wtorek, 3 lipca 2007
Na letnie miesiące Heyah (marka Polskiej Telefonii Cyfrowej) proponuje wszystkim swoim użytkownikom rozmowy za 0 groszy z wybranym numerem w...
Ubisoft, producent gier komputerowych, rozpoczyna pierwszą kampanię marketingową po wejściu wiosną tego roku na polski rynek. Koncepcja kampanii oparta jest...
Miesięcznik o grach komputerowych "Play" (Axel Springer Polska) od bieżącego wydania ma nową, unowocześnioną szatę graficzną, lakierowaną okładkę i bardziej...
W Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubelskiego dokonano pierwszej publicznej odsłony logotypu marki regionalnej Lubelskie. Projekt realizowany na Lubelszczyźnie wykracza poza dotychczasowe...
Agencja Young & Rubicam powiększyła zespół o dwóch nowych pracowników. Anna Stawska objęła stanowisko account managera. Ma 7-letnie doświadczenie w...
"Gala" (G+J Polska) przy wsparciu kampanii dołącza trzy płyty z koncertami symfonicznymi Piotra Rubika i Zbigniewa Książka. Obecnie jest w...
Na stanowisko dyrektora kreatywnego agencji K2 Internet SA zatrudniony został Jacek Opaluch. Kieruje zespołami: grafiki, flashdevelopmentu, copywritingu oraz creative suport...
Pozycja handlu nowoczesnego jest w Polsce nadal silna - wynika z badania ShopperTrends przeprowadzonego przez firmę Nielsen. Mimo że hipermarkety...
Rozpoczęły się działania internetowe promujące sieć kin Cinema City (Cinema City Poland). Za pomocą gry kwizowej na stronie internetowej www.cinema-city.pl...
Rusza pierwsza w historii kampania telewizyjna marki Piast z portfolio Carlsberg Polska. Kampania, wykorzystując hasło "Wrocław. Wiele twarzy jedno piwo",...
Katarzyna Deskur objęła stanowisko PR executive w polskim oddziale GoodBrand & Company. Dołączyła do teamu zajmującego się doradztwem strategicznym w...
Restauracje McDonald's rozpoczęły trzy wakacyjne promocje. W ramach akcji "Wariacje na wakacje" do menu wprowadzono nową kanapkę - Tortilla Curry....
Agencja Sport Mega Marketing odpowiada za kolejną edycję akcji "Bezpiecznie z Nivea i WOPR 2007" organizowanej przez Nivea Polska. Program...
Rozpoczęła się internetowa letnia kampania reklamowa marki Knorr Gorący Kubek (Unilever Polska). Agencja Artegence odpowiedzialna była za całościowe poprowadzenie internetowej...
Event House! to nazwa nowej firmy marketing services. Jej założycielkami są Barbara Grzebinoga i Katarzyna Kominek, do niedawna zajmujące stanowiska...
Na początku lipca ruszyła najnowsza kampania sieci outletów Fashion House Outlet Centre. Kampania otrzymała wsparcie w radiu i prasie lokalnej...
Od początku sierpnia 2007 r. do zespołu Carlsberg Polska dołączy Piotr Chęcielewski, który obejmie stanowisko wiceprezesa zarządu ds. marketingu. Dotychczas...
Agata Grosicka objęła nowo utworzone stanowisko deputy creative directora w agencji reklamowej Elżbieta Pełka Creative Services. Ma prowadzić dział kreacji...
Dwumiesięcznik "Zabytki Heritage" (Przedsiębiorstwo Wydawnicze "Rzeczpospolita" SA) od wydania październikowego zwiększy częstotliwość do miesięcznej. Wydawca i redakcja planują wprowadzenie zmian...
Z danych AGB Nielsen Media Research wynika, że w I półroczu br. najwięcej widowni zgromadziły dwie główne anteny TVP. TVP1...
Do zespołu wrocławskiej agencji Sarto Public Relations dołączył Paweł Ciećkiewicz. Będzie odpowiadać m.in. za media relations. Przez 16 lat pracował...
Anna Apps objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora wydawniczego w wydawnictwie Migut Media. Będzie odpowiadała za tytuły konsumenckie: "Villa", "Apartamenty", "Audio...
Od wczoraj słuchacze stacji należących do sieci Roxy FM (Grupa Radiowa Agory) mogą układać playlistę stacji. Akcja prowadzona jest w...
Operator telewizji kablowej Toya poszerza ofertę programową o dziewięć nowych programów telewizyjnych: Fox Life, France 24, Hallmark Channel, Mezzo, Polsat...
TVP1 włącza do ramówki nowy program informacyjny "Teleexpress nocą". Program będzie emitowany od poniedziałku do czwartku późnym wieczorem. Będzie to...
Cinema City Kinepolis uruchomiło w poznańskim multipleksie Kinepolis (największym w Polsce, ma 20 sal) salę kinową dla 750 widzów. Jej...
Wojciech Krzywicki, dotychczas na stanowisku public relations specialist w Samsung Electronics Polska Sp. z o.o., został od lipca br. kierownikiem...
Fiat Auto Poland rozpoczyna kampanię wprowadzającą na rynek nowy samochód marki Fiat - model Linea. Według zapowiedzi Marka Kisza, dyrektora...
Jakub Gajos, dotychczas student Szkoły Mistrzów Reklamy przy WSPiZ im. L. Koźmińskiego w Warszawie, rozpoczął pracę w agencji Leo Burnett...
Cyfrowy Polsat SA podpisał z PTV Production Sp. z o.o. umowę dotyczącą dołączenia kanału Podróże TV do oferty platformy. Stacja...
Robert Steleżak dołączył do działu marketingu spółki P4, operatora sieci telefonii komórkowej Play. Objął stanowisko trade marketing managera i odpowiada...
Wczoraj rozpoczęła się telewizyjna kampania wizerunkowa Towarzystwa Ubezpieczeń Compensa SA oraz Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie Compensa SA. Jej pierwszy etap...
Łukasz Witkiewicz, senior copywriter, i Leszek Zieniewicz, senior art director z Leo Burnett, 1 września zostaną szefami kreacji w agencji...
Gadu-Gadu SA przejęło serwis społecznościowy Fora.pl. Według najnowszych wyników badań Megapanel PBI/Gemius serwis Fora.pl miał w kwietniu 1,5 mln użytkowników,...
Od najbliższej soboty 7 lipca br. Małgorzata Wyszyńska będzie prowadzić główne wydanie "Wiadomości" w TVP1 (godz. 19.30). Dotychczas prowadziła poranne...
TVP Kultura jako jedyna stacja telewizyjna w Polsce będzie transmitować koncerty odbywające się w ramach międzynarodowego projektu muzycznego i społecznego...
Wczoraj ruszyła w prasie i na outdoorze kolejna kampania marki Era (Polska Telefonia Cyfrowa) przygotowana przez agencję G7. Celem działań...
Agnieszka Bączyńska objęła funkcję specjalisty ds. public relations w Ipo.pl, firmie będącej niezależnym doradcą finansowym dla firm poszukujących kapitału na...
W ramach biura reklamy "Super Expressu" (Media Express) powstaje nowa struktura odpowiedzialna za projekty specjalne. Na razie nie są znane...
Bakoma rozpoczęła wczoraj kampanię jogurtów Twist w największych stacjach telewizyjnych i radiowych. Spoty reklamowe (30- i 15-sekundowe) są emitowane w...
Rada nadzorcza BRE Banku powołała Jarosława Mastalerza na stanowisko członka zarządu i dyrektora banku. Funkcje te zacznie pełnić 1 sierpnia...
Firma Warsfoll na początku lipca br. przedłużyła kontrakt na współpracę z agencją Kostrzewa PR. Warsfoll to specjalistyczna firma oferująca systemy...
Touchpoint RC, firma zajmująca się projektami zintegrowanej komunikacji marketingowej, wygrała w przetargu organizowanym przez sieć salonów Empik. Na krótkiej liście...
Zenithmedia zwyciężył w przetargu na obsługę mediową Telewizji Polskiej, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Utrzyma więc obsługę stacji, z którą współpracuje od...
Bonduelle Polska, producent warzyw w puszkach i mrożonek, wybrał w przetargu agencję reklamową Red 8 Communications Group. Agencja zajmie się...
Sygma Bank Polska prowadzi przegląd ofert agencji reklamowych, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Jego przedmiotem jest przygotowanie projektu kreatywnego, który ma wspierać...
Holding Publicis i producent oprogramowania Dassault Systems tworzą firmę do wizualizacji 3D. Nowa spółka będzie się nazywać 3Dswym (3D see...
Clear Channel przejmuje pakiet kontrolny w rumuńskiej spółce outdoorowej Klass. W jej portfolio znajdują się sieci systemowych nośników oraz reklama...
Holenderska firma Telegraaf Media Groep (TMG) kupiła 12 proc. udziałów w nowej firmie, która powstanie, gdy niemiecki nadawca ProSiebenSat 1...
Sieć domów mediowych ZenithOptimedia opublikowała raport dotyczący prognoz rozwoju rynku reklamowego na świecie. Wynika z niego, że kraje naszej części...
CNN przeprowadziło relaunch swojego serwisu internetowego. Zmiany polegały na zwiększeniu jego funkcjonalności poprzez uporządkowanie poszczególnych stron, wprowadzenie więcej plików wideo...
Advertising.com, online'owa dywizja AOL (Time Warner), otworzyła dziewiąte biuro lokalne w Europie - w Holandii. Country managerem nowego biura w...