacek Kuźnieców, dotychczasowy dyrektor generalny Germanos Polska, zostanie nowym wiceprezesem odpowiedzialnym za sprzedaż i zarządzanie relacjami z klientami w Polkomtelu,...
Według danych AGB Nielsen Media Research 6 sierpnia relacje sportowe w TV4 z wyścigu Formuły 1, w którym po raz...
Koncern Pepsi-Cola promuje wśród młodych konsumentów marki Pepsi trend picia napojów z puszki. Agencja interaktywna Digital One przygotowała dla marki...
Z internetowych usług maklerskich mBanku świadczonych pod marką eMakler korzysta już ponad 25 tys. klientów, wartość aktywów ulokowanych w akcjach...
Empik planuje rozwój sieci salonów sprzedaży. Do końca tego roku otworzy 15 nowych salonów, a starsze lokalizacje zmodernizuje i odnowi,...
W 2007 r. rozwijany będzie dział sprzedaży produkcji specjalnej kanału TVN24. Dział zajmować się będzie przede wszystkim sprzedażą zasobów programowych...
ATM Grupa, producent telewizyjny, odsprzedaje Telefonii Dialog swoje 50 proc. udziałów w spółce Tele Video Media. Wartość nominalna udziałów to...
Firma Dr.Oetker Polska poszerzyła portfolio o Serek do Tiramisu Dr.Oetker. Na bazie serka można przygotować włoski deser tiramisu. Nowość jest...
Communication Unlimited przygotowała kampanię informującą o letnich wyprzedażach w Galerii Mokotów i o otwarciu estakady ułatwiającej dojazd do galerii. Informacja...
Grupa Y&R Brands prawdopodobnie zostanie powiększona o kolejną spółkę, tym razem zajmującą się obsługą projektów z zakresu internetu, dowiedzieliśmy się...
Wydawnictwo Prószyński Media podpisało z niemiecką spółką Jahreszeiten Verlag umowę licencyjną, na mocy której będzie wydawać w Polsce magazyn "Majster"....
Firma Procter & Gamble Prestige Products wybrała agencję No Limits do przygotowania materiałów promocyjnych w punktach sprzedaży dla kosmetyków zapachowych...
PTK Centertel, operator sieci komórkowej Orange, poprosił trzy sieciowe agencje reklamowe: Euro RSCG Warsaw, Leo Burnett i Publicis, o przygotowanie...
Firma Wyborowa SA, producent i importer alkoholi, rozstrzygnęła trwający od czerwca br. przetarg PR. Do obsługi marek ze swojego portfolio...
"Time" wybrał dwóch dyrektorów sprzedaży odpowiedzialnych za region EMEA. W londyńskim biurze nowe osoby zastąpią Nadine Howarth, która w marcu...
Declan Moore został międzynarodowym wydawcą magazynu "National Geographic". Związany z wydawnictwem od 2000 r. Moore piastował ostatnio stanowiska vice presidenta...
Kultowa marka z brytyjskimi korzeniami Land Rover może zostać wystawiona na sprzedaż przez koncern Ford razem z brandem Jaguar jako...
Koncern Viacom zawarł porozumienie z wyszukiwarką Google w zakresie udostępnienia treści programów z MTV i Nickelodeona na site'ach i blogach...
Steve Wilhite, senior wiceprezes ds. globalnego marketingu Nissan Motor Corp., rozpoczął pracę w Hyundai Motor America jako chief operating officer....