piątek, 25 maja 2007
Tania linia lotnicza Wizz Air będzie podawać w reklamach rzeczywiste ceny biletów zawierające wszystkie opłaty, podatki oraz minimalne opłaty manipulacyjne....
Agencja marketingu bezpośredniego Great Open House rozpoczęła współpracę z firmą kosmetyczną Eveline Cosmetics w zakresie animacji sprzedaży. W maju i...
Rowland Communications zajmie się obsługą działań PR firmy ACP Pharma, spółki zajmującej się dystrybucją i logistyką produktów leczniczych i medycznych....
Kompania Piwowarska przygotowuje relaunch marki piwa Pilsner Urquell. Ma ona odświeżyć i poprawić wizerunek brandu. Najważniejsza zmiana będzie dotyczyć samych...
Nat Geo Wild to nowy kanał przyrodniczy w ofercie National Geographic. W całości poświęcony jest tematyce przyrodniczej, środowisku i zjawiskom...
Agencja marketing services Euro RSCG 4D organizuje dla firmy L'Oréal i jej marki Vichy akcję wizerunkowo-edukacyjną "Dni zdrowej skóry". W...
Biuro Reklamy TVP rozpoczyna sprzedaż oferty sponsorskiej i reklam wokół serialu "Czterej pancerni i pies". Serial powróci na antenę TVP1...
Paulina Kółkowska, marketing manager polskiego oddziału firmy Avaya specjalizującej się w rozwiązaniach z zakresu telefonii internetowej (telefonia IP), awansowała w...
PTK Centertel, operator sieci Orange, rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową skierowaną do przedsiębiorstw z segmentu małych i średnich firm (SME) i...
Dziennik "Gazeta Wyborcza" (Agora SA) od najbliższego wtorku rozpocznie nową kolekcję. Tym razem będą to mapy samochodowe Europy. Seria składa...
DCG Sp. z o.o., spółka z Grupy Kruk zarządzająca marką odzieżową Deni Cler, podpisała umowę dystrybucyjną z francuską firmą Cacharel...
Marka Smirnoff (Diageo Polska) rozpocznie w połowie czerwca kampanię promocyjną gotowych drinków na bazie wódki - Smirnoff Ice i Smirnoff...
Przez cały nadchodzący tydzień "Gazeta Wyborcza" będzie z najmłodszymi świętować Dzień Dziecka. Specjalne wydania, dodatki, akcje uzyskają wsparcie promocyjne. Za...
Dzisiaj Polkomtel rozpoczyna nową kampanię wizerunkową pod hasłem "Plus - Razem lepiej". To pierwsze tak szeroko zakrojone działania wizerunkowe operatora...
Małgorzata Łokieć, dotychczas media coordinator na region Europy Środkowej i Wschodniej w zespole US Pharmacii w domu mediowym Starcom, awansowała...
Serwis społecznościowy MojaGeneracja.pl (Gadu-Gadu SA) wprowadza cykl spotkań z gwiazdami. Pierwszym "idolem" jest piosenkarka Patrycja Markowska, pisząca w blogu mojageneracja.pl/5656...
Portal filmowy FilmWeb.pl uruchomi w ciągu najbliższych kilku miesięcy telewizję internetową - FilmWeb.tv (robocza nazwa). Obecnie portal poszukuje redaktora naczelnego....
Czerwcowe wydanie "Avanti" (Agora SA) zamieszcza kupony z rabatami do 40 proc. na produkty 32 marek. Będzie można realizować je...
Firma Arctic Paper, producent papieru graficznego, podaruje papier na projekty wzornicze promujące ekologię. O darowiznę można ubiegać się głównie przez...
Samsung Electronics Polska prowadzi kampanię promującą nowy odtwarzacz MP3 - model K3. Celem kampanii jest zaprezentowanie wyglądu i funkcji odtwarzacza,...
Tank Production, działający od stycznia 2007 r. niezależny dom produkcyjny założony przez Dymitra Sołomkę (byłego head of TV w Saatchi...
Coca-Cola Poland rozstrzygnęła przetarg kreatywny dotyczący obsługi marki wody mineralnej Kropla Beskidu, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Zwycięska w przetargu okazała się...
Jolanta Kurek została zastępcą dyrektora reklamy dwutygodnika "Viva!" w ramach platformy tytułów luksusowych Edipresse Polska. Zastąpiła Annę Wodzyńską, która odeszła...
Mirosław Kachniewski objął stanowisko dyrektora biura Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych (SEG). Poprzednio przez wiele lat był rzecznikiem prasowym i dyrektorem sekretariatu...
Nowym pracownikiem Eskadra Marketing Services została Maria Bednarczyk. Objęła stanowisko account managera i do jej głównych zadań będzie należało pozyskiwanie...
Daniel Kordel objął stanowisko account managera w zespole nowych technologii agencji public relations ITBC Communication. Będzie odpowiedzialny za realizację kampanii...
We wrześniu ruszy pierwsza edycja szkoleń Media Academy Warszawa. Przewidziane dla studentów ostatnich lat szkolenie ma ich praktycznie przygotować do...
Do firmy Neolit Media dołączył Paweł Ossoliński. Zasilił skład zespołu odpowiedzialnego za obsługę klientów, ma się także zająć nowym biznesem...
Zozole Gumba Lumba, nowy produkt w portfolio Mieszka SA, jest z gatunku sugusów - ich środek wypełniony jest sokiem z...
Firma kosmetyczna Dax Cosmetics wprowadza na rynek nową serię preparatów pielęgnacyjnych dla kobiet Vulcanic Mat. Są to kosmetyki przeciwzmarszczkowe przeznaczone...
Media Planning Group wygrał wart 740 mln dol. budżet sieci sklepów wielobranżowych Sears Holdings Corp. Wcześniej jego obsługą w zakresie...
30-s spot przy finale programu reality "American Idol" kosztować będzie 1,3 mln dol. Finalny odcinek szóstej amerykańskiej serii zaplanowano na...
Eric Armour został wiceprezesem w firmie Xerox Corporation. Armour będzie odpowiedzialny za strategię korporacji Xerox. Do jego obowiązków będzie należało...
Carlsberg rozpisał przetarg na obsługę reklamową piwa Tetley. Wartość budżetu szacowana jest na 2 mln funtów. Dotychczas markę tę obsługiwała...
Chantal Rutherford-Browne została head of programming w Mediaedge:cia. Ma budować portfolio agencji na polu działań branded entertainment i poszukiwać możliwości...
Channel 4 naruszył przepisy Ofcomu, brytyjskiego regulatora rynku mediów, który wyznaczył mu karę w związku z incydentem podczas emisji "Celebrity...
Jon Claydon, chairman Claydon Heeley i executive chairman sieci Zulu (Omnicom), odchodzi z firmy. Prawdopodobnie przez najbliższe trzy miesiące będzie...