czwartek, 9 listopada 2006
71 proc. firm korzysta z marketingu bezpośredniego - wynika z badań Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego i TNS OBOP. Inne działania BTL...
Agencja New Look Advertising na zlecenie wydawnictwa Edipresse Polska przygotowała niestandardową kampanię reklamową "Magicznej kolekcji Disneya", nowej kolekcji wydawcy. Dołączono...
Kompania Piwowarska dementuje wiadomości o wycofaniu wsparcia dla piwa Dog in the Fog. Według naszych informacji marketer wycofał się z...
"Głos Wielkopolski" i "Gazeta Poznańska" od dziś co czwartek będą dołączać odcinki kultowego edukacyjnego serialu animowanego "Był sobie człowiek". Seria...
Skype wprowadza na rynek nową wersję komunikatora - Skype 3.0. Wczoraj miała miejsce premiera zarówno globalna, jak i polska. Jak...
Nagość przyciąga uwagę do samej reklamy, ale jednocześnie powoduje spadek zapamiętywalności reklamowanego produktu - wynika z badań przeprowadzonych przez dom...
"Hot Magazine" zaczął ukazywać się także w Poznaniu. To trzecie miasto, po Warszawie i Szczecinie, w którym wydawany jest ten...
Euro RSCG Sensors realizuje projekt dla marki Nestlé - NAN, to jest mleka modyfikowanego dla niemowląt. Agencja odpowiada za prowadzenie...
Grupa Kolastyna planuje wprowadzenie na rynek nowej linii kosmetyków do pielęgnacji twarzy skierowanej do kobiet po 50. roku życia. Produkty...
Dyrekcja festiwalu Cannes Lions w Londynie przyznała Polsce trzy miejsca w składach międzynarodowych jury na 54. Festiwalu Cannes Lions w...
Miesięcznik "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) wprowadził wydanie specjalne skierowane do młodych rodziców pod tytułem "Świat Mamy". Wydawca na razie nie...
Damian Ziąber, były rzecznik prasowy firmy winiarskiej Ambra SA, przeszedł do Towarzystwa Ubezpieczeniowego "Link4" SA, gdzie został dyrektorem PR. W...
Axel Springer Polska wprowadza kolejne wydania specjalne swoich tytułów kobiecych. Właśnie wystartowała nowa seria miesięcznika "Cienie i Blaski" z opowieściami...
Pod hasłem "Gdzie indziej zapłaciłeś za dużo?" rusza nowa kampania Media Markt, sieci RTV/AGD. Najniższe ceny swoich produktów Media Markt...
Do zespołu Martis Consulting dołączyła Małgorzata Przybylska jako dyrektor zarządzający. Wcześniej pracowała jako rzecznik prasowy i szef departamentu komunikacji korporacyjnej...
Carat Polska zdecydował się na reorganizację struktur, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Wzorem m.in. brytyjskiej centrali firmy polski oddział przygotowuje się do...
Elżbieta Borsuk objęła stanowisko PR managera w Estee Lauder Aramis & Designer Fragrances. Będzie odpowiedzialna m.in. za takie marki, jak:...
Agencja Martin & Jacob specjalizująca się w marketingu agrarnym zakończyła projekt badania na temat czytelnictwa tytułów prasy branżowej wśród rolników....
Linia dodatków do ciast i deserów marki Appetita Domowe Sekrety uruchomiła nową interaktywną stronę internetową. Pod adresem www.domowesekrety.pl. zainteresowani znajdą...
Spółka TVN ogłosiła wyniki finansowe za III kwartał br. W tym okresie przychody netto spółki wzrosły o 24 proc. do...
Polonia Indoor Advertising (PIA) poszerzyła swoją ofertę o nowy produkt - pakiet dedykowany Kinoman. - Pakiet ten jest zestawem umożliwiającym...
Sodexho Pass Polska wystartował z kampanią świąteczną. Firma wprowadziła do oferty Mix Podarunków, czyli zestaw bonów składający się z Kuponów...
Francuzi uruchomią na początku grudnia własny kanał informacyjny France24, który ma być konkurentem dla takich stacji jak CNN czy BBC....
Nokia rozpoczyna kampanię reklamową telefonów komórkowych z funkcją odtwarzania muzyki. Kampania obejmie zasięgiem telewizję, prasę i outdoor. Choć przygotowana została...
Od 6 listopada klienci Lukas Banku korzystać mogą z nowego produktu oszczędnościowego. Jest nim pakiet Zyskowny Duet, czyli połączenie lokaty...
Danone postanowił usystematyzować linie smakowe marki Fantasia, jednego ze swoich najpopularniejszych brandów. Na rynku pojawił się efekt tych działań -...
Firma Lisner przygotowała promocję konsumencką, w której do zdobycia jest kolekcja magnesów oraz tablica magnetyczna. Opracowanie komunikacyjne i kreację materiałów...
DD Media, wydawca bezpłatnego tygodnika "Dzień dobry", prowadzi rozmowy z inwestorami. Rozstrzygnięcie pertraktacji spodziewane jest najdalej za trzy tygodnie, o...
Serwisy IVP.pl i Ogniwo.net nawiązały współpracę w zakresie wzajemnej promocji. Użytkownicy IVP.pl będą mogli zapisać się za jego pośrednictwem w...
Agencja public relations Walk & Talk, która rozpoczęła właśnie działalność, należy do grupy marketingowej Walk Group. Jej szefem został Przemysław...
ClickAd wprowadził do swojego portfolio nowe narzędzie - AdImprove. Służy ono do optymalizacji kampanii internetowych i usprawnienia procesu doboru witryn...
W nawiązaniu do informacji opublikowanej w DS "MMP" z 7 listopada br. o kampanii reklamowej notebooków firmy Asus wyjaśniamy, że...
PKN Orlen prowadzi przetarg, którego celem jest wybór agencji do strategicznej obsługi marki Orlen. Dariusz Kaniewski z działu zakupów PKN...
Firma TBD SA, producent farb, prowadzi przetarg reklamowy, w wyniku którego chce wyłonić agencję do obsługi ATL farb marki Jedynka....
Wirtualna Polska SA rozstrzygnęła konkurs, który miał na celu wybór agencji reklamowej do obsługi działań ATL firmy. Szczegóły projektu nie...
Bank PKO BP finalizuje swój przetarg fullservice'owy. Jak powiedział nam Marek Kłuciński, dyrektor departamentu komunikacji i promocji banku, propozycje agencji...
Nowe opakowanie ginu Beefeater ma zatrzymać spadek sprzedaży. Właściciel brandu Pernod Ricard zlecił agencji Design Bridge odświeżenie marki. Ostatnie modyfikacje...
Koncern medialny Metro International, wydawca edycji bezpłatnego "Metra", a w Polsce - "Metropolu", został wpisany do "Księgi rekordów Guinnessa" jako...
Browar InBev rozpisał międzynarodowy przetarg na obsługę mediową. Konkurs ma charakter kosztowy. Wartość brytyjskiego budżetu szacowana jest na 20 mln...
Wyniki finansowe Vivendi Universal za III kwartał br. są poniżej oczekiwań rynku. Przychody ze sprzedaży koncernu wyniosły w okresie lipiec-wrzesień...
Allen Rosenshine, od 7 lat chairman BBDO, jeden z założycieli holdingu Omnicom Group, po 41 latach pracy zamierza przejść na...
Toyota Motor podniosła swoje prognozy dotyczące rocznych zysków po wyjątkowo dobrym trzecim kwartale br. Zysk operacyjny Toyoty w trzecim kwartale...
Amerykański koncern motoryzacyjny General Motors podpisał umowę z siecią kablową Comcast związaną ze sponsoringiem programów w ramach usługi VoD -...
Bernd Pischetsrieder, CEO Volkswagena, odejdzie ze stanowiska pod koniec bieżącego roku, a więc zaledwie 6 miesięcy po odnowieniu kontraktu. Zastąpi...
Francuska firma reklamy zewnętrznej JCDecaux wyraziła oficjalne zainteresowanie przejęciem jednego z głównych konkurentów na rynku globalnym, amerykańskiej spółki Clear Channel...