poniedziałek, 26 marca 2007
Sieci agencji reklamowych Lowe Worldwide (należąca do Interpublic Group of Cos) i Scholz & Friends Worldwide (sieć niezależna) podpisały umowę...
Agora SA przygotowała wspólny dodatek o nieruchomościach do stołecznej "Gazety Wyborczej" - "Gazety Stołecznej" i warszawskiego wydania bezpłatnego "Metra". Dodatek...
Agencja brandingowa Dragon Rouge opracowała strategię pozycjonowania oraz identyfikacji marki dla Krakusków, ciasteczek należących do Bahlsen Sweet Poland. Zmiany poprzedziły...
Polbank EFG rozpoczął nową kampanię reklamową Kredytu Bezpiecznego. Działania obejmują wyłącznie telewizję. Film utrzymano w czarno-białej konwencji. Spoty emitowane są...
"Focus Historia" (G+J Polska) od wydania kwietniowego, na rynku od 30 marca, staje się regularnym miesięcznikiem. Celem magazynu jest odsłanianie...
Agencja Max Arpp odpowiada za kreację materiałów BTL prezentujących obuwie z katalogu wiosna-lato marki Scholl. Nowa kolekcja Scholl zawiera propozycje...
Agencja interaktywna Point of View przygotowała kampanię w sieci dla marki Lee. Celem kampanii jest promocja konkursu "Stwórz historię", w...
Cadbury Wedel ruszył z kampanią reklamową flagowego produktu - tabliczek czekolady Wedel. Kampania obejmuje główne stacje TV oraz kino. Jest...
BMW Polska rozpoczyna launch swoich nowych tegorocznych modeli. Są to BMW serii 1 (3-drzwiowy z mocno sportowym rysem), serii 5...
W ciągu najbliższego tygodnia Związek Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP) zamierza przesłać do wydawców prasy propozycje nowej struktury własnościowej spółki Polskie...
Lechosław Kwiatkowski przestał pełnić funkcję dyrektora kreatywnego w agencji reklamowej DougFaberFamily (DFF). Nie chce komentować przyczyn odejścia i dalszych planów...
Kompania Piwowarska utworzy stanowisko communication managera. Obecnie prowadzona jest rekrutacja na tę funkcję. Osoba na nowym stanowisku ma koordynować wszystkie...
Neneman & Co., firma Renaty Grzybowskiej, została wyłącznym przedstawicielem na Polskę kanału tematycznego Fashion TV. Do tej pory stacja nie...
Firma reklamy zewnętrznej AMS, należąca do grupy Agora SA, została sygnatariuszem kodeksu etyki reklamowej. Nad jego przestrzeganiem czuwa Związek Stowarzyszeń...
"Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) przygotowuje cykl dodatków na temat relacji Polski z różnymi krajami pod wspólnym tytułem "Jak jest...
Marka Carlsberg w tym roku chce wyprzedzić Heinekena pod względem udziałów ilościowych. Mają temu służyć szeroko zakrojona operacja odświeżenia brandu...
Robert Plesko dołączy do zespołu domu mediowego PHD Poland. Ma pracować jako account manager w teamie, którym kieruje Bartosz Majewski,...
Podczas dorocznej konferencji firmy badawczej Pentor Research International poświęconej bankowości zostały wręczone Lamparty - nagrody przyznawane przez bankowców za najbardziej...
Świat Książki wprowadza nową wizualizację marki. Nowy wygląd zyska nie tylko logo, ale i katalog Klubu Świat Książki, księgarnie, a...
Samsung Electronics Polska podpisał umowę o współpracy w 2007 roku z projektantem mody Maciejem Zieniem. Telefony komórkowe Samsung będą prezentowane...
Justyna Olszyna-Wasiak dołączyła do agencji marketing services Tequila/Polska. Jako account executive będzie pracowała w jednym z trzech zespołów obsługi klienta,...
Agencja QST Sp. z o.o. przygotowała spot telewizyjny dla nowych smaków nektarów owocowych marki Bobo Frut (Alima-Gerber SA). Media zaplanował...
Marquard Media Polska będzie promował majowy numer miesięcznika "CKM", do którego zostanie dołączony film na DVD. Jednocześnie nakład magazynu wzrośnie...
TV4 (Polskie Media) wprowadza do ramówki nowy program rozrywkowy "Czułe dranie". Premierowe odcinki programu emitowane będą we wtorki i w...
W najnowszej kampanii reklamowej kosmetyków marki AA (Laboratorium Farmaceutyczno-Kosmetyczne "Oceanic") wystąpi piosenkarka Kayah. Firma podpisała z gwiazdą roczny kontrakt z...
Firma Call Center Poland wygrała przetarg na obsługę klientów angielskiej firmy Boltblue, specjalizującej się w dostarczaniu kontentu do telefonów komórkowych:...
Agencja Twenty Four Seven PR wygrała przetarg na obsługę PR działań komunikacyjnych firmy eBay Polska. W przetargu brało udział kilkanaście...
CBS Outdoor, firma specjalizująca się w reklamie mobilnej, zatrudniła Lisę Rockny na nowo utworzonym stanowisku creative communications directora. Ma się...
Havas Sports, globalna dywizja Havas Media wyspecjalizowana w marketingowych projektach dotyczących sportu, połączyła się w Anglii z niezależną agencją sponsoringową...
Group M przedstawił raport na temat inwestycji marketerów w media na rynku brytyjskim w br. Z analizy wynika, że znacząco...
Raport z najnowszej fali NetObserver, największego badania online w Europie (przygotowywane przez Novartis/Harris), koncentruje się na zachowaniach młodych internautów i...
Na stanowisko CEO Mediaedge:cia w Ameryce Północnej został mianowany Lee Doyle. Jednocześnie funkcję chairmana objął Rino Scanzoni. Nowy CEO z...
Omnicom Group zdecydowało się na poszerzenie portfela usług marketingowych oferowanych przez sieć Zulu zajmującą się marketingiem interaktywnym i bezpośrednim. W...