środa, 20 września 2006
Do warszawskiego zespołu sprzedaży "Echa Miasta" dołączyli Robert Smolarek i Beata Więsyk. Robert Smolarek objął nowo utworzone stanowisko kierownika działu...
Nowym klientem agencji public relations Monday PR zostało Biuro Koordynacji Kształcenia Kadr Fundacji Fundusz Współpracy, w którego strukturze działa Krajowe...
Od przyszłego roku nastąpią spore przesunięcia w obsłudze marek detergentów z portfolio Henkel Polska, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Według naszych informacji...
Onet wspólnie ze szwedzko-luksemburską spółką Rebtel Networks uruchamia usługę telekomunikacyjną, która pozwala oszczędzać na rozmowach komórkowych z zagranicą. Hasłem promującym...
Firma Uniq Lisner rozpoczęła trzecią edycję programu lojalnościowego dla dystrybutorów. Akcja pod nazwą "Wanted in Mexico" ma na celu wsparcie...
PKO Bank Polski rozpoczyna kampanię kredytu hipotecznego Własny Kąt Mix pod hasłem "Mieszkanie z widokiem na więcej". - Własny Kąt...
Kompania Piwowarska przedłużyła umowę sponsorską z klubem hokejowym GKS Tychy, aktualnym wicemistrzem Polski. Podpisanie umowy jest kontynuacją rozpoczętej w 1999...
Anna Serafin zajęła stanowisko new business specialist w agencji Polymus. Będzie odpowiedzialna za kontakty z potencjalnymi klientami. Anna Serafin jest...
Restauracje KFC rozpoczęły nową promocję Twister Atikos. Oferta skierowana jest do poszukiwaczy nowych wrażeń kulinarnych, w tym wypadku konsumentów lubiących...
Telekomunikacja Polska SA wprowadza Multipakiety TP - zintegrowaną ofertę telefonii stacjonarnej i internetowej, szerokopasmowego internetu, telewizji IPTV oraz wideo na...
Firma Cadbury Wedel ma poważne plany rozwoju sieci pijalni czekolady. W tym roku planuje zwiększenie liczby lokalizacji do 11. Pijalnie...
Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (PTBRIO) rozpoczęło realizację badania "Klienci firm badawczych 2006". Jego celem jest analiza postrzegania branży...
Paweł Piotrowski awansował na stanowisko dyrektora ds. marketingu grupy Animex. Dotychczas był kierownikiem ds. marketingu. Na nowym stanowisku zastąpił Barbarę...
Do zespołu grafików Business Consulting Media Miejskie dołączyła Agnieszka Jurczyk. Będzie odpowiedzialna za kreację reklam dla klientów obsługiwanych przez oddział...
Oficyna Prawa Polskiego wprowadza możliwość zamieszczania reklam w miesięczniku "Prawo i Podatki" na II, III i IV stronie okładki. Wydawca...
Pod hasłem "Kulturalne rozdanie" trwa do 3 listopada br. kampania promująca sieć radiową RMF Classic. Patronkami radia zostały cztery muzy...
Od października w niedziele stacja Tele 5 (właściciel: Fincast) rozpocznie nadawanie cyklicznego programu kulinarnego "Francja od kuchni". Program będzie pokazywany...
Kanał dla dzieci Jetix Play wprowadza trzy nowe bloki programowe. Chce w ten sposób urozmaicić ofertę skierowaną do najmłodszych widzów....
BizOn Media, nowy dom sprzedaży należący do grupy ARBO AG, będzie się specjalizował w sprzedaży internetu, ambient mediów i niszowej...
Dow Building Solutions, firma chemiczna, została nowym klientem Headlines Brand Corporate Communication. Agencja zajmie się koordynacją i współpracą z mediami...
"Dziennik" będzie mieć nową serię kolekcjonerską. Bohaterem cyklu stanie się Jan Paweł II. Seria pod tytułem "Cuda Jana Pawła II"...
Agencja PR Inspiration z Krakowa i "Gazeta Wyborcza" zorganizowały akcję "Kraków przyjazny maluchom". Jej celem było poszukiwanie miejsc przyjaznych dzieciom...
Agencja Communication Unlimited całościowo obsłuży budżet marketingowy kampanii launchowej drugiego w Polsce outletu Factory (Neinver Polska), którego otwarcie nastąpi 3...
Miesięcznik "Na żywo" przestaje się ukazywać i Axel Springer Polska wycofuje się z segmentu czasopism people. Florian Fels, prezes zarządu...
Wydawnictwo Bauer poinformowało o rekordowej sprzedaży swego tygodnika "Życie na Gorąco". Numer 34. magazynu miał jedną z najwyższych sprzedaży w...
Agencja PR Glaubicz Garwolińska Consultants odpowiada za obsługę public relations w Polsce europejskiej kampanii antynikotynowej "Help - dla życia bez...
Stowarzyszenie Agencji Reklamowych (SAR), którego członkiem jest agencja Just obsługująca budżet reklamowy PZU SA (umowa wygasa dopiero pod koniec czerwca...
Do zespołu kreacji agencji reklamowej Testardo Red Cell dołączyli Katarzyna Dragović (ostatnio dyr. kreacji w agencji V&P) i Jerzy Woszczyński...
Mokate, producent kawy, wybrał agencję Testardo Red Cell do obsługi wszystkich marek ze swojego portfolio. Pierwsza kampania zrealizowana przez agencję...
ARC Rynek i Opinia oraz TNS OBOP to dwa instytuty, które zgłosiły się do przetargu rozpisanego przez TVP SA. Przetarg...
W Wielkiej Brytanii w ciągu roku marka soków Minute Maid odnotowała 25-proc. spadek wartości sprzedaży i 16-proc. w ujęciu ilościowym....
Gillette może zrezygnować z twarzy popularnego piłkarza Davida Beckhama, który firmował brand od 2004 r. Beckham po porażce drużyny Anglii...
David Kennedy, chief financial officer, objał stanowisko president-CEO w firmie kosmetycznej Revlon. Zastąpił Jacka Stahla. Kennedy cieszy się dużym zaufaniem...
Viacom Brand Solutions Europe podpisał umowy z głównymi sponsorami nagród MTV Europe Music Awards 2006. Są to: Sony Ericsson, Opel/Vauxhall...
Nick Manning, chief executive officer domu mediowego OMD w Wielkiej Brytanii, zamierza odejść wiosną przyszłego roku. Manning pełnił tę funkcję...
McDonald's prowadzi program redukcji użycia soli w ramach promocji zdrowego żywienia. W Irlandii zmniejszono użycie soli o 50 proc. we...
Sadie Frost, aktorka i projektantka ubrań, wystąpi nago w najnowszej kampanii przeciwko noszeniu futer i w obronie praw zwierząt. Kampania...