wtorek, 30 października 2007
Mediafan, jeden z zarejestrowanych użytkowników naszego internetowego forum, chcący zachować anonimowość, przesłał do redakcji poniższy list. Jego pełna wersja dostępna...
Przemysław Saleta, utytułowany polski bokser wagi ciężkiej, występuje w reklamach Nissana Navary. Równocześnie jest ambasadorem marki motocykli Suzuki B-King. Kampanię...
Od jutra do gazet należących do grupy Media Regionalne dołączana będzie nowa seria wydawnicza - "Historie Świętych". Kolekcja liczy 15...
Firma Teekanne Polska będzie walczyła o pozycję numer trzy wśród producentów herbaty w Polsce. Obecnie jej udziały rynkowe plasują ją...
Joanna Bełza, marketing specialist, odchodzi z firmy telemarketingowej TIM Call Center. Była z nią związana przez ostatnie półtora roku. Joanna...
Firma Fun and Mobile wraz z marką Knorr wydała książkę kucharską "Po prostu gotuj z Pascalem!" dostępną w telefonach komórkowych....
W związku z informacją opublikowaną w DS "MMP" pt. "Krakowskie agencje jednoczą siły" otrzymaliśmy następujące wyjaśnienie z agencji Schulz: "W...
Kalina Wyszyńska objęła funkcję brand managera serwisów rekrutacyjnych w pionie internet Agory SA. Jest to nowe stanowisko w strukturach tego...
Samsung Electronics Polska, jeden z wiodących producentów sprzętu RTV i lider na rynku telewizorów, chce utrzymać tę pozycję i zapowiada...
Po wrześniowym starcie kampanii producenta sprzętu RTV AGD Ardo Polska dotyczącej serii Vintage ruszyły kampanie promujące sprzęt wolno stojący (łazienkowo-kuchenny)...
Dominik Kaznowski, dyrektor marketingu pionu internet w wydawnictwie Agora SA oraz przewodniczący rady nadzorczej związku pracodawców branży internetowej IAB Polska,...
Pomysłodawcy Stowarzyszenia Małych Agencji Reklamowych (SMAR) wyznaczyli termin i miejsce spotkania założycielskiego. Na spotkaniu ma dojść do wyboru pierwszych władz...
Zatrudniająca 30 osób agencja reklamowa Focus Advertising planuje w najbliższym czasie rozbudowanie portfolio usług. Chce poszerzyć kompetencje dotyczące obsługi w...
Carlsberg Polska po raz kolejny wprowadza na rynek Karmi Choco - limitowaną wersję smakową piwa Karmi na okres jesienno-zimowy. -...
Grupa Fresh podpisała roczną umowę o współpracy typu pro publico bono z Fundacją Media Visage. Współpraca o charakterze non profit...
Wojciech Mróz objął stanowisko junior media plannera/buyera w PRO Media House. Będzie pracował w teamie z Anną Bednarz, senior media...
Renata Caputa objęła stanowisko z-cy redaktora naczelnego w magazynie "Stal Metale & Nowe Technologie", wydawanym przez spółkę Elamed. Zastąpiła Andrzeja...
Związek Firm Public Relations (ZFPR) organizujący kurs "Zintegrowane podejście do public relations" wspiera organizacje pożytku publicznego (OPP). Pracownicy OPP mogą...
Sylwia Chada, group account director w domu mediowym PanMedia Western, odchodzi z firmy. Zespół Chady obsługiwał m.in. budżety: Berlin-Chemie, Obi,...
Działania reklamowe wspierają ukazanie się książki z logo tygodnika "Polityka" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy) pt. "1917 Czerwony Październik". Książka wchodzi do...
W pierwszym dniu wprowadzenia nowej ramówki TV Puls (niedziela 28 października) AMR (średnia oglądalność minutowa) kanału w grupie 4+ wyniosła...
Agencja reklamowa S4 rozpoczyna akcję promocyjną "Ekspertyza" dla firmy Centra SA, która ma trwać do końca stycznia przyszłego roku. Ogólnopolskie...
"3DFX", nowy magazyn o grafice komputerowej, wejdzie na rynek pod koniec grudnia br. w nakładzie 6 tys. egz. Jego wydawcą...
Philip Morris Polska wprowadził na rynek dwa nowe warianty papierosów marki L&M Link. Do obecnych dotąd na rynku wariantów: L&M...
Agencja FFCreation stworzyła projekt graficzny interaktywnego serwisu programu "Gwiazdy tańczą na lodzie" (TVP2). Internauci mogą w nim obejrzeć emisję programu...
Stratosfera Added Value doradza firmie Podravka. Współpraca dotyczy strategii marketingowych dla marek przypraw uniwersalnych Vegeta i Warzywko. Podravka kupiła markę...
Na początku listopada br. nowo powstałe stanowisko dyrektora kreatywnego agencji Hard & Smart obejmie Ida Kowalczyk, która wcześniej pracowała w...
Agencja Genesis PR rozpoczęła współpracę non profit z Fundacją Świętego Mikołaja. Oprócz wsparcia public relations agencja zapewni fundacji doradztwo dotyczące...
Jarosław Wiewiórski, dyr. kreatywny Leo Burnett Ukraina, został pierwszym polskim jurorem festiwalu Young Guns. Jest to jedyny festiwal o globalnym...
Urząd Marszałkowski woj. dolnośląskiego prowadzi przetarg pod hasłem "Przygotowanie i realizacja zewnętrznej kampanii reklamowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na nośnikach...
Agencja reklamowa Focus Advertising wygrała przetarg strategiczno-kreatywny rozpisany przez firmę Carrefour Polska. Dotyczył on realizacji projektu związanego z nowym produktem,...
Grupy reklamowe Publicis i Havas poinformowały o swoich wynikach finansowych za trzeci kwartał br. Przychody holdingu Publicis Groupe wzrosły o...
Nabycie dziennika "The Wall Street Journal" (Dow Jones) przez News Corporation i Ruperta Murdocha za 5,6 mln dol. powinno być...
BBC Worldwide zapowiada, że w ciągu dwóch lat uruchomi 30 kanałów na rynkach międzynarodowych. Strategia brytyjskiego nadawcy zakłada, że w...
Nissan Motor Co., Ltd. ogłosił wyniki finansowe za pierwsze półrocze roku obrachunkowego 2007 kończącego się 31 marca 2008 r. W...
Disney uruchomi niebawem kanał Playhouse Disney+. Stacja będzie nadawać z 25-minutowym przesunięciem czasowym programming głównej anteny Playhouse Disney. To już...
Cammie Duneway, dotychczasowa szefowa marketingu Yahoo, której odejście z firmy ogłoszono w ubiegłym tygodniu, ma przejść do Nintendo America, gdzie...
Dom mediowy OMD pozyskał globalny budżet mediowy producenta makaronu - włoskiej firmy Barilla. W przetargu brały udział także domy mediowe:...
Serwis społecznościowy MySpace rozszerza obszar działań poza świat wirtualny. W tym celu zostanie wydana książka "MySpace/Our Planet: Change Is Possible",...