poniedziałek, 18 września 2006
Nestle rozpoczyna promocję batonów marki Lion pod nazwą "Africa Expedition". Celem prowadzonych działań jest wzrost sprzedaży, wyróżnienie się wśród działań...
Kompania Piwowarska realizuje akcję promocyjną dla swojej marki piwa Lech Lite. Celem akcji jest poinformowanie potencjalnych konsumentów o nowej marce...
Gruppa66 Ogilvy przygotowała kreację dla pralek Indesit pod hasłem "Kochaj albo zwróć". Informuje ona o nowej promocji zachęcającej klientów do...
"Począwszy od dnia 11 września 2006 roku, przez kilka kolejnych odcinków w programie telewizyjnym "Uwaga!" emitowanym przez stację TVN widzom...
Tele2 Polska poinformowała, że od tej pory wszystkie rozmowy telemarketingowców będą nagrywane, że zatrudni dodatkowe osoby zajmujące się kontrolą tego...
Novimedia Custom Publishing wygrała przetarg ogłoszony przez grupę KBC - Kredyt Bank i Wartę. Będzie wydawać magazyn firmowy "Nasz łącznik",...
Michał Kościński został nowym kierownikiem regionu mazowieckiego Fiat Bank Polska, Fidis Leasing Polska oraz innych spółek finansowych należących do grupy...
Expander, firma doradztwa i pośrednictwa finansowego, rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową. Expander promuje się jako lider na rynku doradców. Kampania obejmuje...
General Motors (GM) rozpoczął działania związane z nadchodzącymi Dniami Otwartymi Opla i pokazami przedpremierowymi nowej Corsy. Dni Otwarte zaplanowane są...
Hexeline, producent damskiej odzieży o tej samej nazwie, rozpoczął kampanię wizerunkową, której celem jest kontynuacja rozpoczętego w ub.r. repozycjonowania marki....
Firmy farmaceutyczne Ozone Laboratories i Bristol-Myers Squibb zawarły partnerstwo strategiczne. Ozone Laboratories ma przejąć odpowiedzialność za marketing i dystrybucję marek...
Next, interaktywne ramię Starcom MediaVest, oraz agencja interaktywna Artegence przygotowały internetowe wsparcie akcji promocyjnej marki Maxwell House (Kraft Foods Polska)....
Agencja Constans PR jest odpowiedzialna za oprawę mediową sponsoringu GE Money Banku - cyklu rodzinnych turniejów siatkówki plażowej. Turnieje odbywają...
Czwartą edycję zabawy "Wygraj jednym słowem" rozpoczęła sieć radiowa Złote Przeboje (grupa radiowa Agory SA). Konkurs potrwa do końca października....
Marka odzieżowa Deep (firma Semax) rozpocznie 20 września konkurs pod hasłem "Ułóż wreszcie swoje ciuchy i zgarnij 11 000 złotych"....
"Gazeta Wyborcza" (Agora SA) przygotowała na najbliższy okres cykl publikacji dla uczniów. Są to: przykładowy sprawdzian na koniec podstawówki, testy...
Dzienniki regionalne Polskapresse rozpoczęły 13-odcinkową kolekcję skierowaną do dzieci i młodzieży. Do gazet dołączane są 60-minutowe filmy animowane VCD "Najpiękniejsze...
Andrzej Mietkowski, dyrektor agencji informacji TVP, powołał nowych kierowników redakcji programów informacyjnych. Kierownikiem redakcji "Wiadomości" został Radosław Rybiński, a "Panoramy"...
Linie lotnicze Austrian Airlines rozpoczęły kampanię reklamową promującą ofertę połączeń z Polski do Europy Wschodniej i Centralnej. Adaptację materiałów reklamowych...
Agencja Front Design przygotowała strategię i kreację kampanii promującej pasmo "Walka o ropę" w Discovery Channel. Kampania promująca serię Discovery...
Magdalena Czopur rozpoczęła pracę na stanowisku stratega w firmie strategicznego doradztwa marketingowego Stratosfera. Od 1995 r. Czopur związana była z...
Producent programów telewizyjnych ATM Grupa sprzedał licencję na teleturniej "Gra w ciemno" producentowi Anosi SA. Program będzie emitowany w greckiej...
Wydawnictwo Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości wydało raport specjalny "Nowy Przemysł 2006". Publikacja zbiera najważniejsze informacje gospodarcze, analizy biznesowe, oceny ekspertów...
Ewa Wituszyńska na początku listopada br. obejmie funkcję dyrektora działu reklamy pism młodzieżowych w Wydawnictwie Bauer. Obecnie jest head group...
Przedstawiciele agencji reklamowej Jung von Matt, którzy szukają partnerów do otwarcia filii w Polsce (patrz DS "MMP" z 10 marca...
Kolejne tomy Encyklopedii Audiowizualnej Britannica będą kosztować 29 zł plus 1,50 zł, czyli cena "Dziennika" (Axel Springer Polska). Pierwszy tom...
Wydawnictwo Edipresse Polska w tym tygodniu wprowadzi do sprzedaży kolejne wydanie specjalne tygodnika "Przekrój" - "Przekrój nauki". Publikacja ukaże się...
Aflofarm rozesłał do domów mediowych briefy przetargowe. Jak już informowaliśmy, marketer zadebiutował w telewizji latem z kampanią Vitalegu, zamierza przeprowadzić...
Unilever w Stanach Zjednoczonych rozdzielił obowiązki marketingowe między dwóch menedżerów. Laura Klauberg, chief marketing officer w USA, zajmie się jako...
Starcom MediaVest Group powołała Laurę Desmond, dotychczasowego CEO MediaVest, na stanowisko CEO Americas. Na nowym stanowisku Desmond będzie nadzorować pracę...
Twarz Jezusa pojawi się na kuflu od piwa w tegorocznej świątecznej kampanii przygotowanej przez kościelną agencję Churches Advertising Network. Jej...
Firma Canon będąca sponsorem tygodnia mody w Londynie, Paryżu i Mediolanie przygotowała specjalną wystawę zdjęć "The Other Side of Fashion"....
Adidas będzie jednym z pierwszych globalnych brandów obecnych w wirtualnym świecie Second Life. Koncern kupił "działkę" w www.secondlife.com, serwisie należącym...
Dyrektor kreatywny Wieden & Kennedy London Tony Davidson został wybrany na prezesa stowarzyszenia D&AD na najbliższy rok. W swoim inauguracyjnym...
Joe Cole, piłkarz angielskiej drużyny futbolowej i klubu Chelsea, podpisał umowę z Samsungiem dotyczącą promocji aparatów tej marki. W ramach...