piątek, 1 czerwca 2007
Sklepy z winem Winarium aktora Marka Kondrata wykorzystują marketing zapachowy. Instalacje do uwalniania aromatów zainstalowała firma ConSensus Technology. - Zastosowanie...
Agencja marketingu bezpośredniego Great Open House na zlecenie GlaxoSmithKline przeprowadzi animacje sprzedaży produktów marki Sensodyne. Animacje sprzedaży z udziałem hostess...
Agencja Peppermint otrzymała tytuł Marki Wysokiej Reputacji w drugiej edycji badania reputacji marek PremiumBrand. Organizatorem projektu jest firma MMT Management...
Marka Bosman z portfolio Carlsberg Polska rozpoczyna nową kampanię wizerunkową. Począwszy od 1 czerwca, na terenie całego regionu zachodniopomorskiego pojawią...
Agencja Polymus Integrated Communication realizuje promocję konsumencką dla marki Rexona Men (Unilever Polska) opartą na motywach Formuły 1. Celem działań...
Reckitt Benckiser prowadzi akcję promocyjną kosmetyków do depilacji marki Veet. Hasłem projektu jest "Gwarantowane nagrody w salonach urody". Akcja potrwa...
Towarzystwo ubezpieczeniowe Allianz Polska dokapitalizuje klub piłkarski Górnik Zabrze i stanie się jego większościowym udziałowcem. Wartość transakcji, która ma zostać...
Beata Misiewicz, ostatnio zastępca dyrektora artystycznego oraz dyrektora kreatywnego m.in. dodatków redakcyjnych "Elle" (Hachette Filipacchi Burda Polska), objęła stanowisko dyrektora...
Agencja reklamowa V&P opracowała strategię oraz spójną kreację działań ATL dla centrum handlowego Blue City, które rozpoczną się 4 czerwca...
Ewa Madej, dyrektor marketingu i sprzedaży PZU TFI, która kierowała tym departamentem od 2004 r., złożyła rezygnację. To efekt afery...
Wirtualna Polska wprowadza od 1 czerwca nowy cennik reklamowy. Główna zmiana w cenniku to przede wszystkim wprowadzenie nowych form reklamowych,...
Izabella Berger przejdzie z firmy marketing services Tequila/Polska do Momentum Worldwide. Obejmie funkcję group account directora i będzie odpowiadać za...
Nestle Polska wprowadziła na rynek mleko modyfikowane nowej generacji Nan Active. Działania promocyjne wspierające debiut obejmą prasę dla rodziców (wydania...
Tomasz Niski, prezes zarządu Oficyny Wydawniczej Wielkopolski, wydawcy "Głosu Wielkopolskiego", odchodzi z wydawnictwa. Tomasz Niski podjął decyzję z rozstaniu z...
Dwie agencje public relations: Po Prostu PR oraz Primoloko, wspólnie pozyskały nowego klienta - Credit House Polska. Umowa o współpracy...
E-financial Sp. z o.o., właściciel serwisów Inwestycje.pl i Waluty.com, przejmuje Twojefinanse.net. Serwis Twojefinanse.net istnieje od 2001 r., kierowany jest do...
Gadu-Gadu zrealizowało pierwszą swoją akwizycję z zapowiadanej całej ich serii, kupując 100 proc. udziałów w spółce MojaNauka.pl, właścicielu serwisu Nauka.pl....
Edyta Gut przechodzi z Brokera FM do Time, domu sprzedaży m.in. Radia Eska. Obejmie nowo utworzone stanowisko project managera. Będzie...
1 czerwca 2007 r. funkcję dyrektorów kreatywnych zarządzających działem kreacji grupy Young & Rubicam Brands obejmują Elżbieta Kopczyńska i Michał...
BBDO Worldwide oraz BBDO Warszawa ogłosiły wyniki globalnego badania poświęconego lepszemu zrozumieniu rytuałów oraz roli, jaką odgrywają w życiu konsumenta....
Barclays wybrał agencję Saatchi & Saatchi do obsługi globalnego budżetu działań, które mają komunikować sponsorskie zaangażowanie firmy w rozgrywki Premier...
News Corporation, koncern Ruperta Murdocha, kupił dwie firmy zajmujące się fotografią online - Flektor oraz Photobucket. Przejęcia mają wzmocnić News...
BSkyB, brytyjska płatna telewizja satelitarna, wsparła launch swojej dywizji sponsoringowej, organizując mecz na stadionie Stamford Bridge. W meczu wystąpiły VIP-y...
Randy Pflughaupt, dotychczasowy wiceprezes ds. dystrybucji Toyota Motor Sales USA, został mianowany wiceprezesem ds. marketingu Toyoty w Stanach Zjednoczonych. Jim...