środa, 3 października 2007
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji (KRRiTV) rozstrzygnęła postępowanie o udzielenie koncesji spółce Fabryka Mediów z Łodzi na rozpowszechnianie drogą satelitarną...
Pod hasłem "Zapomnij o białych śladach" ruszyła kampania promocyjno-wizerunkowa Rexony Crystal. Ambasadorem marki i twarzą kampanii został projektant mody Dawid...
Dorota Klimiuk dołączyła do zespołu drukarni wielkoformatowej Opinion. Objęła stanowisko marketing managera. Wcześniej była związana z branżą kosmetyczną, gdzie realizowała...
Radek Sączek dołączył jako copywriter do działu kreacji Polskapresse. Zajmuje się przede wszystkim komunikacją BtoB nowego dziennika wydawcy. Przeszedł do...
Zespół NewsPoint przygotował raport na temat najbardziej znanych blogów poruszających tematykę mediów online oraz ich autorów. Od początku roku w...
Zarząd K2 Internet poinformował o zmianie terminu wejścia na Giełdę Papierów Wartościowych na IV kwartał 2007 r. Zmiana terminu debiutu...
Chellomedia, europejski dział programowy Liberty Global Inc., oraz HIT Entertainment, niezależny producent i właściciel praw do programów rozrywkowych dla dzieci,...
Prowokujące znaki drogowe stanowią oś jesiennych wizerunkowych działań reklamowych prowadzonych przez odzieżową markę Cropp Town firmy LPP. Kampania pod hasłem...
Urząd Komunikacji Elektronicznej (UKE) rozstrzygnął przetarg na rezerwację częstotliwości telefonii komórkowej (GSM 1800) i wybrał ofertę firmy Centernet należącej do...
Pełna liberalizacja rynku pocztowego w Polsce nastąpi dopiero w 2013 r. - taka jest ostateczna decyzja podjęta przez ministrów infrastruktury...
Agencja reklamowa Kolman Advertising powiększyła zespół kreacji. Przemysław Różalski objął stanowisko senior art directora. Wcześniej był związany z agencjami reklamowymi...
Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych oraz Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego prowadzą konkurs na najlepszą pracę magisterską dotyczącą promocji polskiej...
Producent obuwia Bata Poland po raz pierwszy w Polsce zdecydował się na promowanie swojego wizerunku przy współpracy z gwiazdą polskiej...
Procter & Gamble wprowadził na rynek nową golarkę Pulsonic marki Braun. Charakteryzują ją innowacje technologiczne oraz nowoczesny design. Technologia Sonic...
Tchibo Polska poszerza sieć sklepów "Tchibo. Co tydzień w nowym świecie" z artykułami nieżywnościowymi. Kolejne placówki uruchomi w galeriach handlowych...
Urszula Dziewit obejmie nowe stanowisko wydawcy magazynów true stories. Będzie odpowiedzialna za "Panią Domu" i jej wydania specjalne, "Sekrety Serca"...
Debatę wyborczą Aleksander Kwaśniewski kontra Jarosław Kaczyński obejrzało w miniony poniedziałek (ok. godz. 20) łącznie ponad 9,5 mln osób. Debatę...
Agencja Dominanta Base & Direct została polskim przedstawicielem InterDirect Network (IDN), międzynarodowej sieci niezależnych agencji marketingu bezpośredniego. Powstała w 1988...
"Tygodnik Powszechny" (spółka Tygodnik Powszechny) ukazał się z 16-stronicowym dodatkiem specjalnym z okazji Roku Karola Szymanowskiego, ogłoszonego w 125. rocznicę...
Partner of Promotion Sp. z o.o. rozpoczęła współpracę z Axcent of Scandinavia - znanym szwedzkim producentem oryginalnych zegarków, biżuterii i...
"Polska", ogólnopolski dziennik grupy wydawniczej Polskapresse, ma wystartować w sobotę 20 października, dzień przed wyborami parlamentarnymi, o czym dowiedzieliśmy się...
Firma On Board PR będzie prowadzić działania public relations dla firmy Euronet, sieci bankomatów. Przedmiotem zawartej umowy są opracowanie strategii...
Carrefour wprowadza format sklepów osiedlowych Carrefour 5 minut. Będą one działać na zasadach franczyzy. Przewidywana powierzchnia to 80-500 mkw., a...
Miesięcznik "Film" (Platforma Mediowa "Point Group") od wchodzącego na rynek październikowego wydania zmienił szatę graficzną, zwiększył objętość do 116 stron,...
Firma Słodkie Upominki specjalizująca się w projektowaniu i produkcji słodyczy reklamowych została oficjalnym partnerem Stowarzyszenia Agencji Reklamowych. W czasie rocznej...
Agnieszka Busz, kierownik reklamy dodatków telewizyjnych, odeszła z Mediataku. Razem z nią z domem sprzedaży prasy regionalnej rozstały się także...
Scandic Food, producent dżemów i powideł śliwkowych pod marką Owocowa Rozkosz, wprowadził nową szatę graficzną dla swoich produktów. Nowe opakowania...
Bahlsen Sweet, właściciel marek: Leibniz, Krakuski i Hit, zmienił nazwę. Zgromadzenie wspólników spółki zdecydowało o zmianie na Bahlsen. Jak wyjaśnia...
Agata Mierzejewska i Bartosz Kowalski dołączyli do działu sprzedaży Agencji Reklamy Polskiego Radia, obejmując nowe stanowiska. Mierzejewska pełni funkcję szefa...
Podczas tegorocznej 14. edycji międzynarodowego festiwalu reklamowego Golden Drum jury będzie oceniać 207 prac zgłoszonych przez polskie agencje reklamowe. W...
1 października ruszyła kampania telewizyjna batonika X-plode z portfolio firmy Wawel. Produkt ten jest skierowany dla dzieci w wieku 4-12...
Od 1 października w głównych stacjach telewizyjnych o zasięgu ogólnopolskim można obejrzeć pierwszy z nowej serii spot reklamowy Link4 Towarzystwa...
Do agencji reklamowej Focus Advertising dołączyły dwie nowe osoby. W dziale obsługi klienta rozpoczęły pracę Katarzyna Krzyśpiak jako senior account...
Ruszyła kampania radiowa podwarszawskiego Centrum Handlu Hurtowego "Maximus". Pierwszy jej etap, trwający od 24 września do 7 października br., obejmuje...
Stanisław Warwas, copywriter, i Aleksander Januszkiewicz, art director, zostali awansowani w dziale kreacji agencji reklamowej Testardo Red Cell na stanowiska...
Międzynarodowa organizacja piłkarska FIFA startuje z programem lojalnościowym, który ma na celu wsparcie tego globalnego brandu. W projekt finansowo będzie...
Operacja przejęcia Acxiom przez fundusze Silver Lake i ValueAct Capital zakończyła się fiaskiem. Proces zablokował fundusz Lake, który przeraził się...
Producent telefonów komórkowych Nokia rozpoczyna realizację globalnego projektu marketingowego, którego celem jest wprowadzenie na rynek modelu 6500 Classic. Kampania reklamowa,...
WPP Group nabyła 51 proc. udziałów w chińskiej grupie reklamowej Dawson Integrated Marketing Communications. Wartość transakcji, która zostanie sfinalizowana po...
Sieć firm badawczych The Nielsen Company rozpoczęła realizację analiz tras przemieszczania się konsumentów na terenie sklepów. Projekt o nazwie Pioneering...
Do zespołu agencji reklamowej Wieden & Kennedy dołączyli Jenny Howard (wcześniej w domu mediowym Vizeum) i Joan Vail (poprzednio w...