poniedziałek, 22 stycznia 2007
Firma paliwowa PKN Orlen prowadzi zakrojone na dużą skalę działania reklamowe wokół sponsorowania przez markę Orlen teamu startującego w Rajdzie...
Dział research & development domu mediowego ZenithOptimedia realizuje projekt badawczy Touchpoints dla koncernu L'Oreal Polska. Jego celem jest ewaluacja dotychczasowych...
Telewizja Polsat szuka agencji kreatywnej, która przygotuje kampanię wspierającą wiosenną ramówkę stacji - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Szczegóły na temat konkursu...
Bogusław Wołoszański szuka agencji public relations, która zajmie się komunikacją związaną z jego wizerunkiem. Szczegóły nie są znane. Informacji nie...
Instytut Wzornictwa Przemysłowego (IWP) podjął decyzję o redesignie logo i opracowaniu identyfikacji wizualnej organizacji. Instytut powrócił do pierwotnego znaku zaprojektowanego...
Monika Klama, do tej pory brand manager marki Tyskie, rozpoczęła pracę jako dyr. strategiczny agencji Peppermint. Maciej Mitoraj, partner zarządzający...
Totalizator Sportowy, czyli państwowy monopolista w dziedzinie gier liczbowych, ma nowego, trzeciego w ciągu pół roku, szefa marketingu. Nowym dyrektorem...
Agencja reklamowa S4 będzie obsługiwać program lojalnościowy sieci hipermarketów Real. Program ten Real przejmuje od sieci Geant w związku z...
Telewizja Polsat w ramach umowy z Polskim Związkiem Piłki Ręcznej nabyła wyłączne prawa do transmisji meczów polskiej reprezentacji męskiej i...
Norbert Kałużny dołączył do zespołu ZenithOptimedia Group. Jest media managerem w zespole obsługującym budżet mediowy Reckitt Benckisera. Norbert Kałużny przeszedł...
Agnieszka Dubik, koordynator ds. PR i patronatów w Platformie Mediowej "Point Group" (PMPG), odchodzi z firmy. Nie ujawnia swoich dalszych...
Firma OKI Printing Solutions rozpoczęła kampanię reklamową nowej serii drukarek C8600. Promuje ich cechy takie jak: nowe opcje wydruku, prawie...
W najbliższych tygodniach zadebiutuje na rynku Magic Touch, ambientmediowa dywizja grupy Aegis. W pierwszym okresie swojej działalności będzie funkcjonowała jako...
Karol Brzozowski, kierownik działu promocji i PR tygodnika "Polityka" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy), odchodzi z wydawnictwa. Obejmie teraz stanowisko senior brand...
Specjalną gazetę targową "Muratorplus.pl" wydało z okazji Międzynarodowych Targów Budownictwa "Budma" 2007 Wydawnictwo Murator. Publikacja ukaże się po raz pierwszy....
Producent makaronu Goliard w połowie lutego ruszy z ogólnopolską kampanią outdoorową i konsumenckim konkursem SMS-owym. Goliard chce w ten sposób...
Maciej Grochowski, senior copywriter, i Andrzej Mrozowski, senior art director, zakończyli współpracę z agencją Testardo Red Cell. Redukcje zatrudnienia zespołu...
Mariusz Kostera, dyr. departamentu wsparcia marketingowego, i Federic Bunge, szef pionu marketingu bankowości detalicznej, zakończyli pracę w Citibanku Handlowym. Według...
Firma Prymat rozpoczyna ekspansję w nowym segmencie - rynku zup w proszku. Począwszy od stycznia br., oferuje sześć najpopularniejszych smaków...
"Praca i Zdrowie. Polskie forum ochrony pracy" jest nowym miesięcznikiem specjalistycznym poświęconym medycynie i ochronie pracy. Już ukazał się numer...
Magdalena Lumińska została associate directorem public affairs w agencji Feedback/Hill & Knowlton. Przez ostatnie trzy lata pracowała w biurze Hill...
Agencja reklamowa Elżbieta Pełka Creative Services rozpoczęła współpracę z Hasbro Poland Sp. z o.o., dystrybutorem zabawek i gier planszowych. E.P....
Bakoma SA rozpocznie 26 stycznia telewizyjną kampanię deseru Satino. Potrwa do końca marca. Spot zatytułowany "Chwila dla zmysłów" będzie emitowany...
Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce ma dwóch nowych członków wspierających - szeregi organizacji zasiliły ostatnio agencja reklamowa Scholz &...
Anna Mogilnicka-Pojda została broadcast producentem w agencji reklamowej DDB Warszawa. Karierę zawodową rozpoczęła w 2002 roku, kiedy została asystentką kierownika...
Agencja reklamowa BrandStorm ICOM wygrała przetarg organizowany przez Tunezyjski Urząd ds. Turystyki. Oznacza to przedłużenie współpracy z tą organizacją, dla...
Toyota znów będzie reklamowała się przy relacjach z Super Bowl. Według źródeł zbliżonych do marketera wykupiła dwa 30-sekundowe spoty przy...
Mary Minnick, wiceprezes ds. marketingu Coca-Coli, opuści firmę w marcu. Jej kandydatura była brana pod uwagę przy procesie wyboru nowego...
Według Zentralverbands der Werbewirtschaft (ZAW) wydatki reklamowe na rynku niemieckim wzrosły w 2006 r. o 2 proc. Osiągnęły w ubiegłym...
VNU, największa światowa firma badająca rynek, zmienia nazwę na Nielsen Co. Zdaniem kierownictwa firmy Nielsen to jeden z najlepiej rozpoznawalnych...
Agencja DNA wygrała globalny budżet na działania interaktywne producenta toreb podróżnych Samsonite. Na krótkiej liście były również agencje: LBi, AKQA...
Maurice Levy, chief executive i chairman Publicis Groupe, zapowiada dalsze inwestycje grupy w spółki działające w obszarze internetu. Największym wydatkiem,...
Agencja reklamowa M&C Saatchi zrealizowała pierwszą paneuropejską kampanię społeczną poświęconą ochronie środowiska. Jej celem jest wzrost świadomości dotyczącej zmian klimatycznych....