wtorek, 23 stycznia 2007
Na 812 mln zł szacuje wartość telewizyjnych ekspozycji sponsorskich przy zawodowach sportowych w 2006 r. firma Media-Sport.pl. Jej przedstawiciele są...
Gadu-Gadu SA zamierza pozyskać z publicznej oferty ok. 75 mln zł. Zapisy na akcje zostaną przeprowadzone w dniach 2-12 lutego...
Sieć multipleksów Multikino i agencja reklamowa TakeFive uznają zarzuty agencji reklamowej Young & Rubicam dotyczące podobieństw realizowanej kampanii reklamowej z...
W dziale komunikacji i PR firmy Ahold Polska nastąpiły zmiany personalne. Justyna Głąb awansowała na stanowisko menedżera ds. komunikacji i...
Ze względu na aktualną kryzysową sytuację wokół polskiej piłki telewizja Canal Plus podjęła decyzję o odwołaniu planowanej na 26 lutego...
Agencja public relations Partner of Promotion rozpoczyna współpracę z korporacją Emerson Network Power - dostawcą rozwiązań łączących technologię i inżynierię,...
Firma CEDC będzie dystrybutorem produktów Gruppo Campari w Polsce - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Są wśród nich takie marki alkoholi, jak:...
Stowarzyszenie Agencji Reklamowych (SAR) i ProMarka zakończyły prace nad Kodeksem Dobrych Praktyk Audytu Mediowego. Powstał on w oparciu o tłumaczenie...
Rusza trzecia edycja programu marketingowego Produkt Roku - Wybór Konsumentów. Tworzą go dwa zasadnicze elementy: badanie opinii konsumentów na temat...
Spółka GTI, największy diler sieci komórkowej Orange (PTK Centertel), zorganizował konkurs pod nazwą "Miesiąc kawowy". Osoby, które do końca stycznia...
Agencja reklamowa Ad Fabrika FCB, która w ub.r. obsługiwała kilka marek piwa z portfolio Royal Unibrew Polska (Strzelec, Brok, Rybnickie),...
Ruch SA rozszerzy w tym roku liczbę nośników typu citylight o wymiarach 120x180 cm o 1 tys. sztuk. Obecnie dysponuje...
Unilever wspiera markę herbaty Lipton zimową promocją konsumencką. Nagrodą gwarantowaną, którą konsumenci mogą odebrać w salonach prasowych InMedio i Relay,...
Przez najbliższy rok w działaniach marketingowych prozdrowotnej margaryny Flora z portfolio Unilevera brać będzie udział aktorka Katarzyna Herman, znana m.in....
Danone Polska rozpoczął promocję konsumencką, podczas której rozdaje jako nagrody produkty pochodzące ze sklepów meblowych IKEA. Promocję wspiera kampania telewizyjna....
Firma kosmetyczna Avon zamierza prawdopodobnie uruchomić w Polsce nową firmę, która zajmie się sprzedażą i marketingiem nowej marki kosmetycznej Mark,...
Według firmy badawczej AGB Nielsen Media Research transmisję zawodów Pucharu Świata w skokach narciarskich w Zakopanem 20 stycznia br. w...
"Echo Miasta", bezpłatny dziennik wydawany przez spółkę Media4mat, przygotował specjalną ofertę reklamową dla byłych klientów zamkniętego, konkurencyjnego "Metropolu". "Echo Miasta"...
W 2006 roku banki na reklamę swoich produktów w mediach wydały według cenników 589 mln zł, czyli o 61 proc....
Kanał telewizyjny dla dzieci MiniMini we współpracy z firmą Fromako wprowadza na rynek jogurt sygnowany logo stacji. Grupą docelową nowego...
Miesięcznik "Focus" (G+J Polska) od numeru lutowego zmienił layout. Celem wydawcy jest, aby tytuł nabrał spokojniejszego wizerunku, który ma zapewnić...
Magdalena Tyrakowska, producentka związana ze studiem produkcyjnym Film It, postanowiła założyć własne studio filmowe. Firma nazywa się Tyrka Studio. Tyrakowska...
Laboratorium Farmaceutyczno-Kosmetyczne "Oceanic" wprowadza na rynek nową linię kosmetyków do demakijażu marki AA Prestige Pure Skin. W skład serii wchodzi...
Telekomunikacja Polska SA zaoferuje użytkownikom nowy program lojalnościowy, który będzie funkcjonował pod marką o!. Według nomenklatury TP SA posługuje się...
Bis Polskie Radio rozpoczęło trzecią edycję plebiscytu "Nieprzeciętni". Celem akcji jest promowanie młodych ludzi, którzy nie ukończyli 25. roku życia,...
Firma Alima-Gerber specjalizująca się w produkcji żywności dla dzieci podjęła decyzję o rozpisaniu przetargu na obsługę budżetu mediowego. Szczegóły procedur...
O budżet mediowy Eurobanku walczą trzy domy mediowe: Optimum Media OMD, czyli dotychczasowy dom mediowy banku, oraz Brand Connection i...
Bank Zachodni WBK prawdopodobnie w połowie przyszłego miesiąca rozstrzygnie swój przetarg ATL-owy. Z sześciu zaproszonych do niego agencji na krótkiej...
Publicis Groupe w odniesieniu do nasilających się spekulacji rynkowych wydała wczoraj oficjalne oświadczenie, w którym zdecydowanie zaprzecza, jakoby złożyła Aegis...
Według firmy badawczej Nielsen MRI wydatki reklamowe we Włoszech wzrosły w 2006 r. o 2,4 proc. Według szacunków na 2007...
Hartmut Ostrowski zastąpi Guntera Thielena na stanowisku CEO największego europejskiego koncernu mediowego Bertelsmann. Ostrowski był dotąd członkiem zarządu firmy. Zdaniem...
Melisa Quinoy, executive vice-president Viacom Brand Solution Europe, prowadzi restrukturyzację zespołów menedżerskich w grupie telewizyjnej MTV Network International. Doprowadziła m.in....
Wydawnictwo Time Incorporated zamierza zmniejszyć zatrudnienie o blisko 300 osób. Redukcje zespołów obejmą m.in. takie pisma, jak "Time", "People" i...
Spór prawny pomiędzy założycielem agencji reklamowej The Red Brick Road sir Frankiem Lowe'em a jego byłym pracodawcą Interpublic Group of...
Chuck McBride, executive creative director agencji reklamowej TBWA/Chiat/Day w Ameryce Północnej, odchodzi z firmy. Obecnie prowadzi negocjacje z grupą Omnicom...
Fiński producent telefonów komórkowych Nokia dokona przeglądu swojego paneuropejskiego budżetu reklamowego. W samej Wielkiej Brytanii marketer wydaje na reklamę 14...