czwartek, 23 listopada 2006
Tesco może przejąć Leader Price'a. Zdaniem Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) transakcja ta nie wpłynie negatywnie na konkurencję na...
Agencja Media SKOK na zlecenie Krajowej Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej i SKOK-u im. Franciszka Stefczyka przygotowała drugą odsłonę kampanii reklamowej pod...
Agencja reklamowa DDB Warszawa realizuje wspólnie z polską firmą doradczą The White Space Consulting projekt audytorski. Jego celem jest analiza...
W agencji Grupa Fresh pojawiły się dwie nowe osoby. Justyna Marek zasiliła dział new business, natomiast Andrzej Bartkowiak został copywriterem....
Do połowy stycznia można zgłaszać prace do 8. edycji konkursu reklamy drukowanej AdPrint. Rumuński AdPrint jest od 3 lat festiwalem...
Ziołopex, producent przypraw, prowadzi przedświąteczną kampanię wizerunkową marki Appetita. 8-sekundowe billboardy sponsorskie prezentujące przyprawy jednorodne Appetita oraz osobno przyprawę Warzywną...
Projektantka mody Ewa Minge nawiązała współpracę z producentem farb Polifarb Cieszyn Wrocław. Ma realizować projekt dla marki Dekoral. Pod koniec...
Agencja MMD Polska rozpoczęła obsługę PR firmy Cemex, globalnego producenta cementu, betonu towarowego i kruszyw. MMD zajmie się doradztwem w...
Podczas 20. edycji międzynarodowego konkursu reklamy Epica w Paryżu doszło do preselekcji zgłoszonych prac. W finale weźmie udział 19 reklam...
Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy planuje w przyszłym roku dużą kampanię informującą, jak konsumenci, odbiorcy reklam mogą skarżyć się na reklamy,...
W uzupełnieniu wiadomości z 17 listopada br. informujemy, że w działania dla OKI Printing Solutions zaangażowana jest także agencja Men...
Martyna Wojciechowska, podróżniczka i dziennikarka telewizyjna, zostanie nową redaktor naczelną polskiej edycji magazynów "National Geographic" oraz "National Geographic Traveler" (G+J...
Agencja DSK przygotuje kampanię Calibrum, preparatu multiwitaminowego firmy Zentiva. Kampania będzie prowadzona w prasie i poprzez materiały BTL. Ma promować...
Sieć handlowa Lewiatan prowadzi swoją pierwszą telewizyjną kampanię wizerunkową. Główne hasło to "Lewiatan - twój dobry sąsiad". Kampania obejmuje TVP1,...
Panasonic Polska rozpoczął kampanię reklamową telefonów bezprzewodowych Dect, która potrwa do połowy grudnia. Po raz pierwszy w przypadku tych produktów...
Szwedzka firma Wayne's Coffee uruchomiła swój pierwszy bar w Warszawie. - Nasz dalszy rozwój będzie zależał od tempa, w jakim...
Wydawnictwo Plantpress przejmie od początku przyszłego roku wydawanie rolniczych tytułów Przedsiębiorstwa Wydawniczego "Rzeczpospolita" SA (PWR SA). Plantpress jest spółką zależną...
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podjęła uchwałę w sprawie udzielenia koncesji kanałowi tematycznemu nadawcy publicznego TVP Historia. Będzie to kanał...
Dariusz Trzciński obejmie od początku grudnia br. funkcję dyrektora działu reklamy wydawnictwa Prószyński Media. Jest to nowe stanowisko w strukturach...
Producent słodyczy ZPC Mieszko SA uruchomił nową stronę internetową firmy. Nowa witryna ma wspierać nowoczesny wizerunek marketera jako eksperta od...
Agencja reklamowa New Communications, która jest jedynym w Polsce partnerem organizacji Superbrands (nagradza co roku najsilniejsze i najbardziej wyraziste marki...
Firma reklamy zewnętrznej AMS SA rozpoczęła drugą edycję programu marketingowego "Bramy kraju" poświęconego wizerunkowi miast i regionów. Projekt ma na...
Rafał Betlejewski, współzałożyciel agencji reklamowej Koledzy, przygotowuje event artystyczny w Nowym Jorku. Jego projekt realizowany pod hasłem "I Like You...
Kompania Piwowarska realizuje kolejny etap kampanii reklamowej mający na celu wsparcie wizerunku marki Tyskie. W telewizji emitowany jest nowy spot...
Telewizja Polsat i Cyfrowy Polsat, operator platformy cyfrowej, połączyły siły w zakresie wprowadzenia technologii HD (telewizji wysokiej rozdzielczości). Polsat podpisał...
Sony Ericsson wprowadza nową tożsamość i komunikację marki, która ma uczynić ją mniej technologiczną, a bardziej "ludzką" i emocjonalną. Nowa...
Wojciech Bącal objął stanowisko dyrektora marketingu w Pixelate Ventures. Firma ta jest właścicielem młodzieżowego serwisu społecznościowego Epuls.pl. Bącal będzie odpowiedzialny...
Aneta Rajca, media manager, rozstaje się z domem mediowym Universal McCann. Związana od dziesięciu lat z branżą reklamy w McCannie...
Zgodnie z zapowiedziami Polkomtel SA, operator sieci komórkowej Plus, rozpoczyna przetarg na obsługę swojego budżetu mediowego od przyszłego roku. W...
Dom mediowy Vizeum będzie planował i kupował media do najbliższej kampanii mleka Łaciate. Ewa Gromadzka, dyr. marketingu Polmleku, producenta Łaciatego,...
Firma Castrol, producent paliwa, olejów samochodowych i akcesoriów motoryzacyjnych, podpisała umowę z Europejską Federacją Piłkarską UEFA na sponsorowanie rozgrywek mistrzostw...
Serwis społecznościowy MySpace szuka partnerów w Europie do projektu mobilnego. Chodzi o umowy dystrybucyjne z operatorami, którzy zapewnią mobilny dostęp...
Lagardere, największy francuski wydawca, przejmuje Sportfive, agencję marketingu sportowego. To największa w Europie firma wyspecjalizowana w marketingu związanym z futbolem...
MTV Networks International (MTVNI) bada świat młodych konsumentów mediów w różnych krajach. Badanie ma pokazać upodobania związane m.in. z modą,...
Wycena akcji Google'a przekroczyła granicę 500 dol., po raz pierwszy w krótkiej historii tego koncernu. Cena akcji Google'a wzrosła w...