piątek, 15 grudnia 2006
Ruszyła kampania Centrum AZ i Centrum Silver, która wspiera sprzedaż świątecznego zestawu produktów firmy Wyeth. Za kreację odpowiada agencja Grey...
"Metro", bezpłatny dziennik Agory, wprowadza od dziś nowy piątkowy dodatek kulturalny "Metro City", będący przewodnikiem kulturalnym po weekendowym życiu w...
Mediatak, dom prasy regionalnej poinformował, że w okresie IX-XI br. sprzedał 108 pakietów ogólnopolskich BIG. Jest to według Mediatak o...
Z dzisiejszym wydaniem "Gazety Wyborczej" (Agora SA) można kupić DVD z filmem "Pinokio" z Roberto Benignim, będącym najdroższą produkcją i...
Agencja Imago Public Relations rozszerzyła współpracę z The Outlet Company, właścicielem sieci centrów Fashion House Outlet Centre w Polsce. Po...
Tygodnik "Wprost" (AWR "Wprost") po raz pierwszy ukaże się z filmem na DVD. Płyta z "Opowieścią wigilijną" będzie dołączona do...
Szymon Augustyniak i Sławomir Rogowski stworzą zespół kreatywny nowo utworzonego warszawskiego oddziału agencji marketing services Peppermint. Ostatnio pracowali w agencji...
Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych rozpoczęła kampanię gospodarczą Polski w BBC. Do świąt Bożego Narodzenia wyświetlonych zostanie 200 30-sek....
W kilkudziesięciu centrach handlowych i wybranych kinach w całej Polsce pojawiły się ekspozycje Skody Roomster (Skoda Auto Polska). To część...
Monika Szot i Michał Siniarski, dotychczas media managerowie ZenithOptimedia, awansowali na stanowiska account directorów. Oprócz pracy dla dotychczasowych klientów (Szot...
Optimum Public Relations rozpoczęła współpracę z firmą Wamed, producentem specjalistycznego sprzętu medycznego i laboratoryjnego. Współpraca obejmuje działania media relations oraz...
Pb.pl - serwis internetowy "Pulsu Biznesu" (Bonnier Business Polska) - wprowadził gruntowne zmiany w funkcjonalności portalu i odświeżył jego szatę...
Grupa REWE zakończyła rebranding 22 supermarketów MiniMal na Billa. Tym samym brand Billa wrócił na polski rynek po 5 latach...
CR Media Consulting zaprezentowała w formie przedpremierowego pokazu internetowy portal nowej generacji - PINO.pl. Portal integruje już funkcjonujące serwisy. W...
Jaromir Sroga będzie dyrektorem RRM, domu sprzedaży Radia Zet i Radiostacji. Przejmie obowiązki Krzysztofa Jaworskiego, który rozstaje się ze spółką...
Sieć McDonald's rozpoczyna nową promocję skierowaną do dzieci i nawiązującą do nowego filmu wytwórni DreamWorks "Wpuszczony w kanał". Do każdego...
Wydawnictwo Motor-Presse Polska zamierza w przyszłym roku wydać siedem specjalnych magazynów, sprzedawanych pod marką miesięcznika "Men's Health". Obecnie na rynku...
Mariusz Kuziak, wieloletni dyrektor marketingu portalu Interia.pl, który miał objąć stanowisko szefa działu analiz, odchodzi, gdyż firma nie przedłużyła z...
Polskie Centrum Marketingowe (PCM) otwiera nowy oddział call center w Lublinie. Powstanie w nim 120 stanowisk telemarketerskich. Będą one obsługiwane...
Agencja reklamowa BrandStorm ma podjąć współpracę w zakresie obsługi marki amerykańskich lakierów samochodowych z portfolio PPG Industries Inc., dowiedzieliśmy się...
Marcin Młodziński objął stanowisko senior account managera w agencji marketingu medycznego HealthWay. Jego zatrudnienie wiąże się z rozwojem agencji i...
Barbara Janik obejmie 1 stycznia 2007 r. funkcję menedżera ds. promocji ponadregionalnego radia Tok FM. To nowe stanowisko w rozgłośni....
Tomasz Patryn został senior brand managerem w dziale marketingu Cadbury Wedel. Odpowiada za cukierki, chałwę i sezamki. Ostatnio Patryn był...
Mikołaj Szelc objął stanowisko junior brand managera w dziale marketingu firmy Hortex Holding. Jest odpowiedzialny za takie marki produktów, jak:...
Firma Getzzz Polska produkująca ekskluzywną pościel założona przez Wojciecha Borowskiego, byłego dyr. zarządzającego McCann Erickson, wystartowała z działaniami promocyjnymi. W...
Telewizja TVN mimo wcześniejszych zapowiedzi zdecydowała się jednak na kontynuację produkcji i emisji "Magdy M.". Zdjęcia do czwartej serii serialu...
VFP Communications (wydawca "Media & Marketing Polska") zakupiło od katowickiej spółki Business Media Group dwumiesięcznik "Business Media". Zarząd VFP poinformował,...
Styczniowy "Forbes" (Axel Springer Polska) w promocji poleca przedruk tekstu ze swojej rosyjskiej edycji. Chodzi o kontrowersyjny, okładkowy artykuł o...
Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej (PSSB) wyłoniło nowy zarząd i komisję rewizyjną. Przewodniczącym zarządu został wybrany ponownie John P. Higson, wiceprezes...
Onet.pl już po raz drugi ogłosił konkurs na najlepszy blog. Podobnie jak w roku ubiegłym wyboru najlepszych blogów dokonają internauci...
Anna Szymańska-Piper i Katarzyna Joanna Siennicka dołączyły do grona badaczy Izmałkowa Consulting. Anna Szymańska-Piper pracowała w dziale szkoleń Sun Microsystems,...
Media-Saturn Holding Polska Sp. z o.o., właściciel sieci marketów z elektroniką użytkową Saturn, rozpisze przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną tej marki....
Bank Ochrony Środowiska zakończył procedury konkursowe, których celem był wybór agencji ATL i BTL do całościowej obsługi (patrz DS "MMP"...
Discovery prowadzi przetarg na obsługę mediową. Zakończy go w pierwszych dniach stycznia, do tego czasu nie ujawnia informacji nt. konkursu....
PTK Centertel, operator sieci Orange, przeprowadza przetarg, którego celem ma być wybranie agencji do obsługi działań internetowych. W przetargu biorą...
Richard Lee - szef reklamy Pepsi w Chinach - obejmie stanowisko w USA. Jego dokładna pozycja nie została jeszcze zakomunikowana....
Linda Smith, która od dziesięciu miesięcy kieruje Starcom UK, zapowiedziała, że zwiększy nacisk na planowanie mediów cyfrowych. Tym samym menedżerowie...
Jetix Europe opublikował wyniki badań zachowań konsumenckich dzieci w wieku 7-14 lat w 10 europejskich krajach. Z internetu korzystają one...
Tradycyjne media tracą swoją efektywność, w komunikacji marketingowej są zastępowane innymi kanałami komunikacji - wynika z najnowszego raportu agencji public...
Firmy reklamy zewnętrznej Clear Channel Outdoor i Cemusa będą wspólnie obsługiwać system mebli miejskich w stolicy Hiszpanii Madrycie. Kontrakt z...
Bob Kraut, dyrektor ds. marketingu marki i reklamy General Motors na terenie Ameryki Północnej, odchodzi z firmy. W GM przepracował...
Regulacje dotyczące lokowania produktu (product placement) w europejskich programach telewizyjnych są wyrażone w dokumencie "Audiovisual Media Services Directive". W myśl...