wtorek, 21 sierpnia 2007
Małgorzata Dziubała zastąpi Monikę Rut na stanowisku marketing managera brandów Knorr i Amino z portfolio Unilevera. Wcześniej pracowała na stanowisku...
Agencja reklamowa Believe przygotowała trzy serwisy internetowe dla marki Duracell w krajach bałtyckich (Estonia, Litwa, Łotwa). Wsparciem dla serwisów internetowych...
Grupa Polskapresse rozpoczyna sprzedaż oferty Power Pakiet dla drobnych ogłoszeń motoryzacyjnych. Jedno ogłoszenie będzie publikowane w sześciu dziennikach, dwóch tygodnikach,...
Bank Zachodni WBK został klientem agencji eventmarketingowej MyPlace. Od września do listopada br. w 5 miastach Polski agencja zorganizuje dla...
Marta Konys awansowała na stanowisko account directora w agencji interaktywnej MRM Worldwide. Z firmą związana jest od 2003 roku. Wcześniej...
Sieć marketów budowlanych Castorama wprowadza nową markę własną Form. Brandem tym będą oznaczane produkty z wyższej półki wyróżniające się dobrą...
Firma Melvit wprowadziła do sprzedaży płatki Błyskawiczny Bill w nowym, odświeżonym opakowaniu. Autorem nowego wizerunku jest Studio DN. Melvit specjalizuje...
Telewizja Polsat i "Gazeta Wyborcza" (Agora SA) współpracują przy serialu "Ekipa". Ruszyła wspólnie realizowana kampania promocyjna serialu pod hasłem "Oni...
Agora SA wprowadziła do swojej oferty możliwość skorzystania z tzw. prenumeraty teczkowej "Gazety Wyborczej" razem z płytami. Nowa propozycja dotyczy...
"Gala" (G+J Polska) została patronem prasowym książki "A jednak warto..." o historiach Miss Polonii z lat 1983-2006, autorstwa Ewy Wojciechowskiej,...
Witold Jajszczok, odpowiedzialny za działania public relations w Polskim Towarzystwie Wspierania Przedsiębiorczości (PTWP), wydawcy m.in. magazynu gospodarczego "Nowy Przemysł", rozstał...
Agencja Martis Consulting rozpoczęła współpracę z producentem płyt pilśniowych firmą Hardex SA. Chodzi o realizację projektów w zakresie komunikacji z...
"Dziennik" (Axel Springer Polska) od najbliższej środy, 22 sierpnia br., rozpoczyna publikację nowego dodatku "Niemiecki w 6 tygodni" (jest to...
Hachette Filipacchi Burda Polska (HFBP) prowadzi rozmowy o poszerzeniu swojego portfolio w Polsce o męski magazyn "Top Gear", dowiedzieliśmy się...
Natalia Dudek na początku września br. obejmie stanowisko zastępcy dyrektora kolportażu grupy Polskapresse. W ramach jej obowiązków będzie m.in. przygotowywanie...
Spółka Feax promuje na Dolnym Śląsku wodę mineralną Perła Sudetów. Kampania reklamowa, która potrwa do końca sierpnia br., prowadzona jest...
Firma Timex Group Polska, polski oddział Timex Corporation, została sponsorem polskiego maratończyka Rafała Wójcika. Strony podpisały umowę w tej sprawie....
John Domas, który do końca 2005 roku pełnił funkcję dyrektora zarządzającego agencji reklamowej Euro RSCG Warsaw należącej do grupy Havas,...
Glob Media, agencja z rynku ambient mediów, nawiązała współpracę ze Sky Europe, operatorem tanich linii lotniczych. Oferuje reklamodawcom możliwość oklejenia...
Agencja reklamowa G7 zwyciężyła w przetargu na obsługę marki Kinder Bueno należącej do firmy Ferrero Polska. W przetargu oprócz G7...
Konsorcjum agencji Brand Nature Access i Corporate Profiles Consulting wygrało przetarg na opracowanie długoterminowej strategii zarządzania marką Szczecin wraz ze...
Dom mediowy MPG zwyciężył w przetargu na obsługę Nordea Banku. Pokonał Optimum Media OMD, Equinox, U2 Media, MindShare Polska oraz...
Rozstrzygnął się przetarg kreatywny, którego celem był wybór agencji reklamowej do obsługi nowej marki herbaty (informację na temat przetargu opublikowaliśmy...
Agencja reklamowa Testardo Red Cell zwyciężyła w przetargu Telewizji Polsat (informowaliśmy o nim w DS "MMP" z 5 lipca br.)....
Skandynawska grupa finansowa SEB podpisała z polskim biurem Weber Shandwick umowę o współpracy w zakresie działań PR do końca 2008...
Brytyjska Izba Gmin krytykuje sieci handlowe za niskie ceny alkoholu. Podczas ostatniego posiedzenia wielu parlamentarzystów było zdania, że obniżki cen...
Aegis Media rozwija zintegrowany serwis dla swoich klientów. Powstaje właśnie globalny zespół złożony z reprezentantów kluczowych dziedzin biznesu, w których...
Calvin Klein rozpoczął współpracę z agencją New Vision, która zajęła się przygotowaniem internetowej kampanii nowego zapachu Ckin2U. Działania reklamowe będą...
Należący do Viacomu w USA kanał telewizyjny dla dzieci Nickelodeon zapowiedział, że bohaterowie emitowanych na jego antenie kreskówek (jak SpongeBpb...
Amerykańska liga piłki nożnej Major League Soccer i firma Adidas, oficjalny sponsor tych rozgrywek, przygotowały wspólny projekt komunikacyjny związany z...
Lee Daley przestał pełnić funkcję commercial directora angielskiego klubu piłkarskiego Manchester United, a tym samym nie odpowiada już za jego...