piątek, 24 listopada 2006
Radio Eska Śląsk w związku z ogłoszoną żałobą narodową wstrzymała do odwołania emisję reklam. W pozostałych stacjach radiowych należących do...
Agencja marketing services IQ Marketing prowadzi animacje sprzedaży dla ciastek Dr.Oetker. Projekt dotyczy nowej linii produktów - limitowanej serii świątecznych...
Aleksandra Kwaśniewska dołączyła do zespołu redakcyjnego programu "Dzień dobry TVN". W roli prezenterki zadebiutuje w jego najbliższym niedzielnym wydaniu. Co...
Michał Figurski, redaktor naczelny Antyradia 94 FM, został honorowym ambasadorem koreańskich samochodów marki SsangYong w Polsce. Będzie utrwalał prestiż marki...
W firmie Hipp Polska w związku z jej dynamicznym rozwojem zaszły zmiany w obrębie działu marketingu i podziału obowiązków. Beata...
Poznańska agencja marketing services Peppermint w ciągu trzech miesięcy zbuduje struktury warszawskiego biura. - Do lutego chcemy zatrudnić około 10...
Firma Fashion Group zwiększyła format kwartalnika "Fashion Magazine". Jednocześnie wydawca rozpoczął dodawanie do pisma płyt DVD. Z najnowszym wydaniem magazynu...
W hotelu Le Regina w Warszawie podczas gali konkursu rozdano statuetki Arts & Business Awards 2006. Nagrodzono najlepsze projekty sponsoringowe...
Axel Springer jest bliski sfinalizowania rozmów z Polsatem na temat zakupu 25 proc. udziałów w stacji Zygmunta Solorza-Żaka. Niemiecka centrala...
Agencja Taxi-Ad Polska prowadzi projekt dla domu mediowego Media Group. 700 taksówek w Warszawie oraz 250 na Śląsku dystrybuować będzie...
Izabela Bochenek w Edipresse Polska obejmie stanowisko zastępcy dyrektora zarządzającego i z ramienia zarządu będzie odpowiedzialna za pion pism poradnikowych...
Patrycja Sass, kierownik ds. public relations w Eniro Polska Sp. z o.o., wydawcy "Panoramy Firm", odchodzi z firmy. Jej dalsze...
Iwona Błońska-Orzoł awansowała na stanowisko menedżera marki Ibuprom w US Pharmacii. Zastąpiła Andrzeja Gbura, który rozstał się z firmą. Iwona...
4 grudnia nastąpi fuzja "Głosu Wielkopolskiego" i "Gazety Poznańskiej". Nowa gazeta będzie mieć tytuł "Głos Wielkopolski". Obok głównej winiety zachowana...
Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji Warta rozpoczęło kampanię reklamową ubezpieczeń komunikacyjnych, w której, podobnie jak w ub.r. i latem br., kieruje...
Media Express po raz kolejny dołączy do "Super Expressu" karty do gry z karykaturami polityków. Akcja ruszy w najbliższy poniedziałek...
Marcin Ośmiałowski, dyrektor biura reklamy "Pulsu Biznesu" (Bonnier Business Polska), zostanie szefem reklamy "Dziennika" (Axel Springer Polska), o czym dowiedzieliśmy...
Trzy kolejne poniedziałkowe wydania "Pulsu Biznesu" (Bonnier Business Polska) w grudniu, to jest z 4, 11 i 18 grudnia, ukażą...
"Rzeczpospolita" wprowadza nowości w ofercie dla prenumeratorów oraz ogłosi wyniki 3. edycji rankingu najcenniejszych polskich marek Marqa 2006. Jak informuje...
W strukturach Aegis Media powstaje dywizja zajmująca się pozyskiwaniem nowego biznesu. Ma obsługiwać Carat Polska i Vizeum, czyli domy mediowe...
Na liście finalistów, czyli prac, które będą rywalizowały o nagrody w konkursie Epica, znalazło się łącznie 13 finalistów z Polski....
Best Marketing Promotion Agency, agencja specjalizująca się w reklamie kinowej, uzyskała certyfikat ISO 9001:2000 potwierdzający wdrożenie systemu zarządzania jakością zgodnie...
CAM Media realizuje dla marki Winiary ogólnopolską przedświąteczną kampanię w super- i hipermarketach. Informacja o zorganizowanej dla klientów Winiar loterii...
Agencja reklamowa Henyo Behrendt zamierza wprowadzić zmiany w strukturze firmy. Ma to związek z utratą obsługi budżetu reklamowego marki odzieżowej...
W nawiązaniu do informacji z wczorajszego DS "MMP" o zwycięstwie Vizeum w przetargu na obsługę marki Łaciate wyjaśniamy, że jego...
W związku z rozwojem do zespołu agencji reklamowej IMIGe Poland dołączyły nowe osoby. Tomasz Lubierski objął stanowisko dyrektora sprzedaży, wcześniej...
Semax prowadzi przetarg na fullservice'ową obsługę marki odzieżowej Deep i dziecięcej Hot Oil. Liczba i nazwy agencji biorących udział w...
ARRS Effectica wygrała przetarg na obsługę marki odzieży dziecięcej 5-10-15 z portfolio Komeksu. Agencja ma opracować strategię marki i zrealizować...
Firma farmaceutyczna GlaxoSmithKline powierzyła DDB Warszawa obsługę budżetu reklamowego leku przeciwbólowego OTC Ketoprom, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Przedstawiciele agencji i marketera...
Agencja McCann Erickson wygrał przetarg na obsługę wartego 12 mln funtów budżetu reklamowego Heinza, w tym marek Heinz Tomato Ketchup...
DaimlerChrysler w Wielkiej Brytanii zamierza potroić swój budżet e-marketingowy. Ten skok odbędzie się kosztem innych mediów, producent samochodów okroi nieco...
Kraft Foods w USA zdecydował się odwołać Barbarę Ford ze stanowiska VP global advertising services. Decyzja stanowi jeden z elementów...
Agencja Taxi Media należąca do Clear Channel wprowadziła rozwiązanie mające na celu identyfikację odbiorców reklam w taksówkach. Połączenie kwestionariusza dla...
MPG, międzynarodowa sieć domów mediowych, otwiera trzy nowe biura. Debiutują MPG Azerbejdżan, MPG Kazachstan i MPG Białoruś. Poszerzenie sieci w...
Firma energetyczna EDF rozstrzygnęła trwający od czerwca przetarg i do obsługi swojego europejskiego budżetu kreatywnego (wartego 80 mln euro) w...