poniedziałek, 11 czerwca 2007
Polsat przejmie 51 proc. udziałów w warszawskim Radiu PiN. Dotychczasowy właściciel stacji Prokom Investments zdecydował już o sprzedaży większościowego pakietu...
PM, biuro reklamy telewizji Polsat, zapowiedziało, że w lipcu i sierpniu br. obniży ceny reklam o 40 proc. w stosunku...
Dom mediowy MindShare Polska wyselekcjonował szlabany parkingowe centrów biznesowych, administracyjnych i komunikacyjnych (lotniska) i zaadaptował na nośniki reklamowe. Wjazd i...
Grupa Żywiec chce sprzedawać więcej piwa w Wielkiej Brytanii w kanale HoReCa. - Sprzedaż w barach i restauracjach jest dla...
Patrycja Kotecka została powołana na stanowisko p.o. zastępcy dyrektora Agencji Informacji ds. audycji informacyjnych TVP1 i TVP2. Ostatnio była wydawcą...
Monika Ozdarska objęła stanowisko graphic designera w agencji reklamowej Gruppa66 Ogilvy. Z branżą reklamową jest związana od 1994 roku. Doświadczenie...
Latem TVP2 zamierza poszerzyć ofertę filmową i serialową. Nowe pozycje pokazywane będą m.in. w cyklu "Kocham kino" (m.in. "Miłość Swanna"...
Samsung Electronics Polska wprowadza na rynek telefon muzyczny F300. Jest to pierwszy wprowadzany u nas telefon z linii produktowej Ultra...
Jan Chmiel objął obowiązki dyrektora sprzedaży spółki Presspublica, wydawcy "Rzeczpospolitej" i "Parkietu". Zastąpił na tym stanowisku Mariusza Rachlewicza. Jego dalsze...
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej SA prowadzi przetarg mający wyłonić firmę, która zajmie się opracowaniem koncepcji i realizacją badań marketingowych pod...
Rada nadzorcza spółki Polskie Badania Czytelnictwa podjęła uchwałę w sprawie cennika dziennika "Fakt" (Axel Springer Polska) rozpowszechnianego przez jego wydawcę....
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Poznaniu przekazało firmom reklamy zewnętrznej pismo, w którym informuje o wstrzymaniu podpisywania umów na ekspozycję typu...
Wasa Barilla wprowadziła nową linię - pieczywo lekkie wzbogacone. Składa się ona z trzech rodzajów pieczywa: Wasa Beauty z witaminami...
Marcin Dobek objął stanowisko new business & business development directora w domu mediowym MediaCom Warszawa. Będzie odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych...
Wirtualna Polska poszerzyła ofertę programową swojej interaktywnej telewizji WPtv o nowe kanały: Muzyka oraz Gry. W kanale muzycznym WPtv użytkownicy...
Sześciu nadawców złożyło wnioski na ogłoszoną przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji częstotliwość radiową 102,3 MHz w Łodzi. Wnioski mogły...
Agencja interaktywna Janmedia we współpracy z agencją 3K Projects uruchomiły sklep internetowy SwiatGPS.pl. Projekt tworzono w dwóch etapach. W marcu...
Agencja Face2face Public Relations rozpoczęła obsługę marki odzieżowej Intermoda i prowadzi dla tego klienta działania wizerunkowe i produktowe. Twarzą marki...
TVP1 wprowadzi na antenę letnią ramówkę 25 czerwca br. Pojawi się w niej nowy serial "Moskiewska saga" (22-odcinkowa seria społeczno-obyczajowa)....
Portal Gazeta.pl (Agora SA) uruchomił serwis Komunikaty.pl zawierający obszerną bazę ogłoszeń o przetargach i zamówieniach w Polsce oraz Unii Europejskiej....
Onet.pl i Opera Software nawiązały współpracę, dzięki której powstaje specjalna oferta dla polskich użytkowników. Opera Software jest znana przede wszystkim...
Producent kawy Tchibo Warszawa wspiera wprowadzenie najnowszej kolekcji ubrań sygnowanych marką Mitch & Co kampanią w internecie. Powstanie marki Mitch...
Do zespołu agencji reklamowej Young & Rubicam Brands dołączyła Agata Tomaszewicz, która rozpoczęła pracę na stanowisku account executive. Dotychczasowe doświadczenie...
Lukas Bank rozpoczął szeroko zakrojoną kampanię kart kredytowych i programu lojalnościowego o nazwie Klub Maxima (program rabatów w wybranych sklepach)....
Interia.pl uruchomiła serwis ogłoszeń drobnych Populada.pl. Zgodnie z założeniami ma on łączyć możliwości i cechy serwisów społecznościowych, ogłoszeniowych i geolokalizacyjnych....
Bezpłatny miejski miesięcznik kulturalny "Lodołamacz" ukazujący się w Nowej Hucie i Krakowie zmienił skład redakcyjny i szatę graficzną. Nową naczelną...
Grupa Eskadra planuje uruchomienie agencji wyspecjalizowanej w usługach public relations. Firma ma być odrębną spółką, a działalność ma rozpocząć po...
Grzegorz Kubera został zastępcą redaktora naczelnego magazynu "Laptop" o komputerach przenośnych (wydawca: MiT Media). Jest to nowe stanowisko w redakcji....
Agencja interaktywna Soul and Mind Multimedia przygotowała serwis WWW dla nowego na polskim rynku doradcy finansowego - firmy Upper Finance....
Poznański oddział TVP3 wprowadził rozbudowane serwisy pogodowe i ich nową oprawę graficzną. Emitowane dotąd prognozy pogody wzbogacono o bardziej specjalistyczne...
"The Wall Street Journal Polska" ("WSJ Polska"), codzienny dodatek finansowy "Dziennika" (Axel Springer Polska), rozpoczął współpracę z Radiem PiN. O...
Media Broker planuje kampanię reklamową lipcowo-sierpniowego wydania magazynu "Laif". Działania promocyjne obejmą m.in. kampanię w stacji 4fun.TV, na nośnikach reklamy...
Firma telekomunikacyjna Netia została partnerem nowego cyklu redakcyjnego "Gazety Wyborczej" (Agora SA) pod tytułem "Serfuj z Gazetą". Cykl potrwa przez...
Agencja interaktywna Byss.pl zaprojektowała nowy serwis korporacyjny dla grupy Carlsberg Polska. Serwis WWW zyskał nową szatę graficzną, a także architekturę...
Maciej Duralski objął stanowisko media buyera w domu mediowym Maxus. Poprzednio pracował w agencji Carat Polska, gdzie zajmował analogiczne stanowisko....
Ambasada Hiszpanii poszukuje agencji reklamowej, która zajęłaby się realizacją kampanii promującej oliwki hiszpańskie. Projekt nadzoruje Biuro Radcy Handlowego Ambasady Hiszpanii....
TV Biznes ogłosiła wyniki przetargu na agencję i dom mediowy, które przygotują kampanię reklamową programu "Biznes wydarzenia". Za strategię i...
Kompania Piwowarska (KP) nie planuje na razie przetargu na obsługę marki piwa Pilsner Urquell. Marketer podjął decyzję o zakończeniu współpracy...
Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej planuje odwołanie się od decyzji Urzędu Zamówień Publicznych w kwestii przetargu reklamowego. Z protestem do...
Agencja reklamowa The Red Brick Road przygotowała pierwszy od dwóch lat brytyjski spot Heinekena. Film prezentuje markę jako esencję kontynentalnego...
Yahoo! otwiera europejskie centrum wsparcia obsługi klientów reklamowych z siedzibą w Barcelonie. Rolą centrum ma być przede wszystkim wspieranie obsługi...
Microsoft jest w tym roku największym reklamodawcą online w Wielkiej Brytanii. Najnowsze badanie Nielsen/NetRatings obejmujące cztery pierwsze miesiące br. pokazuje,...
ICI, właściciel takich marek farb jak Dulux czy Caprinol, w paneuropejskim przetargu wybiera dom mediowy. Na short-liście pozostały Initiative, OMD...
Twentieth Century Fox rozpoczął przetarg na obsługę budżetu reklamowego, którego wartość szacuje się na 40 mln funtów. Decyzja o jego...
McCann Erickson w Londynie został zmuszony do rezygnacji z obsługi budżetu reklamowego firmy Heinz (jego wartość szacuje się na 12...
Corey Mitchell został nowym prezesem agencji reklamowej TBWA/Chiat/Day. Wcześniej był odpowiedzialny za współpracę z jednym z najważniejszych klientów - firmą...
Informacyjna stacja telewizyjna EuroNews powołała dwie nowe osoby na stanowiska menedżerskie w pionie sprzedaży. Sherri Saba obejmie stanowisko creative solutions...
Time Warner mianował Billa Nelsona na stanowisko prezesa i CEO stacji telewizyjnej HBO (Home Box Office). Zastąpi Chrisa Albrechta, który...