czwartek, 5 lipca 2007
Platforma Obywatelska przygotowała kolejną odsłonę kampanii reklamowej. Od dzisiaj spoty partii mają emitować TVN oraz TVN24. Do końca weekendu nie...
Tomasz Lachowicz obejmuje funkcję szefa wydawców w redakcji nowego projektu dziennika Polskapresse. Spółka oficjalnie poinformowała też o nominacji Małgorzaty Cetery-Bulki...
"Taki pełny, a taki lekki" - to hasło, pod którym startuje kampania reklamowa promocyjnego abonamentu Play Lajt. Obejmuje ona telewizję,...
Adam Glapiński zastąpi Jarosława Bauca na stanowisku prezesa Polkomtela. Decyzję o odwołaniu Bauca i powołaniu Glapińskiego podjęła rada nadzorcza spółki....
Telepizza rozpoczyna 6 lipca akcję promocyjną opartą na motywach filmu "Szklana pułapka 4.0". Projekt ma postać gry interaktywnej. Aby wziąć...
Digital Avenue, firma należąca do MCI Management, finalizuje przejęcie spółki Medousa należącej do grupy OS3 Multimedia. Digital Avenue (DA) ma...
Po rocznej przerwie makarony Malma wracają na rynek. Właśnie rozpoczęto dystrybucję produktów do sieci handlowych i handlu tradycyjnego. Marka ma...
Carrefour do końca tego roku przeprowadzi rebranding 15 hipermarketów Hypernova, a w perspektywie najbliższych dwóch lat zmienią markę 183 supermarkety...
Firma Vattenfall jako pierwsza przedstawiła ofertę na uwolnionym rynku energii. Od 1 lipca odbiorcy domowi mają prawo wyboru sprzedawcy elektryczności....
Digital Avenue i S4E, obie z portfela MCI Management, będą pierwszymi spółkami notowanymi na NewConnect, nowym rynku tworzonym przez warszawską...
Interia.pl nawiązała współpracę z dziennikiem "Życie Warszawy" w zakresie wzajemnej wymiany treści redakcyjnych. Umowa obejmuje też kilkanaście tygodników lokalnych "Życia...
Marek Sodolski został dyrektorem naczelnym Amway Polska. Z firmą jest związany od 2001 r. Odpowiadał m.in. za wprowadzenie w krajach...
MNI Premium, firma świadcząca usługi multimedialne dla rynku mediowego i telekomunikacyjnego, rozpoczyna ściślejszą współpracę z wydawnictwem G+J Polska, która trwa...
Rada nadzorcza Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska na swoim ostatnim posiedzeniu zaaprobowała powołanie tzw. grup roboczych, przyjęła nowych członków...
Anna Sarnacka dołączyła do zespołu konsultantów firmy doradczej On Board PR i objęła stanowisko account executive. W On Board PR...
Agencja Reklamowa "Wawa", odpowiadająca za sprzedaż czasu antenowego w ponadregionalnym Radiu Wawa, przygotowała specjalną ofertę dla swoich klientów na okres...
Radio RMF Maxxx na okres wakacji przygotowało specjalną akcję antenowo-plenerową "Pojechane wakacje". Składają się na nią m.in. liczne konkursy, szkółka...
Samsung Electronics Polska został sponsorem tytularnym odbywającego się po raz 20. mityngu "Tyczka na molo" w Sopocie, który w tym...
Pod koniec czerwca wystartowała seria letnich akcji promocyjnych marki Play (P4). Projekt przygotowały agencje AdWorks i EMLab we współpracy z...
Zumi.pl, lokalizator internetowy związany z Onetem, w trzy tygodnie od swojej premiery osiągnął 12,5-proc. zasięg (1,8 mln użytkowników) - wynika...
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przedłużyła koncesje na nadawanie programu radiowego trzem nadawcom ogólnopolskim. Zgodnie z podjętą uchwałą koncesje RMF...
Biuro podróży Rainbow Tours nawiązało współpracę z domem mediowym Starcom, który zajmie się planowaniem i zakupem mediów do działań reklamowych...
Elżbieta Wardawa objęła stanowisko brand managera miesięcznika "Elle" wydawanego przez Hachette Filipacchi Burda Polska. Poprzednio za ten tytuł odpowiadała Barbara...
Marcin Prokop odchodzi ze stanowiska redaktora naczelnego miesięcznika "Film". Funkcję tę sprawował od marca 2005 r., gdy tytuł był jeszcze...
TVN Style wprowadzi pod koniec lipca do ramówki 6-odcinkowy program "66 niezapomnianych chwil telewizji". Program ma formułę listy przebojów programów...
W rankingu wszystkich wideoklipów z Polski na YouTube.com drugie miejsce w ostatnim miesiącu z 32 500 wejść ma spot reklamowy...
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu przygotowała projekt komunikacyjny promujący markę uczelni. - Często pojawiającym się zarzutem, myślę, że...
Z danych AGB Nielsen Media Research wynika, że w I półroczu br. najwięcej na reklamach zarobiły TVN (1,05 mld zł,...
Na początku lipca br. spółka Asa (producent suplementów diety i kosmetyków medycznych) rozpoczęła współpracę z agencją Kostrzewa PR w zakresie...
Agencja reklamowa Tippingpoint należąca do TBWA Group Poland rozpoczęła współpracę z warszawskim hotelem InterContinental. Przygotowuje badania satysfakcji klientów oraz program...
Na antenie Programu I Polskiego Radia ruszyła nowa wakacyjna audycja "Letni uśmiech muzyczny - na tropie piosenek". Słuchacze mogą zadzwonić...
Seat (Iberia Motor Company SA) został sponsorem tytularnym festiwalu kobiet jazzu w Gdyni, jak podaje firma - jedynego takiego w...
Sieć reklamy internetowej IDMnet rozpoczyna współpracę z serwisem E-prawnik.pl. Jednocześnie wprowadza do swojej oferty nowy pakiet specjalny o nazwie premiumPrawo,...
Zespół agencji Star Advertising powiększył się o trzy nowe osoby. Do firmy dołączyli: Wojciech Król, który został account supervisorem, Wojciech...
We wrześniu na antenie TVP2 pojawi się nowy serial "Barwy szczęścia". Scenariusz nowej produkcji napisała Ilona Łepkowska - autorka takich...
Nordea Bank Polska prowadzi przetarg na obsługę budżetu mediowego. Zaprosił do udziału sześć domów mediowych, ich nazw nie ujawniono. Od...
Bakalland, producent bakalii, jest w trakcie wyboru domu mediowego. Briefy rozesłano do czterech domów mediowych, w tym Mediaedge:cia, z którym...
Telewizja Polsat zaprosiła trzy agencje reklamowe do udziału w przetargu, którego celem jest wybór firmy do realizacji jesiennej kampanii reklamowej...
Kompania Piwowarska (KP) prowadzi rozmowy z trzema, a nie z dwiema, jak pisaliśmy w DS "MMP" 13 czerwca, agencjami reklamowymi...
Totalizator Sportowy, prowadzący gry liczbowe Duży Lotek, Multi Lotek, Express Lotek, Twój Szczęśliwy Numerek, rozesłał na początku lipca do agencji...
Johnson & Johnson (J&J) obsługę brandów odebranych agencji McCann Erickson Worldwide w Stanach Zjednoczonych powierzył innym agencjom, z którymi do...
Agencja Wieden & Kennedy Amsterdam stworzyła trzy humorystyczne spoty reklamowe dla produktów Old Spice należących do Procter & Gamble. Filmy...
Marka bielizny Sloggi rozpoczyna kampanię reklamową pod hasłem "Allez", która powiązana będzie z tegorocznym wyścigiem kolarskim Tour de France. W...
W Stanach Zjednoczonych w ub.r. wydano 360 mln dol. na reklamę w grach komputerowych, w 2012 r. wydatki mają sięgnąć...
Boyd Coyner, wcześniej dyrektor kreatywny Fuel Europe w Amsterdamie, został dyrektorem kreatywnym agencji Wieden & Kennedy. Przewodzi zespołowi, którego podstawowym...