piątek, 3 listopada 2006
Andrzej Izraelski został dyrektorem ds. rozwoju w firmie Jutrzenka SA. Poprzednio był związany ze spółką Polski Ogród, w której pełnił...
Radio eR z Lublina dołączyło do Pakietu Niezależnych - grupy lokalnych stacji radiowych współpracujących handlowo z Eurozetem (Radio Zet, Radiostacja)....
Wczoraj wystartowała nowa kampania reklamowa RMF FM nawiązująca do zbliżających się wyborów samorządowych. Jej celem jest promocja goszczącej w stacji...
Agencja Tequila/Polska prognozuje szybki rozwój rynku eventów wizerunkowych i przejmuje od swojej spółki fieldowej Sales Link produkcję tego rodzaju projektów....
Agencja Communication Unlimited odpowiada za działania media relations dla wystawy "Tratwa Meduzy. Kobiety w sztuce izraelskiej i potwór tożsamości" organizowanej...
Mariola Raudo objęła stanowisko krajowego kierownika ds. sprzedaży w kanale tradycyjnym Nestle Ice Cream Polska, odpowiedzialnym za sprzedaż lodów. W...
Dostawca baz danych i usług dla marketingu bezpośredniego Acxiom Polska obniża ceny. Nowa oferta zawiera m.in. niższą cenę rekordu -...
Do działu strategii i client service agencji Grandes Kochonos dołączyła Dominika Zalewska. Wcześniej pracowała w Lowe GGK, była odpowiedzialna za...
Biuro Radcy Handlowego Ambasady Królestwa Hiszpanii planuje dwuletnią kampanię wizerunkową oliwek hiszpańskich. Kampania ma wzmocnić świadomość Polaków co do pochodzenia...
TVP3 wprowadza do ramówki nowy program publicystyczny "Powiększenie". Partnerem projektu jest firma badawcza Millward Brown SMG/KRC. Firma na potrzeby każdego...
Media Express, wydawca "Super Expressu", od sobotniego wydania gazety będzie dołączał kolejne tomy sagi "Grzech pierworodny". Pierwsza książka zostanie dodana...
Home.pl, dostawca usług internetowych dla małych i średnich przedsiębiorstw, rozpoczyna wydawanie magazynu "Webhosting". Ma to być kwartalnik w nakładzie 300...
Jarosław Nowak dołączył do zespołu agencji reklamowej Star Advertising. Ma odpowiadać za pozyskiwanie nowych klientów oraz przygotowywanie i realizację projektów...
Agencja public relations Partner of Promotion rozpoczęła współpracę z Gadu-Gadu SA, właścicielem komunikatora o tej samej nazwie. Gadu-Gadu planuje przeprowadzenie...
Avanssure SA, polski oddział francuskiej grupy ubezpieczeniowej Axa, rozpoczyna kampanię reklamową mającą wprowadzić na rynek nową markę ubezpieczeń Axa. W...
Beata Kowalewska obejmie stanowisko managing directora w domu mediowym Macroscope OMD. Będzie zarządzała agencją od stycznia 2007 r. Kowalewska związana...
GroupM, struktura, w której działają Mediaedge:cia, MindShare Polska i MediaCom Warszawa, rozwinie w przyszłym roku przynajmniej dwie nowe komórki. Będą...
Ignition będzie jedną z pierwszych marek, jakie zadebiutują w strukturach Omnicom Media Group (OMG). Pod tą marką działają komórki wyspecjalizowane...
Birgit Baier, która od czerwca 2006 roku jest członkiem zarządu hamburskiego biura projektowo-doradczego Lothar Böhm GmbH, została mianowana dyrektorem zarządzającym...
"Tygodnik" - taki tytuł będzie miał nowy tygodnik, nad którym pracuje zespół kierowany przez naczelnego Grzegorza Górnego, byłego naczelnego zamkniętego...
Polskie Linie Lotnicze LOT prawdopodobnie jeszcze w tym miesiącu rozpiszą przetarg mediowy, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. W grudniu bowiem kończy się...
Polskie Książki Telefoniczne szukają agencji do realizacji przyszłorocznej kampanii reklamowej. Jacek Trujnara, dyrektor marketingu PKT, potwierdził, że briefy przetargowe wysłano...
Wirtualna Polska SA prowadzi konkurs, który ma na celu wybór agencji reklamowej do obsługi najbliższych działań ATL firmy. Szczegóły projektu...
McDonald's wybrał agencję AKQA jako wiodącą w zakresie obsługi globalnego budżetu interaktywnego. AKQA wygrała przetarg, w którym konkurowało kilka agencji,...
JCDecaux wprowadza na lotniskach nośniki reklamowe wykorzystujące technologię Bluetooth. Na ekranach cyfrowych umożliwiających transmisję danych poprzez Bluetooth jako pierwszy klient...
W pierwszych trzech kwartałach br. przychody z reklam w kinach wzrosły w Wielkiej Brytanii o 11,1 proc., podczas gdy inne...
Amerykańskie dzienniki do końca sierpnia br. zanotowały 2,8-proc. spadek sprzedaży. Takie dane podało The Audit Bureau of Circulations. Niedzielne gazety...
Karen Hughes, była szefowa zarządzania marką w Visa Europe, przeszła do agencji reklamowej Publicis w Londynie, gdzie jako regional account...
MTV Networks zamierza zintensyfikować inwestycje w internet, w którym chce rywalizować z serwisami MySpace i YouTube specjalizującymi się w dotarciu...
Międzynarodowy Komitet Olimpijski poszukuje agencji, która zajmie się promocją letnich igrzysk olimpijskich Pekin 2008. Przedmiotem przetargu jest budżet wart 60...