czwartek, 30 listopada 2006
"Mieszko - królestwo nadzienia" - pod tym hasłem ruszy na początku grudnia kolejna odsłona kampanii reklamowej pralin Mieszko SA. Ma...
Dawid Wąsowicz dołączył do działu marketingu firmy PPH Prymat. Objął stanowisko senior brand managera marki Prymat. Wąsowicz pracował do niedawna...
Polskie firmy reklamowe zgłosiły 68 prac na tegoroczną 19. edycję konkursu Eurobest Awards. Reklamy zostały zgłoszone przez osiem firm, w...
Joanna Rewaj, dyrektor departamentu strategii i tożsamości marki w Telekomunikacji Polskiej SA (TP), odchodzi z firmy, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Była...
Spółka Canal Plus Cyfrowy rozpoczyna kampanię wizerunkową informującą o wprowadzeniu przez stację Canal Plus technologii wysokiej rozdzielczości (HDTV). Spot telewizyjny...
Jeronimo Martins, właściciel sieci dyskontów spożywczych Biedronka, chce uruchomić w Polsce sieć apteczną. Pedro Pereira da Silva, dyr. generalny Jeronimo...
Cennik reklamowy Dziennika online, internetowego serwisu informacyjnego "Dziennika" (Axel Springer Polska) uruchomionego w miniony wtorek, zawiera podstawową pozycję, czyli billboard...
Ziołopex zmienia pozycjonowanie marki przypraw Appetita. Plasowana w segmencie masowym na półce value Appetitta przesuwa się o oczko wyżej. Przyprawy...
Polskie Centrum Marketingowe (PCM) prowadzi akcję promocyjną swoich baz danych. W ramach promocji firma gwarantuje bezpłatny dobór rekordów, a po...
AWR "Wprost" przygotowało dodatki świąteczno-noworoczne do tygodnika "Wprost" i miesięcznika "Mój Pies". Aktualny numer "Wprost" ukazał się z 68-stronicową publikacją...
Hipp rozpoczął kampanię ekologicznych produktów spożywczych Bio adresowanych do niemowląt i dzieci. Obejmuje ona m.in. cykl advertoriali zaprojektowanych przez agencję...
Agencja IQ Marketing wygrała międzynarodowy przetarg strategiczny na koncepcję nowej platformy promocyjnej dla marki Rexona na najbliższe lata. Agencje uczestniczące...
Axel Springer Polska przygotował reedycję drugiego, a pierwszego płatnego tomu - rocznika 1983 "Przebojowej Kolekcji Dziennika i radiowej Trójki", która...
Magda Kosakowska, dotychczasowy group account manager w firmie marketing services Peppermint, rozpocznie pracę w agencji interaktywnej White Open powiązanej kapitałowo...
Wirtualna Polska rozstrzygnęła konkurs Imperatory na najlepszą grę komputerową. Była to szósta edycja corocznego konkursu. Najwięcej statuetek Imperatora w tym...
Decyzją zarządu Telewizji Polskiej SA Marek Pasiuta został pełnomocnikiem spółki do spraw utworzenia nowej jednostki organizacyjnej - Agencji Produkcji Telewizyjnej...
W agencji Great Open House pojawiło się czterech junior account executives. Stanowiska w dziale client service'u objęli: Anna Zając, Magdalena...
Bartłomiej Szołajski dołączył do zespołu kreacji agencji Gruppa66 Ogilvy. Objął stanowisko copywritera, będzie pracował w teamie z Grzegorzem Ścieszką, art...
Tomasz Szymchel został nowym kierownikiem zespołu rzecznika prasowego Telewizji Polskiej SA. Zastąpił Jarosława Szczepańskiego, który odszedł z TVP. Do obowiązków...
Dom mediowy MediaCom Warszawa od nowego roku przejmie od PanMedia Western obsługę budżetu mediowego Pioneer Pekao TFI, największego na rynku...
Zapadły już decyzje dotyczące przyznawania dyplomów finalistom 20. edycji konkursu reklamowego Epica. Zadecydowano, że w kategoriach reklam printowych i internetowych...
Polskie Linie Lotnicze LOT rozesłały właśnie briefy w przetargu dotyczącym obsługi swojego budżetu w zakresie planowania i zakupu mediów. Do...
Walmark, firma farmaceutyczna, prowadzi przegląd ofert domów mediowych. Jego wynik przesądzi o obsłudze przyszłorocznego budżetu mediowego producenta. Obecnie pracuje dla...
Agencja Lighthouse Consultants nawiązała współpracę z firmą deweloperską Pirelli Pekao Real Estate w wyniku wygranego przetargu. Lighthouse będzie świadczyć usługi...
Vistula & Wólczanka SA (V&W) prowadzi przetarg, którego celem jest wybór agencji ATL. Wybrana agencja będzie odpowiedzialna za przygotowanie kampanii...
W listopadzie ruszyła światowa kampania marki Campari pt. "Hotel Campari", której twarzą jest Salma Hayek. Obejmie ona prasę, telewizję, internet....
Grupa badawcza VNU tworzy strukturę Nielsen Connect. Jej zadaniem będzie zbieranie i analiza danych o konsumentach ze spółek VNU na...
Brytyjski klub piłkarski Chelsea wspólnie z telewizją Premium TV uruchomiły nową witrynę internetową, która ma zapewnić kibicom dostęp szerokopasmowy i...
BBC World wybrała Annabel Cameron na stanowisko nowego szefa marketingu. Cameron będzie odpowiadała m.in. za przygotowywanie planów marketingowych związanych z...
Hotels.com, wyszukiwarka wakacyjnych ofert, zaobserwował wzrost zainteresowania hotelami w Kazachstanie o 300 proc., po tym jak ukazał się film "Borat:...
Ann Fudge, która w 2003 r. objęła stanowisko chairmana i CEO Young & Rubicam Brands, z końcem br. przechodzi na...
Producent opon Michelin rozpoczął prasowo-internetową kampanię reklamową we Francji, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Japonii, Chinach, Brazylii i Stanach Zjednoczonych,...