wtorek, 24 października 2006
Agencja fieldmarketingowa Sales Link wprowadziła do swojej oferty nowe narzędzie pod nazwą Effective Response. W ramach tej usługi agencja oferuje...
Clear Channel Poland, firma z wielkiej piątki na rynku reklamy zewnętrznej, chce zainwestować ok. 30 mln zł w rozwój oferty...
Od października br. klienci stacji benzynowych Statoil mogą realizować kupony Sodexho Pass we wszystkich placówkach sieci na terenie całej Polski....
Podczas trwającej w Zakopanem konferencji Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej (PIKE) Telewizja Polska przedstawiła swoje plany związane z uruchomieniem nowych kanałów...
Firma reklamowa Glob Media realizuje oryginalne projekty komunikacji marketingowej dla taniej linii lotniczej EasyJet i producenta opon Continental. Działania reklamowe...
Marta Małecka objęła stanowisko key account managera w firmie ATM. Będzie odpowiadać m.in. za wprowadzenie w Polsce nośnika reklamowego Digital...
Tygodnik "Przekrój" (Edipresse Polska) od ostatniego numeru zmienił układ niektórych tekstów. Istotna zmiana została wprowadzona w pierwszej części magazynu, w...
Dariusz Kubuj, dyrektor planowania strategicznego w Ogilvy Brand Consulting, pracuje nad strategią marketingową sieci Real. Nie zdradza planów zmian, jakie...
"Wysokie Obcasy", sobotni dodatek "Gazety Wyborczej" (Agora SA), zmiejszyły nieco format i zmieniły papier. - Zmiana formatu oraz poprawa jakości...
Ruszyła pierwsza faza kampanii reklamowej dewelopera B.S.R. Polska 1 promująca osiedle mieszkaniowe Wilanów One. Kampania ma zasięg ogólnopolski i obejmie...
Krakowska agencja 4D Media Relations rozpoczyna pracę dla Telepin, marki produktów i usług związanych z nowoczesną telekomunikacją. Do zadań agencji...
Rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej Polbanku. Utrzymana w dotychczasowej konwencji czarno-białych spotów, w których pracownicy banku (w tym przypadku jest...
Chipita Poland prowadzi internetową kampanię prosprzedażową "Dobre i bez gadania" dla marki 7 Days. W ramach akcji powstała internetowa strona...
Na początek listopada br. firma Avanssure SA Oddział w Polsce należąca do francuskiej grupy ubezpieczeniowej Axa zapowiada start działalności operacyjnej...
Do zespołu agencji reklamowej Young & Rubicam dołączyła Dominka Czajkowska na stanowisko group account directora. Jej głównym zadaniem będzie zarządzanie...
Firma kurierska UPS Polska rozpoczęła kampanię reklamową, której celem jest budowanie wizerunku marki UPS jako eksperta w usługach kurierskich i...
W nawiązaniu do informacji na temat przetargu Komex SA, jaka ukazała się 20 października br. w Dziennym Serwisie "Media &...
On Board Public Relations, firma doradztwa PR, podpisała umowę ze spółką Robert Bosch, częścią międzynarodowej grupy Bosch. Współpraca obejmuje planowanie...
Z okazji seminarium naukowego "Elewacja szklana jako system zapewniający komfort i bezpieczeństwo" redakcja miesięcznika "Świat Szkła" (Euro-Media) przygotowuje numer specjalny....
Marka zegarków Tissot należąca do szwajcarskiej Swatch Group będzie miała swój magazyn typu custom publishing. "Świat Tissot" ma ukazywać się...
Konsorcjum złożone ze specjalistów ds. komunikacji z firmy doradczej Capgemini Polska i agencji PR Partner of Promotion będzie pracować dla...
Na rynku pojawił się nowy tytuł wydawnictwa Migut Media - "Energia i Przemysł". Pismo skierowane jest do menedżerów średniego i...
Podczas wczorajszej gali konkursu skuteczności reklamowej Effie Awards 2006 triumfowała agencja Saatchi & Saatchi. Trafiło do niej najwięcej nagród, bo...
Warsaw Destination Alliance wespół z brytyjską telewizją BBC World rozpoczęło kolejną, czwartą już edycję kampanii reklamowej Warszawy w międzynarodowych mediach....
Dział eventów i promocji sprzedaży w MS Services, agencji BTL specjalizującej się w usługach wsparcia sprzedaży, wzmocniła Joanna Jagoda, która...
Studio DN wygrało przetarg na opracowanie systemu identyfikacji wizualnej firmy Warbud. W przetargu brało udział dziewięć firm. Studio DN zajmie...
Polska Izba Artykułów Promocyjnych (PIAP) poszukuje agencji designerskiej, która wykonałaby logo stowarzyszenia. Konkurs ma charakter otwarty, a stowarzyszenie nie narzuca...
Spośród pięciu agencji reklamowych uczestniczących w przetargu Commercial Union (informowaliśmy o tym we wczorajszym DS "MMP") pozostały już tylko dwie...
Firma energetyczna STOEN prawdopodobnie zakończyła trwający od marca br. konkurs na obsługę reklamową (patrz DS "MMP" z 27 marca). Magdalena...
Rupert Murdoch, CEO News Corp., przedłuża program, który ma zapobiec przejęciu koncernu przez konkurenta - holding Johna Malone'a. Program początkowo...
Tyler Brule, założyciel magazynu "Wallpaper", planuje uruchomienie nowego tytułu "Monocle". Ma on łączyć formułę magazynu biznesowego z pismem kulturalnym. Brule...
Koncern McDonald's zaliczył bardzo udany trzeci kwartał br. Sieć istotnie zwiększyła przychody w Europie, a także odnotowała bardzo dobrą sprzedaż...
Agencja kreatywna AKQA otworzy w listopadzie br. biuro w Chinach. Decyzję taką podjęto w ramach przygotowań do olimpiady w Pekinie...
Koncern Coca-Cola zaprezentował nadspodziewanie dobre wyniki finansowe za trzeci kwartał br. Zysk wzrósł o 14 proc. w porównaniu z tym...