czwartek, 24 maja 2007
Accenture powierzyło przeprowadzenie kampanii reklamowej firmie IMIGe (International Media Ideas Group), której polski oddział specjalizuje się w niestandardowej reklamie wewnętrznej....
Olga Komuda objęła stanowisko product & marketing managera w Panda Software Polska. Dbać będzie o realizację strategii marketingowej oraz komunikację...
Akcja Kolorowy Dom Mamy ma być główną atrakcją tegorocznej, trzeciej edycji wydarzenia pod nazwą Kolorowe Emocje. Organizatorem eventu jest producent...
Kulczyk Tradex rozpoczął kampanię outdoorową nowego Volkswagena Touarega. Kampania przygotowana przez agencję reklamową Just i dom mediowy Media Concept realizowana...
Karina Królikowska przejęła obowiązki Eweliny Skoratko-Burek, marketing managera marki Machina (magazyn, radio Machina FM, projekt telewizyjny, eventy) w Platformie Mediowej...
Do działu strategii i badań MRM Worldwide dołączył Rafał Broniarek, który objął stanowisko strategic plannera. Broniarek poprzednio pracował w agencji...
Wirtualna Polska uruchomiła serwis Tech.wp.pl. Zgrupowała w nim wszystkie swoje dotychczasowe serwisy związane z nowoczesnymi technologiami, a więc m.in. z...
Agencja Publicis przygotowała spot promujący organizowany po raz pierwszy w Polsce event ING Renault F1 Roadshow. Bohaterem filmu jest bolid...
Wydawnictwo Media Service Zawada wprowadza nowy miesięcznik dla dzieci "Fifi". Tytuł ma charakter edukacyjny i jego główną grupą docelową są...
Justyna Szafraniec została dyrektorem ds. marketingu i PR w Superfund TFI. Do tej pory była dyrektorem biura rzecznika Banku Polskiej...
Hipp, producent dań dziecięcych, poszerza portfolio produktów. Do oferty trafiają kaszki mleczne oraz dania w słoiczkach "Baśniowa Kraina Hipp". Kaszki...
Bezpłatne "Echo Miasta" (Media4mat) wprowadziło możliwość umieszczania bezpłatnie ogłoszeń drobnych na internetowej stronie gazety. Usługa jest dostępna dla wszystkich klientów,...
Pepsi-Cola General Bottlers promuje markę soków i nektarów Toma przez konkurs konsumencki. Akcja nazywa się "Ona Toma" i powiązana jest...
Discovery Networks, właściciel stacji tematycznych, wyodrębni w swojej strukturze w Polsce i Europie Środkowej nowe stanowiska związane z rozwojem i...
Arkadiusz Trela został dyr. generalnym Bacardi-Martini Polska. W firmie pracuje od 9 lat. Zanim objął stanowisko dyrektora generalnego, pełnił funkcję...
Media Fabryka zajmie się obsługą PR firmy Gorenje, jednej z największych europejskich firm sektora AGD. Współpraca obejmie PR korporacyjny oraz...
TVN Gloria - tak prawdopodobnie nazywać się będzie nowy kanał religijno-społeczny, nad którym pracuje Grupa TVN - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie....
Agencja reklamowa S4, która ma już swój oddział na Ukrainie, planuje dalszą rozbudowę. W pierwszej kolejności rozwijane będą struktury w...
Orava, słowacka marka RTV/AGD, chce powalczyć o udziały w polskim rynku. Dystrybutorem i promotorem marki w Polsce jest firma Orava...
Unilever będzie kontynuował w kilku etapach kampanię relaunchową dezodorantów Axe. Do tej pory odsłonięto stronę internetową www.efektaxe.pl, którą m.in. dzięki...
Unilever Polska jest w trakcie relaunchu sosów do potraw Knorr. Obejmuje on zmianę receptur (ulepszenie formuły poprzez dodanie większych kawałków...
Grupa Kolastyna uruchomiła nowe serwisy produktowe kosmetyków marek Kolastyna i Miraculum. Autorem serwisów jest agencja interaktywna Blueberry Group. Serwis produktów...
W MediaComie Warszawa pod nowymi markami będą realizowane i rozwijane projekty badawcze i konsultingowe do tej pory oferowane przez MediaLab....
Agencja interaktywna Senga Group współpracuje z firmą Quelle Polska - domem sprzedaży wysyłkowej. Dotychczas agencja przeprowadziła cztery kampanie, m.in. akcję...
Testardo Red Cell złożyła do Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej oficjalny protest w sprawie unieważnienia rozstrzygniętego przetargu, który agencja wygrała....
Agencja Fresh wygrała przetarg na kreację dla eventu "Festyn Lotniczy Thunderbirds Poznań Krzesiny 2007" organizowanego przez Siły Powietrzne RP oraz...
Bank Pocztowy, należący do Poczty Polskiej i PKO BP, rozpoczął przetarg na wybór agencji reklamowej. Zaproszono kilka wybranych agencji, zarówno...
Global Cosmed prowadzi przetargi na obsługę reklamową i mediową marek Kret i Bobini. Nazwy agencji zaproszonych do udziału w nich...
Jutrzenka SA rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową swojego budżetu. W konkursie tym zwyciężył dom mediowy Universal McCann, który przejmie obsługę...
Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej ogłosiło wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej 60 tys. euro, prowadzonego w...
Tim Lindsay został CEO TBWA Group w Wielkiej Brytanii i Irlandii. Poprzednio był dyrektorem Publicis Group w Wielkiej Brytanii. Będzie...
Google zamierza wprowadzić bariery dla reklamodawców z rynku firm oferujących usługi pisania tekstów akademickich na zamówienie. Ma to związek z...
WPP Group zrefunduje Martinowi Sorrellowi, CEO grupy, wszystkie koszty sądowe w sprawie przeciwko Enrico Benattiemu. Rzecznik holdingu poinformował, że będzie...
W najnowszej kampanii reklamowej Motoroli promującej nowy telefon multimedialny Motorizr Z8 wykorzystane zostały ujęcia z klasycznych filmów. 60-sekundowy spot telewizyjny...
MTV wybrała agencje TBWA/Raad i Fortune Promoseven do przygotowania kampanii wprowadzającej na rynek kanał muzyczny MTV Arabiya, który nadawać będzie...
Initiative Sports Futures (ISF) zajmie się obsługą turnieju tenisowego French Open rozgrywanego na paryskich kortach Roland Garros. Jest to jedna...