poniedziałek, 2 lipca 2007
Kontrowersyjne billboardy i spoty radiowe odsyłające pod adres pepepe.pl okazały się częścią kampanii promocyjnej bloga Janusza Palikota, polityka Platformy Obywatelskiej....
Dziennik "Życie Warszawy" kupiła spółka Presspublica (której 51 proc. należy do Mecomu, 49 proc. do Przedsiębiorstwa Wydawniczego "Rzeczpospolita" SA), wydawca...
W niedzielę wystartował internetowy konkurs wiedzy filmowej "Play Cinema City". Potrwa całe wakacje, a finał odbędzie się w Cinema City...
Startuje kampania Cyfry Plus reklamująca ofertę kanałów HD dostępnych na platformie. Od lipca w wysokiej rozdzielczości dostępne będą Canal Plus...
Ponad 1,2 mln czytelników prasy otrzyma w ramach samplingu maszynkę Wilkinson Xtreme 3. Jako pierwsi Xtreme 3 dostaną nabywcy "Playboya",...
Bianka Pawlewska obejmie stanowisko international general managera w New Age Media (NAM), domu sprzedaży reklamy w multipleksach Cinema City oraz...
W dziale kreacji agencji reklamowych Mather Communications i SoHo Square, należących do Ogilvy Group Poland, doszło do zmian personalnych. Z...
Unilever wdraża nowe zasady współpracy z agencjami fieldmarketingowymi. Jest to wynik ubiegłorocznego dużego przetargu na projekt o nazwie Capppuccino. Według...
Agencja Unicorn Group zajmie się w tym roku projektem sponsoringowym Nivea Błękitne Żagle. Autorem programu i jego wykonawcą przez ostatnie...
Agencja Optimum PR zadba o wizerunek firmy Aladdin, specjalisty w ochronie oprogramowania, praw autorskich i cyfrowej własności intelektualnej. Dotychczas produkty...
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wyraził zgodę na przejęcie spółki Ahold Polska przez grupę Carrefour. Zgoda ta jest jednak uwarunkowana...
Unilever zgodnie ze strategią Vitality zmienia receptury wszystkich lodów Algida w kierunku zdrowszym, lżejszym i bardziej naturalnym. Strategię tę zapowiadał...
Wydawnictwa Marquard Media Polska i Axel Spinger Polska zawarły transakcję wiązaną. Obie strony zgodnie stwierdzają, że warunki finansowe transakcji nie...
Elmilk wprowadził na rynek ogólnopolski margarynę o właściwościach prozdrowotnych Benevita. Margaryna zawiera olej z nasion wiesiołka. Ma on pozytywny wpływ...
Retail Info, czeska spółka z portfela funduszu inwestycyjnego MCI Management, dokona w najbliższym czasie akwizycji w Polsce. Jak mówi Tomasz...
Rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej Play. Operator wprowadza starter za 9 zł i podkreśla w kampanii skromność tej kwoty. "Skromnej...
Paweł Wołonciej dołączył do zespołu agencji interaktywnej Tribal DDB należącej do grupy komunikacyjnej Corporate Profiles DDB Group. Ma pełnić funkcję...
Andrzej Magdziak, managing director firmy reklamy zewnętrznej News Outdoor Poland, poinformował, że w najbliższym czasie nie dojdzie do żadnych zmian...
Kampania reklamowa wspiera letnią akcję antenową sieci radia Vox FM. Głównym elementem akcji jest specjalny program "Do usłyszenia latem..." -...
W najbliższy czwartek w grupie Euro RSCG oficjalnie zacznie funkcjonować nowa struktura - Euro RSCG Life, skierowana do obsługi klientów...
Izba Wydawców Prasy (IWP) wysłała do Lecha Kaczyńskiego, prezydenta Rzeczpospolitej Polskiej, list z prośbą o ułaskawienie Andrzeja Marka, dziennikarza i...
Piotr Walter, prezes Grupy TVN, znalazł się w trójce najbardziej cenionych przez inwestorów prezesów spółek giełdowych. Grupa TVN zaś jest...
Agencja ARW Image Public Relations podpisała z Deutsche Bank PBC SA nową umowę na obsługę public relations. Dotychczasowy zakres, realizowany...
Kluby polskiej ekstraklasy piłkarskiej będą miały w nadchodzącym sezonie największe budżety w historii, wynika z raportu przygotowanego przez Money.pl. 16...
Kanał telewizyjny Superstacja chce niebawem ruszyć z nadawaniem naziemnym. Nadawca złożył już w tej sprawie wnioski do Krajowej Rady Radiofonii...
"Dziennik" (Axel Springer Polska) w najbliższą środę 4 lipca rozpocznie 6-odcinkowy cykl "Angielski w 6 tygodni". Cena "Dziennika" z odcinkiem...
Andrzej Urbański, prezes zarządu TVP SA, został powołany do zarządu Związku Pracodawców Mediów Publicznych. Organizacja zrzesza Telewizję Polską SA, Polskie...
Agora i ATM Grupa podpisały umowę przedwstępną o utworzeniu spółki. Kapitał zakładowy nowego podmiotu wyniesie 4 mln zł, a każda...
Wojciech Jagielski nie jest już dyrektorem muzycznym Radia Zet. Jego obowiązki przejmuje Rafał Freyer, jego dotychczasowy zastępca i jednocześnie dyrektor...
Firma Agros Nova zdecydowała o wycofaniu po półtora roku ze sprzedaży marki Łowicz Czeko Dżemi. Według Joanny Bancerowskiej, PR managera...
Agencja reklamowa AdWorks, należąca do grupy Mothership, wzmacnia zespół firmy. Nowi pracownicy dołączyli do zespołu obsługi klienta - Elżbieta Ignaczak...
Grzegorz Warszawski pełniący funkcję copywritera w agencji reklamowej Gruppa66 Ogilvy rozstaje się z firmą. Rozpocznie pracę na tym samym stanowisku...
Swatch Group zaprosił do międzynarodowego przetargu reklamowego również agencje z Polski, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Celem przeglądu jest obsługa projektów komunikacyjnych...
Macroscope OMD zwyciężył w przetargu na obsługę budżetu mediowego Aflofarmu, producenta leków i suplementów diety, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Dla Aflofarmu...
Scandinavian Tobacco zaprosił trzy agencje reklamowe do przetargu, który ma doprowadzić do wyboru agencji reklamowej do kompleksowej obsługi marki Cristal....
Lastminute.com prowadzi przegląd ofert domów mediowych. Według nieoficjalnych źródeł bliski jest przekazania wartego 10 mln funtów budżetu OMD. Wcześniej lastminute.com...
Paul Edwards, chief strategy officer w londyńskim oddziale Publicis, objął stanowisko chairmana w Research International, będącej częścią należącej do WPP...
Firma telekomunikacyjna Vodafone jest typowana na najpoważniejszego kandydata do współpracy z firmą Apple przy dystrybucji i sprzedaży w Europie telefonów...
The Nielsen Company kupiła amerykańską firmę Telphia, która ma bazę danych użytkowników telewizji mobilnej i bada ich preferencje. Zdaniem kierownictwa...
Agencja Wieden & Kennedy po trwającym 9 miesięcy przetargu wygrała wart 100 milionów funtów globalny budżet Visa International w związku...
Marka Beckham ma przed sobą długą drogę, by podbić Amerykę - z badań wynika, że ponad połowa konsumentów amerykańskich nie...